Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #26099 üzenetére

    Ezeket nem nehéz megtudni. A szerződést nem adják ki, de elég sokat tudnak a cégen belüli emberek róla.

    Nekem mindegy, hogy mit hiszel el. Hiheted azt is, hogy az NV leszállította nekik a nyáron a kódot, de a Bethesda azt mondta, hogy várjunk még fél évet ezzel, addig is elrakjuk a patch-et. :)

    A VK_NV_ray_tracing egy kiterjesztés. És ez a kiterjesztés nagyon fog hasonlítani az EXT kiterjesztésre, ami készül belőle, tehát azonnal működni fog bármin, ami nem NV. Nem kell átírni a kódot, csak ki kell cserélni a kiterjesztés ellenőrzését. Nyilván itt a megszokott dolog történik majd. Átviszik az egészet EXT-be, majd az EXT-ből lesz egy KHR verzió. A Khronos a Vulkant nem hagyja úgy elkallódni, mint az OpenGL-t, így egy problémára csak egy megoldás lesz végül, ami mindig KHR.
    Az adaptive shadingre ugyanúgy lesz EXT kiterjesztés, az is ugyanúgy jó lesz bármilyen hardverre.

    Ezekre a kiterjesztésekre a fejlesztők implementációkat írnak. Vagy saját maguk, vagy ha ezt az időt meg akarják spórolni, akkor kérnek készre megírt effekteket a gyártóktól, de ahogy fentebb írtam ez nehéz ügy lehet esetenként, így lehet, hogy meg kell írni saját maguknak, ami természetesen beletelik több hónapba. Abban nincs szerintem vita köztünk, hogy sokkal egyszerűbb lenne lemásolni egy implementációt, majd kb. két hét múlva kiadni, csak nem biztos, hogy erre jogi szinten lehetőség van az iparágon belüli egyre kuszább szerződések miatt.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák