Hirdetés
- Új tokozással jön az Arrow Lake utódja?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Traxx
őstag
válasz
kezdosql #3519 üzenetére
Ebben sajnos nincs tapasztalatom, csak egy lelkes amatőr vagyok ilyen téren, vagy annyi sem
Annyit viszont észrevettem, hogy több órányi gépben töltött idő után is teljesen hideg maradt a pendrive (kijön a fémházból, ezért tudom megmondani), pedig logikusan belegondolva valamennyi melegedésnek kellene szerintem lennie. Külső sérülés mindenesetre nem látszott rajta az USB csatinál sem.
-
Traxx
őstag
válasz
King Unique #3515 üzenetére
Az alapvető probléma az, hogy fizikailag sem jelenik meg a pendrive, még 0 bájtos meghajtóként sem. Így adatmentő programot sem tudok ráengedni, mert nincs mire
Az opció lehet, hogy egy "donor" pendrive-ra ráműtöm a memóriachipet? Vagy ez necces próbálkozás lenne? Ha jók az infóim, akkor nincs olyan adat rajta egyébként, ami életbevágó lenne, de jobb lenne, ha meglenne.
-
Traxx
őstag
Sziasztok!
Az egyik ismerősömnek elszállt a pendrive-ja. Több gépen kipróbálva teljesen se kép, se hang nincs, a windows (7 64 bit) lemezkezelője sem látja, de linux alatt is döglött volt. Állítólag elvitte valakihez, aki addig eljutott, hogy a mappákat látta, de tovább nem, én pedig eddig sem. A portokba való bedugásnál sincs hangja, maga a pendrive pedig LED híján nem világít, tehát így nem tudom megmondani, hogy érzékeli-e, hogy az USB-ben van. A kérdésem az lenne, hogy le lehet valamilyen módszerrel menteni a rajta lévő adatokat, vagy az előbb leírtak fényében döglött a projekt?
Egy 64 gigás USB3-as Medion pendrive lenne a delikvens, ha ez releváns infó.
Köszönöm a választ