Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Teclast Tablet Topic
- Samsung LCD és LED TV-k
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
-
PROHARDVER!
A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
Ok, valószínű rosszul tudtam, de...
Nekem azért vannak a sztoriból ilyen problémáim, mint amit említettem a garancialevél. Igenis kell a vásárlást igazoló számla vagy garancialevél (ami ma már kötelező legkésőbb másnap) az ügyintézéshez (lehet a samsunghoz nem, nem érdekel). Bármilyen szervizbe elviszel bármit, igazolni kell a garancia jogosultságot. Lehet hogy németből hoztad a vackodat, vagy akármi. Neki nem volt. Ez lehet a samsung hibája, megint specifikus samsung kérdés, normális esetben mindenhonnan elhajtanak, ha nincs garilevél vagy számla.
A bejelentés akkor sikeres, ha van egy munkalapszámod, hibajegyszámod, vagy bármi, visszaigazolás, hogy fogadták a panaszt, nem derült ki, hogy emberünk elküldött egy emailt majd csendben várt 3 hónapig, vagy mondjuk megvolt a visszaigazolás, és a megadott (közeli) határidőben nem jött senki, ezután csesztette őket és ez így ment 3 naponta 17 emailváltással vagy sem? Van bejelentési kötelezettség, és lenne elvárható utánkövetés vagy törődés az ügyeddel, hogy mi legyen
((nekem most rossz a kazánom, szerviz gondolkozik a hibán, 3 naponta emlékeztető emailt küldök, vagy hívom őket, hogy pörgessem a témát))
Azt sem tudjuk, volt-e ebben a 3 hónapban olyan, amikor jött volna a szerviz, de nem volt otthon, és azért halasztottak időt, azt sem, hogy a szerviz tapasztalta-e a hibát, vagy kimentek és épp akkor rendben volt a TV és nem találtak hibát?Szóval de-facto ez a "30 napon belül nem javult meg, akkor csere" ez nem áll meg, és olyan sincs, hogy én arról a szervizről rosszat hallottam, ők ne javítsák hanem cseréljék.
A korrekciót köszönöm, emlékeimben még 22-re az élt, hogy a törekedni kell volt érvényben. és pl nem számít bele a 30 napba az sem, ha harmadik fél miatt csúszik, pl alkatrészre vár. De ilyen alapon kb minden autó garanciális hiba teljes autócseréhez vezetne, mert az autóiparban teljesen hétköznapi, hogy egy garanciális hiba esetén a gyár dönt a beküldött adatok alapján a hibáról, majd központból küldenek alkatrészt, és tele az internet 3-4 hónapos garanciális autójavításokkal.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Robotporszívók
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- XPEnology
- Villanyszerelés
- Hobby elektronika
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- További aktív témák...
- XBOX ONE X 1TB, makulátlan szép állapotban, 6 hó teljeskörű és 1 év SW garanciával Bp-i üzletből!!
- Billentyűzet hibás 17 colos HP Probook 4720S laptop
- Dell Latitude E5530 laptop (15,6FHD/i5-G3/8GB/500HDD/MagyarVilágítós)
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP 630 laptop (15,6/i3-G2/4GB/500HDD/Magyar/Windows7)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest