Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #06658560 #14 üzenetére

    Az nem számít, mert aki volume tiled resourcest akar használni konzolon, az meg tudja csinálni a D3D12 mono API-val, ahogy meg lehet csinálni a libGNM-en is. Az a különbség, hogy 64x64x4-es 3D-s textúrákat kell használni. Ennek az a hátránya, hogy PC-ben csak a Mantle API támogat ilyen 3D-s textúrákat, így a szabványhoz újra kell tervezni a PC-s portot, de sokkal esélyesebb, hogy keresnek a fejlesztők valami alternatív kerülőutat a volume tiled resources használata helyett, hogy PC-n is jók legyenek a 64x64x4-es 3D-s textúrák.
    Itt a Microsoft döntése miatt megint a PC-sek állnak a bráner rosszabbik végén. Az lehet még a sluszpoén, ha a Vulkan esetleg 64x64x4-es 3D-s textúrákat kér 64x64x64-esek helyett. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák