- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- UHD filmek lejátszása
- Apple asztali gépek
- Nem tetszik a Procon-SP-nek, hogy a Nintendo távolról kivégezheti a Switch 2-t
- GeForce RTX 5050 kártyák az MSI portfóliójából
- VR topik
- Videós, mozgóképes topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyusz
őstag
válasz
<cafat> #8628 üzenetére
"a racedriver grid sokkal jobb mint ez a szar"
Az én véleményem szerint ez fikázásnak tűnik.Na mindegy, billentyűzettel szerintem is elég rosszul irányítható a játék és a végén tényleg vannak szivatós részek. Kormányhoz meg valószínűleg lehet találni a neten beállításokat, hogy miként kéne finomhangolni, nekem nem volt türelmem hozzá. Gamepaddal viszont elég jól boldogultam.
-
-
Gyusz
őstag
válasz
(Darkwood) #8467 üzenetére
Egy ma már nem épp izmosnak nevezhető 6600GT-vel játszottam végig a játékot 1440*900-as felbontás, minden low, illetve a kocsik high beállítása mellett, és csak a sivatagos részeknél volt némi szaggatás, amikor a por felverődött. Megfelelő kompromisszumokkal szerintem mennie kéne.
-
Gyusz
őstag
Milyen nehézségen játszol? Én gyakorlatilag az egész játékot King módban játszottam, aztán a speed king kihívása előtti versenyekre le kellet szednem a nehézséget casual-ra. No meg le kellett nyugodnom egy kicsit és kiismerni a nevadai pályákat, így pedig már nem is volt olyan nehéz a dolog.
-
Gyusz
őstag
Végre sikerült a karriert (vagy minek hívják itt) végigjátszani, a speed king cím volt talán a legnehezebb, de a Lamborghini és a könnyebb nehézségi szint segítségével az is meglett. Kiváncsi vagyok, hogy milyen lesz az idei NFS, csak a speed challenge ne térjen vissza, vagy legalább felejtsék el a nevadai pályákat.
-
Gyusz
őstag
válasz
AMD Power #8271 üzenetére
Dodge Charger R/T van nekem, 1/4 és 1/2 mérföldön is verhetetlen vagyok max tuninggal és wheeelie competition is lazán megy vele (ráadásul mindhárom típusú versenyen ugyanazokkal a beállításokkal megyek). Pedig a drag eleinte nagyon vacakul ment ezzel meg olyan, mint az álom.
-
Gyusz
őstag
Speed versenyekre adna valaki tanácsot? A hülye navadai pályákon összevissza töröm a kocsikat, próbáltam már a Zonda/Lamborghini kettőst, de akárhogy állítom őket, egyszerűen nem megy. Mit kéne tuningban belőni, hogy gyors és iránytható legyen a kocsi? Már nagyon idegesít, ez a Speed King cím nagyon távol van, pedig King módban eddig nem sok problémám volt, most meg...
-
Gyusz
őstag
Köszi mindenkinek, csak gondoltam rákérdezek, fölöslegesen nem költenék alkatrészekre.
-
Gyusz
őstag
Van egy Mazda RX-7-em drift céljából. Mit érdemes rajta tuningolni és mennyire? Néhány plusz lóerő már mindenképp kéne, de pl.: az irányítást befolyásoló dolgokat is érdemes fejleszteni?
-
Gyusz
őstag
Elkezdtem a játékot és szerintem elég jó lett, igaz van visszafejlődés a szabadság és a rendőrök hiánya miatt, de az átírt irányítás és a törés nagy pozitívum. Illetve a törés annyira mégsem, olykor hihetetlen hülyeségért is Totaled az eredmény. Egész jól megy king módban minden, kivéve a drag és a top speed challenge, szóval van még hova fejlődnöm. Ja és gamepaddal játszom.
-
Gyusz
őstag
válasz
::Trunks:: #4152 üzenetére
Ha Alfa Romeo kell, akkor marad számodra a Test Drive Unlimited esetleg valami régebbi NFS, pl.: Carbon. Szerencsére Porsche 911 GT2 lesz, bár én nem vagyok annyira válogatós a kocsikat tekintve.
-
Gyusz
őstag
Annyit szeretnék én is megjegyezni, hogy ugyan még csak egy demót kaptunk, de a végleges változatban senki ne számítson igazán változásokra, csupán azért javulhat a játékról eddig kialakult kép, mert megkapjuk az összes versenymódot, kocsit, pályát és tuningolási lehetőséget és nem két pálya/kocsi alapján kell véleményt nyilvánítani. A törésmodell pedig valóban nem a legjobb, de legalább van és az Autoculpt miatt nem is hiszem, hogy olyan egyszerű lenne jobban megcsinálni (legalábbis ennyi idő alatt). A Flatout törésmodellje tényleg elképesztő, de ott fixen választható kocsik vannak, amik kinézetét nem lehet megváltoztatni.
-
Gyusz
őstag
Elég rövidke demó, ebből ítéletet mondani nehéz lenne, ugyanakkor nem is lenne tisztességes. 1440*900 minden minimumon (kivéve a kocsit, az high-ra volt téve) teljesen játszható, semmi akadás, bár FPS-t nem néztem. Még így is elfogadhatóan néz ki, próbaképp jobb beállítások mellett pedig tényleg szép. Az irányítás gamepaddal teljesen korrekt (billentyűzettel az Underground 2 óta nem próbálkozom), de jó lenne más kocsikat is kipróbálni, nagyobb sebességnél, tuninggal, szóval ez igazán majd a teljes verzióban dől el. Idáig jobbnak tűnik, mint a Carbon, de majd meglátjuk. Ugyan a Porsche 2000 a kedvenc részem, de nekem eddig minden évben jó szórakozást nyújtott bármelyik NFS, mégha olyan hullámzó is volt az egyes részek minősége.
-
Gyusz
őstag
Nem tölti még senki sehonnan, legalábbis a demót még nem.
-
Gyusz
őstag
válasz
Sirandrish #1449 üzenetére
A Porsche 2000-ben is volt rendes törés, szóval ez az NFS-nél sem újdonság, csak a Hot Pursuit 2 óta más csapat készíti a játékot és az EA is pénzéhesebb lett azóta. Emlékszem, hogy az első 911 Turbo úton tartása elég gyatrán ment a kezdetekben, alig nyertem mindig valamit, mert elment a lé a javításra.
-
Gyusz
őstag
Remélem tényleg lesz egy kicsit realisztikusabb irányításra is lehetőség, ha a Porsche 2000-et közelítené, az már jó lenne. Még a helyszínek változatosságán is lehetne mit javítani, ha már egy városba vagyunk beszorítva, akkor legalább jobban különbözzenek az egyes városrészek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G3 - i5-6GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Samsung 980 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Szerezd meg a tökéletes házat most!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest