Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • almi

    senior tag

    válasz ALI_G #100 üzenetére

    Na tehát itt a SetupRC-m:

    void SetupRC()
    {
    glEnable(GL_DEPTH_TEST); // Hidden surface removal
    glFrontFace(GL_CCW); // Counter clock-wise polygons face out
    glEnable(GL_CULL_FACE); // Do not calculate inside of jet

    // Light blue background
    glClearColor(1.0f, 1.0f, 1.0f, 1.0f );

    glEnable(GL_LIGHTING);
    //glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT, ambientLight);

    // Setup and enable light 0
    glLightfv(GL_LIGHT0, GL_AMBIENT, ambientLight);
    glLightfv(GL_LIGHT0, GL_DIFFUSE, diffuseLight);
    glLightfv(GL_LIGHT0, GL_SPECULAR, specular);
    glLightfv(GL_LIGHT0, GL_POSITION, lightPos);
    glLightfv(GL_LIGHT0, GL_DIFFUSE, diffuseLight2);
    glLightfv(GL_LIGHT0, GL_SPECULAR, specular2);
    glLightfv(GL_LIGHT0, GL_POSITION, lightPos2);
    glEnable(GL_LIGHT0);

    // Enable Material color tracking
    glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
    // Front material ambient and diffuse colors track glColor
    glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT);

    // All materials hereafter have full specular reflectivity
    // with a high shine
    glMaterialfv(GL_FRONT, GL_SPECULAR, specref);
    glMaterialfv(GL_FRONT, GL_SPECULAR, specref2);
    glMateriali(GL_FRONT, GL_SHININESS,128);
    }

    És ha így csinálom, nem lesz 2 világításom, csak mindíg a 2.

    Ezt hogy kell átírni h jó legyen szerinted?

    Köszi..

Új hozzászólás Aktív témák