Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Leszámol a fekete képernyős hibákkal a GeForce driver gyorsjavítása
- NVIDIA® driverek topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Google Chromecast topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Otthoni időjárás-állomás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
brd
nagyúr
Elsőre látványosnak hat, aztán belegondolva, ha a valósághoz közelítő ábrázolást akarják tuningolni vele, akkor ez arra nagyon gáz lesz. A külső fényerőhöz viszonyítva (már ami a valóságban ilyennek tűnik) a benti árnyékok túl sötétek. Ettől még a technika lehet jó, csak akkor meg kellene tanulni használni.
-
imibogyo
veterán
válasz
huskydog17 #18 üzenetére
SVOTI - Sparse Voxel Octree Total Illumination
SVOGI - Sparse Voxel Octree Global IlluminationProper name is SVOGI, Crytek however uses SVOTI.
-
GodGamer5
addikt
Végre a PC is kezd haladni a korral. Személy szerint örülök neki, hogy legalább a Crytek próbálkozik.
-
bobalazs
nagyúr
Elég jó lett az összehasonlító kép, itt legalább tényleg látszik a különbség!
-
Strezi
őstag
válasz
Kristof93 #35 üzenetére
Nem pusztán kötözködés képpen
, de a linkelt techdemó hihetőségét nekem teljesen eltolta az alkalmazott pont fényforrás mozgatása nemsokkal az ablak előtt
Nézd meg az ablakkeretek árnyékait és nagyon kibukik a dolog.
Kicsit illúzióromboló, hogy egy amúgy valós, szépen bevilágított szoba csak egy lámpával van bevilágítva, nem pedig egy távoli nap modellel, valós napszaknak megfelelően
Mindez csak az oldalon linkelt videó alapján
Ha lehet kapcsolgatni a fényforrás típusát akkor kiegyezem vele
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
Eddig is láttunk már nagyon szép fényeffekteket, már elég régi játékokban is. Nem tudom, szerintem nem az effektek útján kéne továbbmenni, mert azok már rég megelőzték a textúrák, modellek, objektumok részletességeit, látványosságát, szerintem ezeknél van nagy elmaradás, amit a cikkben szereplő kép is remekül prezentál..
-
cheatergs
senior tag
Nekem úgy rémlik, mintha ezt a megvilágítósdit lövöldözgetnék a DX7-8 váltás óta. A világos kép olyan, mintha nem használnának shadereket.
Ugyanez volt a HDR bevezetésekor is. Van árnyék-nincs árnyék.
A global illumination DX10.1-es marketingjénél is ezt mutogatták.
És már megint...A HDR-t se tanulták meg normálisan használni a fejlesztők (legalábbis nem emlékszem olyan játékra, ahol felismerhető, mégis látványos volt), a fény egy olvadt masszának hatott.
Ha ebből a global illuminationból lesz még valaha valami, akk se fognak értelmesebben bánni vele. -
Kristof93
senior tag
Sikerult a legrosszabb osszehasonlitast kivalasztani egy nem valami szep jatekbol... Ide erdemes menni all-leejteni: Baron Haussmann
Le is lehet tolteni a techdemot.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Oké. Elnézést! Valóban felcseréltem a képeket a mentésnél. Javítottam.
(#18) huskydog17: Aki csinálta SVOTI-nek hívta a redditen. Igazából nincs jelentősége.
[ Szerkesztve ]
-
Duck663
őstag
"Lehet velem van baj de olyan mintha csak a fényerőt tekergették volna."
Hát apukám, ha te csak annyit veszel észre, mintha csak a fényerő változott volna, akkor menj szemészetre.
A huskydog17 által linkelt oldalon nézed meg az utolsó két képet. Vagy amin bent vagyunk és egy ajtón tekintünk ki.
-
imi123
őstag
Miért érzem úgy hogy ez a cikk csak azért született hogy újra leírhasd hogy a Nvidia VXGI megoldása sz@r!
Lehet velem van baj de olyan mintha csak a fényerőt tekergették volna.
Lehet mozgásban meggyőzőbb lesz.[ Szerkesztve ]
-
huskydog17
addikt
Az a gond, hogy ezt a cikket javítani kéne, ugyanis fel van cserélve a kikapcsolt és bekapcsolt állapot.
Itt van helyesen még több összehasonlító képpel.
Amúgy szerintem nagyon látványos technika, ilyen és ehhez hasonlókat kéne használniuk a játékfejlesztőknek a parasztvakító motion blur és DoF helyett. Az egész piacon szerintem a CryEngine nyújtja a legrealisztikusabb és legszebb látványt.
Még egy dolog:
Abu, honnan jött ez az SVOTI, amikor maguk a fejlesztők is egyértelműen és félreérthetetlenül SVOGI-ról beszélnek? Lásd a fenti linket.[ Szerkesztve ]
-
alevan
őstag
de senki sem számolt a Crytekkel
Gyerekek, számoljunk Crytek bácsival: Crisis 1, Crisis 2, Crisis 3, ... .
-
lenox
veterán
Az a baj az egesszel, hogy ami a kulonbseg lenne az nem latszik, ellenben ami latszik, mint kulonbseg azt egy megfelelo viewing transzformacioval is meg lehet csinalni a 2d kepbol 3d hokusz-pokusz nelkul. Szoval ez igy parasztvakitas.
-
DrGreen
csendes tag
Van jobb összehasonlítás is, ami talán megmutatja mire képes a technológia.
Edit: Gyors rátekintve amott a képekre, valóban a sötétebb képen van alkalmazva a SVOTI. Ott van pár szemléletesebb kép is.
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
Ezek közül egyik sem mutat valóságközeli állapotot.
-
duc
aktív tag
Ne mondjátok már hogy a világosabbnál van bekapcsolva... szerintem fordítva, a sötétebbnél. Ha nem, akkor kár volt dolgozni rajta. A sötétebb képnél plusz árnyékok is vannak, pl a fa lombja a jobb oldali falon fent.
[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
Nekem is jobban tetszik a sötétebb kép. Ez a világos kép nekem olyan, mintha nem lenne rajta AO.
Nekem erről az erőforrások felesleges elpocsékolása jut eszembe. Az AO elsötétíti az alap képet, a megvilágítás pedig újra kivilágosítja. -
Picturemaker
őstag
Kicsit kivilágosítottam a "rosszabb" képet. Olyan lett, mint a másik.
Az viszont igaz, hogy a CryEngine SVOTI sokkal jobban hangzik, mint az, hogy világosítás.[ Szerkesztve ]
-
Duck663
őstag
Nagyon gáz, ha azt mondom, hogy nekem igazából egyik sem tetszik igazán? Valahogy ha bemegyünk egy már félig széthullott, növényekkel benőtt raktárépületbe, akkor nem ez az amit látunk. Jó persze pont ilyenbe nem voltam.
(#3) Bici: Ha egy technikának meg akarják mutatni, az előnyeit, akkor már alapból jól kellene használni, nem? Hogy lássuk, mitől is jobb, mitől több.
[ Szerkesztve ]
-
Szerintem csak jól kell tudni használni.
Ha úgy állítod be a falakat, hogy erősen verjék vissza a fenyt, akkor ilyen lesz, de ha az anyagának megfelelő tükröződést adsz neki, akkor közelebb kerül a valósághoz.
Sajna, kétséges, hogy a fejlesztők mértéktartóan fogják-e használni, legalábbis a gyakran előforduló üvegesen csillogó deszkákból, és a szárazon is tükörszerű aszfaltból kiindulva. -
Normi™
őstag
Kövezzetek meg,de nekem jobban tetszik kikapcsolva,valahogy természetesebb.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph A Miscreated lesz az első játék PC-n, amely beveti a CryEngine SVOTI technikáját.
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- War Thunder - MMO Combat Game
- Szellem.: ATK Blazing Sky X1 Ultimate gamer egér és ATK Sky Pro egérpad
- Leszámol a fekete képernyős hibákkal a GeForce driver gyorsjavítása
- OTP Bank topic
- NVIDIA® driverek topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- További aktív témák...
- GAMER PC Eladó ! I5-10400F 500GB SSD 16GB DDR4 RTX3070 8GB!
- Fujitsu Lifebook U728 12" i5-8250 (4/8), 16/256 fémházas fullhd win11pro laptop eladó olcsón
- Meta Quest 3s 128GB VR Headset ajándék fejpánttal + 2 év CSEREGARI
- Egy szálon csúcs: új Intel i3 4,4 GHz 1215U, 6 mag / 8 szál, 16 GB / 1 TB
- ASUS ROG G513M - RTX 3060 - Ryzen 7 4800h - 32GB RAM - 6 hónap gari
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest