Hirdetés
- Bontsuk ki ezt a 4K-s vadállatot! - ASUS Prime 5070 unboxing
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- Milyen asztali médialejátszót?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz
tomyoy #19846 üzenetére
emlékeim szerint (nem vagyok benne teljesen biztos) a régebbi motorokon a benzintankból megy előre egy cső, amin keresztül az ac előrenyomja a benzint, és megy egy vissza is, amin a felesleget visszaöntik a tankba.
a modernebb motorokon rájöttek, hogy felesleges a dupla csövezés, ezért a benzintank alatt van a nyomásszabályzó és onnan közvetlenül megy vissza a tankba a felesleg. Ami meg kell az injektornak, azt egy csövön tolja előre az ac. a c1-es vectrán pl. biztosan így van, láttam a szervizben
az egészen régi motoron, mint pl. a ladákban, elöl volt egy mechanikus, membrános pumpa, amit a motor hajtott és szívta a tankból a benzint.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest