Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- OLED TV topic
- Házimozi haladó szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- CPU léghűtés kibeszélő
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alaaf Pi
senior tag
válasz Tigerclaw #25 üzenetére
Ja, mert az átlag ember hajlandó euro ezreket kifizetni a vezetéstámogató rendszerekért, meg reális fejlesztési vonal az IT féle agyrémmel szoftvert és hardvert fejleszteni valamibe, ami 10+ kifutással bír. Ja.
Majd akkor kerül bele az önvezető rendszer az autókba, ha kellően megbízható és olcsó lesz. Együtt. Nem külön-külön. -
Alaaf Pi
senior tag
Az nem évszám. Az adott architektúrát jelöli csak. Hogy jönni talán 2027-ben tervezik. Jelenleg fut 2010 és 2020 architektúra is.
Nulláról új rendszert felépíteni nem fog menni, mert a beszállítók jelentős része nem fejleszt csak egy OEM-nek, mindenki azt kapja, ami van.
Az autógyárak túl fognak élni, csak más módon, mint ahogy ma látjuk őket. Az, hogy prémium irányba mennek, nem saját döntés, az EU nyírta ki az olcsó autókat. De ez a prémiumot árul mindenki úgy megint nem igaz, hogy szintén Stellantis a DS-en kívül nem árul prémiumot, és a többi márkája se oda célozza magát. Az Alfa is csak mint nagyon határeset.
[ Szerkesztve ]
-
Alaaf Pi
senior tag
Annyira nem vagyok benne, és engem End of Line érintett, ahol a szoftver felmegy az autóra, s el kell kezdeni kutatni, ha valami nem működik.
Egyesével is szívás, de ha egyben kell mindent nézni, akkor halál.
Ráadásul kontrollerenként van maximum hat komponens, amire figyelni kell:
HW, SW, Calibration, DOTI, Messagerie, esetleg még a gyártói szoftver.
A Calibration adja meg a SW-nek a konkrét paramétereket, a DOTI definiálja a konkrét autót, a Messagerie a diagnosztikai programban az ECU kérdezz felelek párja. Ha nem megfelelő, akkor a kiolvasott adatok szarok lesznek, elcsúsznak, és hülyeséget lehet az autóra feltölteni. És ezek kompatibilitása egymással keresztbe kasul fontos. -
Alaaf Pi
senior tag
válasz Tigerclaw #16 üzenetére
Fentebb írtam a folyamatot, hogy néz ki a fejlesztés. Akik döntenek róla, azok tisztában vannak mind az árával, mind a tudásával a vasnak, mielőtt kiválasztják.
Csak ha az IT évente hoz új rendszert, öt évig jó ha támogatja, akkor azzal nem lehet tervezni húsz évre. Márpedig kell.
Bekerülni minden rendszer akkor kerül egy adott modellbe amúgy, amikor az ára lemegy a megcélzott szintre. -
Alaaf Pi
senior tag
A kérdés, mire fogják használni. Ha egy CPU mind felett rendszerhez, ahhoz kevés lesz.
Ami viszont korlátozhatja elterjedését, az az az apróság, hogy tíz évig lesz elérhető. Kevés. Ugyanis a fejlesztés OEM szinten:
1. Ma: körbe nézünk mit lehet ma kapni, mi lesz elérhető kb. hat év múlva.
2. Még mindig durván ma: ezek közül választunk terméket, funkciót, mindent.
3. Holnap: elkezdjük a fejlesztést, tervezést, rajzolást.
4. Holnapután: elkezdjük a prototípus építést, tesztelést.
5. Azután: Validálunk mindent, felkészülünk a sorozatgyártásra.
6. 5-6 év mostantól: Sorozatgyártás kezdete. Felkészülés Faceliftre.
7. 8-10 év mostantól: Facelift.
8. 12-15 év mostantól: modell kifut.
9. 22-30 év mostantól: pótalkatrész biztosítási kötelezettség.Na ehhez tíz év elérhetőség marha kevés.
Jelenlegi terméknél már most azon kell agyalni, valami FET vagy mit mivel fogunk helyettesíteni, mert 2030 után nem fogják gyártani. SOP autó: 2024, 2025, membre de esetleg még 2026.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- DIGI kábel TV
- Milyen TV-t vegyek?
- Windows 11
- Politika
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- BestBuy topik
- Amazon Prime Video
- Nem sietett az EU-s hatóság, 6 éve történt hiba miatt büntette meg a Metát
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest