Új hozzászólás Aktív témák

  • ktms

    csendes tag

    Üdv.

    Egy részecskerendszert szeretnék leprogramozni, de van egy kis gondom.
    A részecskéket egy quad-ra rajzolom és mindig a kamera felé néznek, ezt úgy írtam meg hogy lekérdezem a model view mátrixot, és transzponálom, beállítom a pozíciót és visszaszorzok a mátrixal, ez jól működik. Most azt szeretném megoldani hogy a részecskék forogjanak, de úgy hogy közben a kamera felé nézzenek.

    Próbálkoztam azzal hogy a z tengely körüli forgatást kiszámolom a transzponált mátrixban, de ennek az lett a vége hogy forog a quad, csak éppen nem marad merőleges a kamerára.

    Valahogy így:
    viewmatx[0][0] = cos(p->age / 1000.0);
    viewmatx[0][1] = -sin(p->age / 1000.0);
    viewmatx[1][0] = sin(p->age / 1000.0);
    viewmatx[1][1] = cos(p->age / 1000.0);

    Valakinek van ötlete? :R

Új hozzászólás Aktív témák