- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Gaming notebook topik
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Androidos tablet topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz kalapacsolok #54059 üzenetére
10e
-
MunezXBK
nagyúr
-
Balupapa
senior tag
-
Kornel
veterán
nekem az osram nightbreaker plus vált be, jól világít, és egy éve bírja.
GE-ből több is tönkrement. -
giigz
veterán
Persze, nem lehet ezt így eldönteni, hogy majd melyik fog nekem beválni... Az lesz a megoldás, hogy megveszem az egyiket, és ha az hamar kiég, akkor a másik márkát is megpróbálom, de ez is olyan, hogy lehet megveszem a GE-t, és pont kifogok egy olyat, ami 2 hónapot világít csak, de lehet ha pont egy másik darabot emelek le a polcról, az meg elmegy 2 évet...
Ha már a GE mellett tettem le a voksom, akkor viszont azt nem tudom, hogy a 90-es legyen 2,7k-ért, vagy a 120-as 4,2k-ért...
-
zolikaDB
veterán
Üdv mindenki!
Ismerős párnak kellene kocsi, nem családi (gyerek nincs), de lehetőleg tágas. Városi használatra, havi egyszer pálya/főút, 2-300km.
1 millió ft a keret + átírás/biztosítás/szervíz. Ha 1.1-1.2-ért jobb, mint az 1 milliós, akkor az.
Amiket néztek: benzines Megane, 2004-es körüli, bmilyen kasztnival. Esetleg G Astra. Lényeg, h 10 év alatti, pár légzsák, alap extrák. Ex-prémiumkocsik nem játszanak. Értelemszerűen nagy köbcentis sem. Swift-et sem szeretnének, inkább olyat, ami biztonságosabbnak mondható. (18 éves Legend LPG-vel, 15 éves A6 2.5 TDI)
Szempont, h ne a szopóroller fajtából való legyen. De hát ki lát bele?
Fontos: Debrecenen kívül nem mennek. Ebbe nem kötöttem bele.
Tudnátok linkelni pár idevágó hirdetést használtautóról/expresszről? Amit esetleg jónak láttok!
Köszönöm (a szervízkönyves, soseromlikel Opellel én inkább csendben vagyok)[ Szerkesztve ]
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Kornel #54065 üzenetére
Mindkét autónkban Osram NB+ van. Mindkét fényszóró műszeresen beállítatva. Alap terhelés esetén (fényszóró magasságállító a terhelésnek megfelelően beállítva) nagyon sokszor villognak szembe, hogy őket zavarja a fény.
Amikor rávillantom a távolságit, akkor szerintem jön a csodálkozás.
Érdekes, mindkét autóban ugyanúgy előfordul.
Napi használat mellett kb. egy évet bír az izzópáros, utána érdemes cserélni párban, mert két hét különbséggel szoktak tönkremenni.
A másik autó un. hétvégi autó abban már több mint két éve szolgál.
A kollégám is rábeszéltem, utána a barátnője autójában a teljesen átlagos világítás mellett mindig szitkozódik, hogy a NB után egy ...
Egy hátrányát "látom" de lehet hogy ez csak egyéni adottság, esőben a hideg fehér fénye miatt mintha nem lenne annyira hatásos.
Retro
-
hdman
őstag
válasz zolikaDB #54069 üzenetére
Fontos: Debrecenen kívül nem mennek. Ebbe nem kötöttem bele.
Ez azért elég meleg, nem?
Csak én vagyok ilyen hülye, hogy mindegyik autómért durván 200km-t mentem? Az sajna nem távolságfüggő, hogy hol van olyan tipus/felszereltség, ami nekem kell...
Golf4?
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
giigz
veterán
Lehet NB lesz
-
Retro DJ
aktív tag
válasz zolikaDB #54069 üzenetére
Szia Földim! 1.4 MPi motorral ellátott Skoda Fabia.
Alkatrészárak nem vészesek, nagyon biztonságos az autó. Van belőle bőven. Ennek a gépnek a fogyasztása, ha megfelelően hajtják országút 80-90 4.8-5 l, országút 110: 5.5-6 l, város nyáron szerintem beéri kb 7 lityivel, télen 8.5-9, autópálya hajtás függő 7,5-8,5 l
Nincs sok jellemző hibája, ami van az ismert és javítható. Teljesen galvános a kasztni, ha nem törött akkor nagyon jól tartja magát.
A külseje még most is stylusos, mondhatni egyéniség. Belsőre elsőre kicsi "szűk", de több használat után otthonos.
A Comfort fokozat telitalálat, klímával együtt főnyeremény (a fogyasztás adat klíma nélküli modellre értendő).
Ha érdekel még infó, pü!
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
-
zolikaDB
veterán
válasz Retro DJ #54076 üzenetére
Dánke!
hdman: ajajj, igencsak meleg! De nem nekem kell a kocsi... Most mit mondjak nekik? Ha így jó, akkor jó.
Esetleg ez? Automata Aveo kevés kilométerrel?? Városba, ha a csaj is sokat vezeti? -
bigmasterg
addikt
Sziasztok.
Mostanában sajnos nincs sok időm fórumozni, de ezt azért megosztom a mai eseményeket.Végre új kocsit vettem.
NC Mx5, 40ezer km-el, első tulajtól. (itthoni vásárlás)
Miata fórumos szerelő átnézte, körbemérte nekem. Nem volt törve, egy hibakód sem volt benne. Azt mondta, hogy olyan, mint az új, hihető a 40k km.
Egyedül egy olajcsere kell (kb. egy éve volt cserélve), meg pár ezer km múlva első fékbetétet kell cserélni. (Budai hegyes részen lakott a kocsi és még nem volt fék cserélve.)A hazaútról még csak pár telefonos képet tudok felrakni, de később töltök majd még rendes fotókat is.
Kép és kép.szerk.:
Hétfőn meg eredetiségvizsga és átirtatás.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bigmasterg #54079 üzenetére
grat nagyon szép, mennyi volt?
(#54077) zolikaDB: ha nem akarnak swift-et, mert nem biztonságos (szerintem a 4 csillag már nevezhető annak), akkor aveo-t se akarjanak, mert az végképp nulla. kemény másfél csillag, miközben a swift 4-et kapott
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz bigmasterg #54079 üzenetére
Gratula!
1,8 v 2,0?
Mindjárt jön bitpork és követelni fogja a 40 képet
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
zoo8800
veterán
válasz bigmasterg #54079 üzenetére
Kamu. Ez a kocsi nem is KEK, hanem zold.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Retro DJ
aktív tag
válasz zolikaDB #54077 üzenetére
Nem tudom, az ilyen keleti egzotikumoktól tartok, főként ha automata.
Az a baj, hogy sok alkudozással talán ki lehet hozni átírással együtt 1 misire, de ebbe pl. már nem fél bele egy használt autó vásárlásakor kötelező szerviz. Az pedig tudod, hogy használt gép vásárlásakor az KÖTELEZŐ!Ja a Fabia elektro szervós, könnyedén fordul, jól lehet mozogni vele! A váltója meg bowdenes, az is könnyedén pontosan jár. A gázpedál elektromos, szintén hölgyek előnyben!
Retro
-
bigmasterg
addikt
válasz Kornel #54080 üzenetére
Köszi.
Szerintem elég jó vétel volt. 3 millió és 90 ezer. (Ennyiért hirdették, de nem is voltak hajlandóak engedni belőle.)
Van hozzá még 4 téli gumi és gyári mazda ponyva. (plusz van benne immo mágneses gyujtás megszakító cuccal.)(#54081) hdman: Kösz-kösz
1.8.
2.0át akartam, de ennyiért ezt nem volt szívem otthagyni. Egyébként egész fürge ez is. Jobban megy, mint amit ennyi lótól várna az ember.(#54082) zoo8800 :
Nekem is ez volt az első reakcióm a rendszámra. -
Retro DJ
aktív tag
Jó, nekem most is egy alul motorizált autóban ülök, és egyébként élek... (1300 kg, 75 le)
Ez a blokk alul nyomatékos (a lehetőségekhez képest). Vezettél te már egyébként ilyen autót, vagy csak a számadatokból ítélkezel?
Nekem egyébként mindegy, megfelelő vezetési stratégiával gazdaságos, élhető és megbízható autók.
Retro
-
-
zolikaDB
veterán
Na, igen... Hatha lesz meg vkinek jo tippje!
-
amargo
addikt
Sokat vezettem 1.2 fábiát, nem kombit. Semmi bajom nem volt a motorral max 2 személyig. Pályán még a 4-el sincs gond 120-130 és nem megy ki az ember a matt fekete bmw-ek elé. Itt mindenki azt gondolja, hogy 3L alatt csak a dedósok vesznek autót?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Xero
nagyúr
válasz amargo #54094 üzenetére
Nem, de amikor egy normálisabb motorral ki lehet menni előzni egy főúton klímával 4 fővel fél órás gondolkodás nélkül, az nem hátrány.
Városban 4 fővel pedig biztosra veszem, hogy a fogyasztásán is látszik az erőlködés.1. Nincs Hondám, nem is volt, egy darabig nem is lesz talán.
2-3. Stimt.Viszont vezettem jó pár ilyen alul motorizált csodát. Nekem is ilyen van már jó pár éve. Szóval nem a levegőbe beszélek.
Talán pont ezért akarok 3L-el kompenzálni.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Van olyan ismerősöm, akik 1.2-es Fabiával képesek 90-nel menni pályán, mert akkor 5 alatt eszik. Az más kérdés, hogy ez nettó életveszély...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Balupapa
senior tag
válasz EQMontoya #54097 üzenetére
szvsz pont a 90 a legbiztonságosabb mert akkro tud kényelmesen csorogni egy kamion mögött, nem zavar senkit és őt se.
Ha 110el akarna menni akkor allandoan jobbra balra sorolgatások allandoan gyorsitas-fékezés feltartatja a belso savot stb
mig 140-150nel mar eleg ritkan kell hirtelen kiugrani a belsobol es biztonsagosabban lehet vissza menni, sztem._-=*WheelWhores*=-_
-
amargo
addikt
Városban és országúton is 4 fővel gondolkozós lesz, ezt én is így tapasztaltam, sőt a Horvátoknál a hátsósort majdnem kiszállítottam elsőnek, amikor elindultunk az emelkedő aljáról.
Szerintem objektíven kell leírni mire számíthat, igen 1.2 lomha és előzést meg kell gondolni 4 személlyel, a kombi 1.2-ről is itt beszéltek le és nem bántam meg, igaz 1.2 tsi-t vezettem kombiban az bitang jó volt, linkelgették is itt az 1.2 tsi Polo-kat érdemes megnézni, hogy megy.
Nem is állítom, hogy a levegőbe beszélsz egy szóval sem, de lehet másnak más az igénye, mert korántsem arról van szó, hogy beleülsz és nem fog menni, mert megy az, csak helyén kell kezelni.(#54098) Xero: Ha ilyened van, akkor ne legyél ilyen gonosz.
4 fővel 140-el simán elmegy, csak ott már fogyaszt is és hangos is, meg imbolyog..[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”