Hirdetés
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Titán TUF módra: teszten az NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti!
- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz
tomyoy #19846 üzenetére
emlékeim szerint (nem vagyok benne teljesen biztos) a régebbi motorokon a benzintankból megy előre egy cső, amin keresztül az ac előrenyomja a benzint, és megy egy vissza is, amin a felesleget visszaöntik a tankba.
a modernebb motorokon rájöttek, hogy felesleges a dupla csövezés, ezért a benzintank alatt van a nyomásszabályzó és onnan közvetlenül megy vissza a tankba a felesleg. Ami meg kell az injektornak, azt egy csövön tolja előre az ac. a c1-es vectrán pl. biztosan így van, láttam a szervizben
az egészen régi motoron, mint pl. a ladákban, elöl volt egy mechanikus, membrános pumpa, amit a motor hajtott és szívta a tankból a benzint.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hatalmas szerszámcsomag Új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
- 16" Brock alu felni Continental TS830P 205/60 téli gumi szett, 5x120
- JVC Autós Fejegység /// Újszerű // Számla + Garancia
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera
- Stadler Form Oscar Little Titanium hideg párásító
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest