Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • T.Peter

    őstag

    válasz S_x96x_S #40259 üzenetére

    A pre-fetch-en valoban segit, de ez is fugg attol hogy a jatek adott szakaszan adott nezopontbol mire van szukseg. Ha nem kell eppen semmit sem behuzni mert nem olyan helyen vagyunk ahol be akarnank tolteni egy masik palyareszt akkor ugyis ki lesz hasznalva a ram.
    Az 1 masodperc a 30 helyett pedig meg mindig nem eleg hogy pl ne kessen a magasabb reszletessegu textura betoltese. A jelenethez szukseges texturak alacsony lod szintjet amugy is bent kell tartani hogy legyen mit rogton megjeleniteni ha fordul a kamera. UE jatekoknal is lathato amikor egyik kepkockarol a masikra valt a kamera nezopontot hogy a magasabb reszletessegu textura kesobb jelenik meg.
    Szoval szerintem nem az ssd sebessege hatarozza meg hogy a ramot mennyire optimalisan tudjak kihasznalni. Arra pl ott a sampler feedback streaming az xboxban, meg ugy altalanosan a virtual texturing pl az UE-ben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák