- Úgy fest, hogy NVIDIA Blackwellből lesz Galax HOF VGA is
- Kapja az ívet az új Spider-Manben a DirectStorage, pedig csak teszi a dolgát
- Évek óta ígért funkcióval egészíti ki a DirectX 12-t a Microsoft
- Nem támogatja a Reflexet más cég képgenerálójával az NVIDIA
- GeForce RTX 5080 kártyák kvartettje a Manli szájíze szerint
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 3D nyomtatás
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- TCL LCD és LED TV-k
- Kapja az ívet az új Spider-Manben a DirectStorage, pedig csak teszi a dolgát
- Melyik tápegységet vegyem?
- Évek óta ígért funkcióval egészíti ki a DirectX 12-t a Microsoft
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
őstag
A kis dci-kkel csak a problémások. És legtöbbször nem is kifejezetten a motor a hibás. Állandó hibaforrás pl az üzemanyagszűrő. Sz@r, f0s. Tudja ezt a gyár is, mégis mindig ugyan olyanra cserélgeti. Ha nem figyelsz rá, könnyen szennyeződik a motor, kukatétel lesz a befecskendezőfúvóka ilyesmi. Aztán trafó gyenge pont. Ismerek olyan dci-st, akinél kötelező tartozék az ízzókészlet mellé egy pót trafó (mondjuk ezt néhány , főleg a 16v verziónál is hallottám már). Felsőholtpontjelző vacak. Ha elmegy, egyenetlen lesz a járása, kihagyogat a motor vagy leáll. Nálunk egy ritkább dolog, a turbo okoz folyamatos meglepetést a Kangoo-n. Érdekes dolog, mikor mondjuk előzés közben leáll a turbó (illetve nem tudom mit csinál igazából, de hirtelen mintha ott sem lenne) és onnantól egy sima 1,5 dízelmotor minden erőtlensége hajt tovább téged. Aztán néha fogja magát és minden előzmény nélkül újra bekapcsol és seggberúg a többlet lóerő
Aztán persze lehet, hogy pár perc múlva megint "belomhul". Hát így ennyi, amit az ismeretségemben, meg a szakirodalomban gyakran hallok a kis ccm-es dci-kröl. (Érdekes, hogy pl a Traffic-ban 1,9 van és azzal semmi baj, és mástól sem hallok a nagyobbról rosszat. Szóval nem a motor-konstrukció a hunyó. Egyszerűen sz@r a körítés)
A Scenicc-el és a mostani Megane-okkal csak az a baj, hogy a statisztikák szerint nem valami megbízhatóak (bár ebbe gondolom belejátszhat a kis-dci probléma is). Érdekes, hogy pl a Megane Classic vagy 10 hellyel volt előrébb, mint a mostani. Nem nagyon fogynak e miatt. Az új Laguna sem akar bejönni. A régi hírneve adja el szinte csak. Épp ideje lenne a Renault-nál egy teljes palettaváltásnak.
[ Szerkesztve ]
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sweet.tv - internetes TV
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Tőzsde és gazdaság
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest