- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Projektor topic
- Apple notebookok
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Androidos fejegységek
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Micro Four Thirds
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
-
whitezo88
nagyúr
válasz Kornel #47600 üzenetére
tervezett elavulás... melyik autónál is van az (downsizinges), hogy a motor gyakorilatilag száz-egynéhányezer km után kileheli a lelkét? és lehet generárolni, jóesetben? nem jut eszembe valami 1 literes turbós.
a timeres hűtés még az mk2 octaviánál is van szívóbenzinnél, legalábbis az hogy nagy melegben autózás után leállítod a motort és még zúg a motortérben egy kicsit. gondolom ez az.
-
Kornel
veterán
válasz whitezo88 #47602 üzenetére
vágom, nincs is ezzel gond, azaz nem lenne, csak ne azt nyomja a reklámba, hogy minőség, megbízhatóság, hanem hogy jó esetben 5-6 év után viheted a bontóba a kocsit.
(#47604) tomcsi23 : nem is azt mondom, hogy félni kell tőle, de ha létezik rá jó műszaki megoldás, hogy "bolondbiztos" legyen, akkor használják már... de így olcsóbb papíron, az meg, hogy utána kifizeti garban, vagy elveszt x ezer ügyfelet, arra magasról tesznek, mert a lényeg, hogy most mennyi a profit.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Kornel #47600 üzenetére
Igen, ez egy másik téma.
Amúgy van egy "ismerősi" ellenpélda, konkrétan 1,8T-s Leon. Na az a júzer magasról tesz rá, hogy hideg vagy meleg. Indulás után 2 sarokkal már padlózza, visszahűteni ha épp úgy jön ki, de amúgy nem szokta. És még gyári a motor, a turbó. Nem mondom, hogy az a követendő példa, de normál használat mellett, _kicsit_ odafigyelve, nem kell betojni egy turbóstól.
Mondjuk utóbbi pont nem válasz a hsz-edre, ezt csak úgy írtam.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
DeFranco
nagyúr
Volt olyan, hogy alacsony fordulaton nyögött, meg volt olyan, hogy a hátsó fék nyikorgott, meg volt olyan, hogy hidegen fura hangja volt, meg hogy hidegen fura hangja volt a kuplungot nem kinyomva, hanem alapjáraton járatva, meg volt olyan, hogy kanyarban hátul nyikorgott, meg volt olyan, hogy terehlve hátul nyikorgott, meg volt a surrogó/visító hang hideg motor mellett.
Az alacsony fordulatos téma user error, nem kellene ilyen alacsony fordulaton kínozni, hátsó fék kapott egy tisztítást, most már rendben van, a hidegen fura hang normális csak nem tudtam róla, a kuplungos hang normális, amíg nem állt fel a kenés, a kanyarban nyikorgást a fék csinálta, a terhelve nyikorgást a fék csinálta.
Szóval ezek rendeződtek maguktól, lényegében vaklárma.
A hidegen surrogó/visító csapágy- vagy szíjhang kérdéses, azt majd megnézetem, ha szerelő felé járok. Addig ha nem változik a hang, akkor nem kell vele foglalkozni, nem hiszem, hogy vészes lenne.
Aktuális hibalista: a kipufogós balhé, amit most írtam, ezen kívül dugóban araszolva és klímázva lepotyog az alapjárat 500 alá és beremeg a motor ha üresbe teszem vagy kinyomom a kuplungot*, gumin amit linkeltem, 140-nél némi rezonancia a padlólemez felől és a sivítás/surrogás hidegen. A gumi nem téma, a rezonancia szerintem normális csak kell egy referencia majd, a csapágyhangot és a klímát kell megnézetni.
* Ez az első nem várt hiba, Bagolyék már egyszer hozzányúltak, állítottak rajta, akkor jó volt, most megint kezdi. Vagy fojtószelep állítás, vagy szoftverfrissítés. Esetleg szorul a klímában valami. Ez eddig az egyetlen valós szívásfaktor.
---
Rosszabb vagyok, mint egy adóellenőr, mindent kiszúrok, max. egy része vaklárma lesz. Idővel megtanulom majd ezt is, főleg ha itt adtok tanácsot, hogy mi normális mi nem, aztán elkopnak majd ezek is
[ Szerkesztve ]
-
Revolit
senior tag
Hónapok óta nézem, hogy melyik autó érné meg nekem, fogyasztások, szervizköltségek, optimális motor városba stb stb.. de tegnap kiütött a huszonéves énem, rögtön megfeleztem az összeget amiért most kocsit tudnék venni és csak a szívemre hallgatva (meg minimálisan az eszemre is) végül nagoyn nézegettem a 6. generációs Toyota Celica-kat. Ezekről mik a vélemények, csak kíváncsiságból kérdezem, bár ki tudja mi lesz a vége... 1.8-kat nézegetem inkább. Ilyeneket
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #47600 üzenetére
Hehe, erről haver jut eszembe, mikor megvette az első turbós kocsiját, lejött a pályáról megállni inni egy kávét. 150-el tolta előtte huzomosan, majd megáll a kútnál elfordítja a kulcsot de a motor jár tovább. Emberünk ledöbben gyorsan hívja is a márkaszervízt, ahol megnyugtatták: ez azért van, hogy ne nyírja ki a turbót, 5 perc és magától leáll, nyugton vegye ki a kulcsot, zárja be a kocsit és kávézzon.
Van ahol figyelnek erre is (Toyota)...
#nincsbennetarcsi
-
DeFranco
nagyúr
válasz DeFranco #47605 üzenetére
Amúgy még csak most jön a java, asszonyka most tanul kuplungot csúsztatni, meg lassan előre-hátra gurulni, parkolni, tegnap fél óra alatt szám szerint 10-szer fullasztotta le az autót. Már komolyan féltem, hogy vagy az önindító vagy a gyertyák fogják bánni... nem is volt túl szép hangja hazafelé. De ez benne van, valahogy meg kell tanulnia.
@kornelka: magasan fog, de még jó. Meg fogja tanulni hamar szerintem, a baj az, hogy a fordulatot nem tudja tartani a gázpedálon még, és vagy 2000-en száguld hátra, vagy 800-on fullad le. Fél órát gyakoroltuk eddig, fog az menni.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Revolit #47613 üzenetére
De, csak éppen nem tanították meg neki. Én azzal kezdtem a rutin órát anno, hogy egy órán keresztül lépésben előre (tanár sétált mellettem és ette a banánt) majd egy órán keresztül lépésben hátra (tanár meg moonwalkolt mellettem*). Meg is tanultam. Neki meg nem tanították, gondolom féltette az oktatója a tárcsát.
Mellesleg most, hogy lett autó, vesz pár órát, ma is megy, csak éppen a tanár állandóan belenyúlkál neki a pedálba és persze hogy nem fullad le. Aztán az egykuplungos kocsin jön a meglepi...
*na jó, nem is
[ Szerkesztve ]
-
Revolit
senior tag
válasz Kornel #47614 üzenetére
Én soha nem vezettem előtte, szüleim ilyen féltős típusok, és soha nem adták oda kocsit hogy vezessem jogsi nélkül Szóval úgy mentem tanpályára, mondtam is oktatónak hogy soha nem vezettem, elmagyarázta mit hogy, jól le is fulladtam egyből, meg másodszorra is és még párszor Aztán rögtön első nap óra végén "itt jobbra" ami kivezetett a forgalomba... nem tudom hány liter vizet izzadtam, és emlékszem, hogy azt néztem, hogy az ablakörlőhöz képesz hol az útpadka, ahhoz képest tartottam nyomvonalat (vagyis próbáltam) Na mindegy, szóval azért szerintem az nem igaz, hogy csak akkor elég, ha vezettél előtte... elsőre mentem át tanpályás vizsgán (nem jut eszembe neve) és másodszor forgalmin, utána már a saját első autómat önbizalommal vezettem, szerintem friss jogsishoz mérten egész jól. A kresz miatt voltam csak bizonytalan, meg bizony követtem el "mazsola" hibákat úgy mint zöldet kaptam, azt hittem enyém az út, de én kanyarodtam szembe meg jöttek, dudáltak is rám ezerrel.
@DeFranco: jó hát ha nem tanítják meg akkor értem... szerencsére én régi swiften tanultam, azt annyira nem féltette oktató, tudta hogy mindent kibír az
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Revolit #47616 üzenetére
Én már kifelé is vezettem a tanpályára, amúgy kb. dettó
Ezeken a hülyeségeken mindenkinek végig kell menni előbb utóbb, jobban félek majd attól a fázistól, amikor már megjön a magabiztosság, és az első problémamentes 700-1000 kilométer után megnő az önbizalom, és csökken a veszélyérzet, és könnyelművé válik. Amikor elhiszi, hogy tud vezetni. Ott lesz majd pár meleg helyzet, mire megtanulja, hogy lepkefing a tudása még. Ezért várok még a karosszériással
-
qdak
addikt
válasz DeFranco #47605 üzenetére
anno haver golffjaba volt ilyen alapjarat gond kb 5 perc oszedug computerrel azt kesz
en nem nevetem ki aszonykad, mutkor en sompolyogtam ki muhejbol 1 ignisel, egyszeruen nem ereztem a gazt, alig ertem hozza porgott mint a marha ...
nem fullatam meg, de fura volt.revolit, persze ugy eleg volt az ora h elotte csomot vezettem
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
DeFranco
nagyúr
Bagolyék is rámértek comupterrel, látta, hogy 35/45-öt mutat az apparát, hümmögött, állítottak a fojtószelepen, és utána 25/35-öt mutatott. Utána jó volt, nem tudtam reprodukálni, most már tudom. Meglátjuk mit csinálnak vele, szerintem tudják a dolgukat, azt várom, hogy garanciában megcsinálják, max ha kell alkatrész, azt kell majd fizetni. Én is szoftverfrissítésre tippelek egyébként.
Asszonykát meg senki nem neveti ki, csak sajnálom szegénykét, hogy szenved, de kifelé az M3-ason már ő vezetett, majd' összeomlott szegényke 80-nál. Eddig a jogsi megszerzése óta nem vezetett szerintem 15 órát, ebből 8-at oktatóval...
@bandus: jár oktatóhoz, megbeszéltük, hogy vesz pár órát, de az meg belenyúlkál a pedálokba, hiába lelkiismeretes egyébként. Vagy félti az autóját, vagy csak nem akarja elvenni az önbizalmát, de a pedálkezelésbe besegít. Tudom, nekem is besegített, amikor vettem tőle órákat, ez egy ilyen. Amúgy minden mást frankón oktat neki.
@emvy: neked még puccos kocsid is van hozzá... nem szorul a fogad ökölbe néha?
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
2000 vagy utanit vegyel FWD-bol, emrt elotte a futomu hibaja miert kitoresre hajlamos az auto segge, nagy balhe volt belole jurgenisztanban
javitottak visszahivasban, de kerdeses, hogy a 1998-99-s elado db-n ezt vegrehajottak-e vagy nem-e, foleg ha itthoni ujan forgalombahelyezett auto
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
mephi666
nagyúr
válasz DeFranco #47617 üzenetére
én dízelen tanultam (c vectra), azóta is főleg dízelt vezettem (céges skoda praktik), barátnőmék f astra-jával kell még gyakorolgatnom, mert suta a jobb lábam a gázhoz egyelőre... dízelnél szerintem a kuplungot sikerült jól megtanulnom, mert gáz nélkül is indulok a praktikkal elég lendületesen, de folyamatos pár óra kell majd a benyással, hogy a jobb lábam is elkezdje érezni... mellesleg a szervo hiánya is fura: nem megterhelő, csak ezzel már duplán szokatlan (minimális rutinnal) egy szervós dízel után beülni egy szervó nélküli benzinesbe... a kocsi méreteit viszont sokkal jobban érzem és emiatt meg "otthonosabb": a vectrával megtanultam idővel, mettől meddig tart... az astra-nál viszont látom is legalább, hogy hol az eleje/hátulja barátnő ijedezett is máskor, amikor leparkoltam, hogy neki fogok menni valami tuskónak, ami előttünk van (...kb 1 méterre... közelebb mentem azért olyan 30-40centire )
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
veterán
válasz DeFranco #47620 üzenetére
igenigen, közben olvastam
hát sok sikert, remélem minél hamarabb összejön. mi most jöttünk vissza bp-re az m3-on, barátnőm vezetett, én meg simán elaludtam, szóval már jól nyomja, kevés ember meleltt tudok elaludni
utána a hungárián meg már úgy cikázott a sávok között, hogy csak lestem, meg is dicsértem, hogy milyen penge lett ő kb 3-4 órát vett oktatóval, meg velem mentünk valahol 1500-2000 km között így tippre, város, pálya, fűút, sok parkolás, emelkedő. de már bárhova el merném engedni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
DeFranco
nagyúr
válasz Typhoon47 #47623 üzenetére
Ó, én pár hónap után elhittem Olyan rajok voltunk trabanttal a kecskeméti kiskörúton, hogy majd kifeszültünk az oldalablakon Aztán egy gyorsulásnál majdnem elcsaptam valakit, egyszer leszakadt a kipufogódob, egyszer rácsúsztam a hóban parkoláskor egy csemetefára és mivel állati intelligens vagyok, gyorsan megtanultam, hogy innentől kezdve úrvezető tempó mert a fizikát nem fogom legyőzni, és nagy pofon lesz a vége.
@mephi666: c vectra jó, azt is vezettem, és egy dízel clión tanultam anno, az is elvitte magát csak kuplunggal. A Focus előző tulaja is simán megcsinálta, hogy csak kuplungból tolatott, meg csak kuplungból indult el előre, de nekem ez valamiért egyáltalán nem akar összejönni. Előre még csak-csak, de hátra nincs az a helyzet, hogy ne fulladjak le, ha nem támasztom meg egy pici gázza. Nem kell sok, egész pici, alapjárat +100-200 de csak kuplungból nem megy.
@qdak: focus fórumon is ezt írják, FW frissíteni kell mán' ezeket is, de majd a jóautószerelő megmondja.
[ Szerkesztve ]
-
qdak
addikt
válasz DeFranco #47620 üzenetére
nem hiszem h lett volna alk resz csere, inkabb szoftveres modosita.
ne is, mert aztan majd nem akar vezetni!
am sokkal jobb ha inkabb csak 80 al megy ha anyival erzi biztonsagban magat, mintha kilo30al girl racerkedne(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
mephi666
nagyúr
válasz DeFranco #47627 üzenetére
kiskörút az kb végig (40) párszor azt hiszem ki is lökték a piarista előtti oszlopokat
indultam már én is barátnőmék astrájával gáz nélkül... nem lendületes annyira, de elindul szidott is miatta, hogy "biztos baja lesz a kocsinak tőle" ...pár dologban makacs (mint én ) és szoktak párperces mosolyszünetek lenni... pl 1-2 és 3-4 közötti váltásnál oktató mutatta anno, hogy különféle csuklóállással milyen jól rá lehet fogni és könnyedén áttolni a váltót egyik sebességből a másikba... barátnő 1-2 között általában kihúzta üresbe, majd balra és fel/le... úgy gondolta, hogy ez a helyes, ahogy meg én csinálom, az kárt tehet a váltóban... nővérének férje magyarázta el pár napja, hogy az egyszerűbb, ahogy pl én is csinálom és semmi negatív következménye nincs... (rá hallgat, mert már vagy 20-30 éve kocsikkal foglalkozik... nekem meg még 1éves sincs a jogsim)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
qdak
addikt
válasz DeFranco #47627 üzenetére
meg 1 kicsit egoista
en most nyomattam ossze a kipufom, lefele semmi, visszatolatva krssssss, nice.
mephi666 nook
aam nem tudom nalunk gyorbe kire tervezik a parkolot, a mazda magasaban volt, annak is verte az aljat :@
omegaval inkabb fel se allok a hazak parkolojahoz, inkabb kiallok a melek utra ott mindig van hej.[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Rhino666
őstag
Te egy vicc vagy.
Nekem lenne leginkább okom megkeresni a mod.ker. topikot az ilyen és ehhez hasonló kedves személyeskedésekért, de inkább nem veszem a fáradtságot. Fogalmad sincs hogy ki vagyok, nincs okod, jogod, vagy alkalmad megítélni, szóval ne tedd mert ezzel eléggé egy sekélyes egyén benyomását kelted, ami egy árnyalatnyival rosszabb, mint az ha valaki tapasztalatlan autók terén.
Nem várok semmit már egy ideje, egy-két konkrét típuson és jótanácson kívül csak annyi jött, hogy taxi, motor, bicikli, busz, troll vagyok, hülye vagyok, röhejes stb. A legtöbb embernek itt látszólag annyi fogalma sincs a témáról mint nekem és csak a betanult szöveget hajtogatja a lejáratásom mellé.
Tényleg jobb, ha elhúzok, mert akiknek érdembeli ötletük volt, azok már leírták és már csak a szófosás meg a hurrogás megy, abból meg nem kérek, mert magamtól is tudom hogy nem volt még kocsim és nem is értek hozzájuk. Ettől még nem kell lekezelő üzemmódba váltani automatikusan.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Integra
titán
válasz Kornel #47600 üzenetére
azért az intercooler nem pici, el is kell helyezni meg a külön kört is kikell építeni a motortérben, és nem passzol az be a legtöbb kis motortérbe, ahol már amúgy sincsen semmire hely. szerintem könnyen kimutatható a többlet költség is.
persze aki ilyen kis szart vesz aztán oda az egész, magára vessen, megette a marketing bullshitet. illetve ez a kereskedő hibája is, hogy nem tájékoztat rendesen. lehet, hogy ha rendesen ismertetné a turbo motor használatát, úgy megijedne a szimpla vásárló, hogy inkább nem vesz semmit, mert sok lóvét csenget ki, vagy veri magát hitelbe......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeFranco
nagyúr
válasz mephi666 #47629 üzenetére
érdekelt is minket
amit viszont most a városháza mögött csináltak azzal a stoptáblával az valami bitangpusztulat. Szolgáltatók házánál bukkanós kanyar, letesz a külső sávra, majd sorolhatsz be egyből a belsőbe, mert a külső belevisz a parkoló autókba, besorolásnál ha szerencséd van, már fékezhetsz is, mert stoptábla, két zebrán át, majd megint sorolhatsz ki életveszélyesen, ha ki akarsz menni a Csongrádira.
Két teljesen indokolatlan sávváltás buszok meg beláthatatlan kanyarok között csak azért, hogy legyen egy durva kiülős rész annak a rohadt kocsmának, ahova épeszű ember nem ül ki, mert mellette pöfög mindenki a stoptábla miatt. Vagy kerülsz a rendőrség felé indokolatlanul. Anyádanyádanyád.
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz DeFranco #47633 üzenetére
szerencsére kiskörúton nem sokat jártam ha tehetem, el is kerülöm... jobb szeretem bicajjal is a kisebb utcákat, ahol forgalom sincs akkora és a lámpákat is el lehet kerülni... amikor tanultam vezetni, párszor bementünk: akkor a cifrapalota körüli részt bontották/építették/félig lezárták/félig megnyitották... fel voltam készülve, hogy előtte pár nappal melyik sávban lehetett haladni, soroltam is bele, oktató nézett, hova megyek, 50méterrel arrébb már indexelhettem is ki belőle meg is jegyeztette velem, hogy soha ne menjek így, mert bármikor lehet forgalmirend-változás és csak magamat szívatom
index nemhasználata miatt büntettek már valakit, vagy mekkora tételekről van szó elméletben? mert ahogy eddig kivettem, csak a forgalmi vizsgán "büntetnek" a nemhasználata miatt... olyat életben nem láttam/hallottam, hogy valakit emiatt megvágtak volna rendőrök nap nem telik el nálam sem úgy, hogy minimum egy tucat mulasztót ne lássak... kedvencem az, amikor párhuzamos közlekedésre alkalmas 2 sáv és a parasztja jobbra-balra váltja a sávot, nyomul előre, de akiket előz, azok a megengedett 50et tartják amúgy is... (legalább 3 soron szegi meg a kreszt, de nem baj)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
alienpapa
senior tag
Csak elméleti síkon érdekelne, hogy megérné-e pl Németországból autót vásárolni saját használatra? Soha nem jártam ott, nem beszélem a nyelvet(vinnék olyat, aki igen), és fogalmam sincs a behozás utáni költségekról(adók ilyesmi) és teendőkről... Átb@sznának vagy sem? Megérne egy próbát vagy felejtsem el?
''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
Revolit
senior tag
válasz alienpapa #47636 üzenetére
Az én meglátásom, hogy összességében rosszabbul fogsz kijönni, mintha itt vennél használtan egy ugyanolyan felszereltségű, ugyanannyit futott (ugyanoda tekert) autót, de típustól függően megérheti kimenni, mert itthon széthajtotatt kapsz míg kint találhatsz szép állapotban lévőket. Na meg nem magyar utakon kopott a felfüggesztés... De ez szerintem tényleg típus függő, egy swiftért vagy corolláért én biztos nem mennék ki, egy BMW-ért már elgondolkoznék...
-
-
qdak
addikt
válasz alienpapa #47636 üzenetére
haver hondaja, omega is nemet bol van, bar nem mi inteztuk a behozatot, sztem megerheti, itt van 1 gyerek aki ezzel foglalkozik es viszik tole a kocsikat,pl ha ugy dontok megveszem majd a mercit, azt inkabb onnan vennem, sokkal jobb a kinalat, foleg egyazon arkategoriaban.
mod a 2. mazda meg osztrakbol jott
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
JanR
addikt
Erre valaki valamit?
-
csiben1
tag
Sziasztok!
Évi kb 25000km-re, 30%város és 70% országút (30km-el 2város között, egyenes útszakasz) melyik kocsit éri meg jobban megvenni?
VW polo III 1.4 pdtdi 2000-es évjárat vagy Fiat punto 1.3 jtd 2005ös évjárat körül?
A keret kb 800 ezer Ft + szervíz,átírás. A puntorol úgy tudom, hogy tényleg elég kevés gázolajjal beéri 90es utazónál, illetve a vezérlése lánchajtású, ami számomra pozitívum szervizelési szempontból.
Választ előre is köszi!
You can walk straight through hell with a smile
-
8th
addikt
válasz alienpapa #47636 üzenetére
Autó függő de szerintem megérheti. Ott több pénze van az embereknek talán nagyobb rá az esély, hogy egy tisztességesen szervizelt autót talál az ember. Vagy használtautó keresőn szűkíts olyan autókra aminek nincs magyar forgalmija. Csomó költséget megspórolsz ha olyan autó veszel amit valaki már behozott az országba de nem helyezte üzembe.
-
JanR
addikt
A rohadásról nem mondott valamit? Mert többen jelezték már, hogy ez a típus sajnos hajlamos a korrózióra elég nagy mértékben. Nem kell, hogy húzzon mint a disznó, mert akkor kis autót vennék nagyobb motorral A mostani autóm se megy annyira (2.0 omega b). Az lesz a lényeg, hogy megpakolva is guruljon azért és ne vesszen el belőle az erő (és köszönöm, de koromgép /diesel/ nem kell).
-
Typhoon47
őstag
válasz alienpapa #47636 üzenetére
Autó függő, ott magasabbak az árak, cserébe könnyebb kifogni a karbantartott autót. Nagy motoros autót pl. nem éri meg, mert itthon jóval olcsóbban mennek lévén, hogy nehezen eladhatók. A behozási, reg. költségekkel mindenképp drágábban fogsz kijönni, de hosszútávon megéri szerintem, de ez se 100, mert azért még itthon is vannak szép kocsik, csak kell idő és pénz, hogy kifogd.
Balupapa: hm a jó öreg 1.4pd poloIV. az mekkora telitalálat kombináció volt a vw részéről. jól megy és nagyon jól fogyaszt. érdemes karbantartani
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-v-
addikt
Mondjatok már nekem valami jó gumit, ez a goodyear eagle f1 asymmetric 2 nekem túl komfortos, nem elég jó a road feedback, túl puha az oldalfala. Tapad meg minden, de nem elég sportos.
Olyan kéne ami jó szárazon és vizen is, aquaplaningon se bukik meg, és merevebb az oldalfala, jól érezni az utat. Ár, kopás nem számít..és legyen 215/45R17 méretben.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- ASUS routerek
- Friss traileren a Commandos Origins
- Politika
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Mesterséges intelligencia topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...