Új hozzászólás Aktív témák
-
BigManus
addikt
válasz
Frenky89 #3001 üzenetére
Sziasztok!
Előre bocsájtom teljesen kezdő vagyok a php-hez, a html egy kicsit megy.
Szeretnék készíteni egy weboldalt, de úgy, hogy bizonyos tartalmakat csak regisztrált felhasználók érhessenek el.
Utánanéztem pár letölthető login rendszernek, de számomra túl bonyolultak.Egyet beüzemeltem ami lényegében működik.
Ha helyes felhasználónév/jelszó párost adok meg, akkor kiírja hogy beléptem, tehát ez működik.
Van egy " védet tartalom " link amire ha rákattintok azt írja csak regisztráltnak!
Ha belépek és úgy kattintok kiírja belépve.Kérdésem az lenne, hogyan tudnék úgy megadni védett oldalt, hogy belépés nélkül elérjék?
Mert ahol kiírja, hogy csak regisztráltnak, abban a php-ban print értékkel írja, de ha beleírok a php-fájlba, megjelenik belépés nélkül is.Hálás lennék, ha valaki tudna segíteni.
Előre is köszönöm!
-
vakondka
őstag
válasz
Frenky89 #2994 üzenetére
1. letöltöd a Drupal-t
2. megtanulod a Drupal-t kezelni (ezt inkább nem linkelem, vannak ilyen tanfolyamok)
3. összeállítod a szükséges weboldalt a meglévő Drupal és a tudás segítségével
ugyanis egyértelműen látszik, hogy ezt az oldalt egy Drupal segítségével "kattintották össze"
-
cucka
addikt
válasz
Frenky89 #2998 üzenetére
Olyan irányból, hogy leülsz és megcsinálod. Olyan, mint ha azt kérdeznéd egy kőművestől, hogy mégis milyen irányból közelíti meg a kőművesmunkát
. A weboldalak készítése egy szakma, nem fogsz olyan választ kapni a kérdésedre, hogy "töltsd le az x programot, kattints az y gombra, írd be a z adatokat és kész vagy", mert nem ilyen egyszerű.
Ha totál nem értesz semmilyen weboldalkészítéshez, akkor kezdheted tanulni a html, css, javascript, php nyelveket, lehetőleg ebben a sorrendben, bár ez el fog tartani egy ideig
.
Meg persze mindig ott a lehetőség, hogy találsz egy szakembert, akinek kifizeted és megcsinálja.
-
cucka
addikt
válasz
Frenky89 #2996 üzenetére