Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kreten67

    senior tag

    válasz #72688384 #19937 üzenetére

    "a dell supportot akkor is elfelejtheted ha nem a te hibád, hát még ha a tiéd"
    Ettől nagyobb baromságot még nem írtak le ide.
    Konkrétan a Dell regionális szervizében dolgozom, és olyat is jóváhagy a vezetőség amit nem kellene. A törött kijelző és a folyadékkár, természetes, hogy nem garanciális kérdés, de minden egyéb probléma néhány nap alatt javítva van. A Dell az egyetlen akinek minden megyeszékhelyen van szervize és nem kell postázgatni a gépet. Nálunk az átlagos javítási idő 4 nap, de sok esetben 2 nap alatt itt az alkatrész. Mondj még olyan gyártót, aki a garancia lejárat utolsó napjaiban is, ha nem tudja 2 héten belül javítani a készüléket, akkor új gépet ajánl fel , vagy visszafizeti a teljes vételára. Melyik másik gyártó gépeit szerelgetheted otthon garanciavesztés nélkül? A Dell notebookjai semmivel sem jobbak a többinél, de a garanciális ügyintézése összehasonlíthatatlanul jobb a többinél. A Lenovo ideapad széria az, aminek gyakorlatilag nincs garanciája (TMX) pedig azoknál aztán valóban szükség lenne rá.

Új hozzászólás Aktív témák