Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nimrod

    addikt

    válasz Oreg_Nene #1 üzenetére

    Én a Vodával alapvetően meg vagyok elégedve, de szerintem a net területén a leggengyébbek. Megnéztem Pannon kínálatát GPRS-re. Sokkal inkább megéri, mellesleg volt is alkalmam kipróbálni nem is olyan rég és sajnos tényleg jobb, mint a Voda. :(((
    Ami az adatokra vonatkozik. Jobbára egy-két nap csúszással van forgalom-feldolgozás, ezért lehetett némi kavar, de a 248 MB mégiscsak sok. :Y
    SE-nél meg lehet nézni az adatforgalmat, az mit mondott?

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz Oreg_Nene #1 üzenetére

    Csak nagyon röviden:
    1. A Connect Me logikus, hogy csak tájékoztató adatokat közöl. Ha a kis telefonoddal e-mailezel, ha átdugod a készüléket másik PC-re, akkor máris borul az adatforgalom.
    2. Mint minden netszolgáltató, a Voda számlálója is hitelesített és az NHH által jóváhagyott
    3. Ha már egy éve használnám minden gond nélkül a netet, akkor egy adatforgalmi tájékoztató rendszer hibájától nem biztos, hogy ennyire kiborulnék
    4. A végén pedig megmondták, hogy mikor mennyi volt a forgalmad. Többet fizettél valahol? Nem. Működik a szolgáltatás? Igen. Kivizsgálták a panaszod, kaptál választ? Igen.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Jarod1

    addikt

    válasz Oreg_Nene #1 üzenetére

    Hali, nekem is volt ilyenfalyta problémám, feltöltöttem a a karimat 7500 al és ezután lett 8556 Ft, internetet megrendeltem és jött az egyenleg hogy az ön egyenlege null FT.
    (mellesleg mindig számmal írjta ki az egyenleget) Ügyfélszolgálatot hívtam.... volna ha el tudtam volna érni..... a türelmem 11 perc várakozás után elfogyott. este 10 körül sikerült csak valakivel beszélnem de ott is csak annyit mondott hogy kivizsgálják 30 napon belül.
    (mellesleg a következő üzi SMS már 2345 Ft-ot írd szóval 3000 Ft megint hiányzott)
    Na mindegy, a 30 eltelt nap után A PALMOMRA lementett SMSket elküldtem emailban az ügyfélszolgálatnak, és rá 1 napra jött is 3 sms, hogy hibáztak és elnézést kértek és hogy 3120 Ft-ot jóváírtak a számlámom de nem 1x hanem 3x!!!! ja és még 2 napra rá jött még 1 :R :DD Utána hetenként kaptam a vodafon-tól a bocsánatkérő levelet :B

  • Coyote2000

    őstag

    válasz Oreg_Nene #1 üzenetére

    Feltetelezem, hogy azota mar rajottel az igazsagra, ha nem, akkor leirom, hogy az en tapasztalataim szerint mi a tema:

    75 MB: 6 nappal kesobb valoszinuleg atlepted a 100 MB-os hatart. VCM valoban nem hiteles, mint ahogy egyik ehhez hasonlo kliens-oldali counter sem (meg a telefonok hivasido-szamlaloja sincs szinkronban a rendszer altal szamitott idovel). VCM teveszthet a FELTOLTOTT adatmennyisegben, illetve hibasan szamolhatja egyes fajlok, csomagok meretet (ez mas programokkal is elofordul, a telefonok meg foleg szoktak ilyet csinalni, meg kepeknel, hangoknal is - kuldott/fogadott adatokkal miert ne tennek?)

    101 MB: valos ertek, ennyivel lepted tul, 101-nel letilt az automata.

    92 MB: az ugyfelszolgalatosok sajat rendszere nem realtime frissul, ez holtbiztos. Valoszinuleg naponta a nighjob alkalmaval, de leginkabb hetente, hetvegeken. Emiatt az a csekely kb. 9 MB kulonbseg konnyen lemaradhatott.

    248 MB: mivel 101-nel letilt a rendszer, egyertelmuen teves infot kaptal, ami valoban elofurdulhat frissites alkalmaval. A ''V'' viszont jol tenne, ha ezt megjavitana, hiszen a frissites kozben megjeleno teves adatok normalisak, viszont az, hogy ezek ki is mennek a felhasznalokhoz, az mar eleg gaz!

    Osszessegeben annyit mondanek, hogy nekem is van egy felesleges vodas kartyam, a tobbi topikban felsorolt szamos ok miatt (bunko, laikus boltosok es taho ugyfelszolgalat, szamos atveres (meg aprobetuben sem jelzett kibaszasok), az allitolag nemletezo (pedig nagyon is letezo) tererohiany). Vodafone suxx :P

  • Főnök Feri

    csendes tag

    válasz Oreg_Nene #1 üzenetére

    Végjáték címü hozzászólásra válaszolnék.

    T. Öreg néne!

    Csak csatolnék egy-két pontot az Általános Szerződési Feltételekből.
    Az ügyfélszolgálaton történő ügyintézéshez a beazonosításhoz az Ügyfélszolgálatos kérheti az ügyfélbiztonsági kódot ill. a személyi igazolványt.Amennyiben az előfizető ezeknek nem tesz eleget,a Szolgáltató az előfizető igényét ELUTASÍTJA.
    Tehát Nem az alkalmazottat kell szídni és bántani,hanem a vásárláskor kell gondolkodni.
    Ha saját névre veszed a sim kártyát,nincs gond a későbbiekben.
    A tettlegesség pedig primitív és gyáva megnyílvánulás egy nővel szemben. ;]

  • hzeusz

    csendes tag

    válasz Oreg_Nene #1 üzenetére

    Én is hasonlóképpen jártam de a T-mobilnál. Ráadásul a telóm is kötbéres volt. kb 30 mega internet túlhasználat miatt.(ami nem tudom hogy jött össze).nem ismertem el...kifizetteték a 130000kötbért+39ezer huf internethasználatot, fel is mondtam az előfizetésem, sőt vásároltam a családom tagjainak is másik telefontársaságnál kártyát..Úgyhogy a bosszú édes volt. MINDEZ 30 mega internet miatt a 21.században???!!!!!
    MI ALAPJÁN MÉRIK PONTOSAN AZ INTERNETHASZNÁLATOT???HONNAN LEHET PONTOS ADATOKAT KAPNI????

Új hozzászólás Aktív témák