- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Milyen notebookot vegyek?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReSeTer
senior tag
Helló, melyik autót választanátok 1 millóért?
Évente 20k km, 2001 utáni konstrukció a biztonság miatt, és 6.5 literes országúti fogyasztás. Város csak kis részben lenne.Eddig Ford Focus II 1.6 VCT motorral, de ti gondolom csak tudtok valami jó tippet.
-
vzsryl
nagyúr
válasz ReSeTer #146052 üzenetére
Ezekhez a féltételekhez inkább 1,5M kellene. A 2-es fóka tényleg biztonságos, országúton elmegy 6,5l-ből az 1.6-os, de 1.2-1.3M alatt nem érdemes ilyet nézni. Hasonló kategória a 7gen Civic, H Astra, 3-as Mazda is, de azokat is inkább 1.5M-hoz közelebb kell keresni, vagy lehet lutrizni is, de annak könnyen betegágy lesz a vége...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
majnkopf
tag
válasz Kornel #146059 üzenetére
Azért be lehet nyúlni a jóba is van aki a többihez mérten olcsóbban árulja a kocsiját, patika állapot meg minden mert pl. el akarja adni és nem csak árulni. Persze ez a kevesek egyike. Inkább érdemesebb az átlagtól egy picit többet is kiadni érte. Ami megint nem jelent semmit, de jelenthet
-
diegho
nagyúr
Ezek mennyire vállalhatóak? Az Ignist akarós barátomnak gondoltam. Van a családban is, ismerősi körben is, nem panaszkodott rá senki. Szerintem ez pl egy tuti jó vétel lenne.
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #146062 üzenetére
Jó kis autó, de 1045kg-hoz a 69LE elég papás. Ha ez nem probléma, akkor jó választás. Az Ignishez képest a vezethetősége és futóműve űrtechnika.
Integrale: 1.4-1.6-ról bővebbet tudsz írni? Típushibák, hogy mennek, menetzaj stb...? Megjelenése óta bejönnek a Stilok, egyre lehet beneveznék.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Kornel
veterán
Mondjuk van ismerős Ford kereskedésben, majd rákérdezek, mennyiért mennek használtan a normális példányok, ha valóban ki lehet fogni 1M környékén, lehet veszek egy 1.6-ost asszonynak, a TDI Leon helyett.
-
diegho
nagyúr
válasz htomi85 #146065 üzenetére
Én háromszor is vettem olyan autót olyan áron, amit nem hittek el. CarinaE 1.6, 675k-ért, gyönyörű állapotban, a hahu-n nem volt fent, ott a legolcsóbbak is 800k-ba kerültek. Corolla E10 116k km-el 350k-ért 19 évesen és mint kiderült minden korábbi tulaját ismertem. Avensis T22 2.0 D4 92k km-el végig vezetett szervizkönyvvel első tulajtól makulátlan állapotban 1.4M-ért 7 évesen. Ezek közül csak az Avensis volt fent hahu-n, az is csak kb fél órát.
-
Acheron
őstag
Ma volt alkalmam kipróbálni egy Volvo V40 T2 -t (2 liter, turbo, 122 Le 220Nm). A felszereltségi szintet nem tudom, majd kiderítem, pár napra került csak hozzánk. Igaz, a Volvonál sok minden benne van az alapban is.
Maga az autó meglehetősen pofás, kívül és belül egyaránt. Az én méretemhez (186 cm) nagyon szűk, különösen a be- és kiszállás bajos. Odabenn ülve már egész jól el lehet férni még téli öltözetben is. Az ülést nem éreztem olyan kényelmesnek, mint amire az S60 -ból emlékeztem, de vállalhatónak tűnt.
Előre jó a kilátás, hátra már kicsit sem, de tolatni tudok tükörből, no meg ott a "csipogó" is. A beltér kialakítása szép (legalábbis nekem tetszik), de az anyagok kicsit "műanyagosak", a kormány tapintása érzésre eléggé elmarad a megszokott bőrétől, de pl egy fokkal jobb volt, mint az Octaviában.
A motorral kapcsolatban eléggé ambivalensek az érzéseim. Ez elvileg már az új Volvo fejlesztés, de abból a belépő modell. Elég jól mozgatja a kasznit, de a gyorsulás azért nem csal mosolyt az arcra. Hétköznapi közlekedésre szerintem tökéletesen elegendő, élményautóként nem ezzel a motorral kell venni. Az érdekes, hogy a forgalmi 1356 kg súlyt ír, de a Volvo specifikációknál 1546 kg látszik ennél a manuális modellnél.
Az átlagos fogyasztás a fedkomp szerint 8,5 l, de mivel nem tudom, ki, mennyit és hogyan vezette előtte, ez nem sokat mond. A korábbi Volvom lefelé csalt, így ezt is kb 9 literre saccolom. Nem tudom, lesz -e nálunk addig, hogy mérjek egy valós fogyasztást.
No, hirtelen ennyi, gondoltam röviden megosztom a tapasztaltakat -
runner 125
nagyúr
válasz sasa134 #146072 üzenetére
Ha az tényleg 2 literes motor, akkor nem értem.. 2 literes szívó motorok lazán tudják a 150 lovat, de van amelyik a 170-et is. Ezt h csinálták, h turboval 122 ló jött össze?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Acheron
őstag
válasz runner 125 #146073 üzenetére
Ez már az új motorpaletta része. Ez is szoftveresen lehet visszabutítva, anno a D5 -nél is voltak ilyen trükközések, (131 vs 163 Le, stb), de hát ezt pont neked nem kell elmondani Igaz, a 131 lovast nem D5 -nek hívták.
Szomorú, hogy ezek a négyhengeresek leváltják az öthengeres kínálatot[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz runner 125 #146073 üzenetére
Eleg sok gyartonal van igy. BMW -nek is van 105 lovas 1.6 turboja, a jelenlegi 1-esben.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
-
válasz runner 125 #146073 üzenetére
Egy motorral le lehet fedni a palettát, gyengébb turbó, cooler stb. mehet rá, beállítani a teljesítményszintet = profit.
-
footy
addikt
válasz runner 125 #146073 üzenetére
Soft turbo. Az a legjobb, alacsony nyomas kicsi lag es megis van nyomatek szinte az fordulatszamtartomany alatt. Nem ugy mint egy szivonal, hogy 4-5kozott van egy kis pup azon kivul meg halott.
Ez a motor orokelet+1 nap kategoria. Az meg mar csak hab a tortan, hogy egy pl ausztriaban 2-300 eurot megsporolsz az adozason a 150 loeroshoz kepest.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Az miért van hogy mondjuk egy 5-6 éves Mazda6 (vagy mondhatnék Accordot is) esetében a benzines autó kb. 20%-al drágább mint a dízel? Ráadásul kevésbé jó felszereltséggel.
Ennyire nem lehet eladni a dízel autókat? Mert újkorában pont fordított az ár reláció.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
BigBlackDog
veterán
válasz Motion_Blur #146082 üzenetére
Saját tapasztalatom alapján nemcsak a Mazdát, vagy Hondát érinti. Hasonlót figyeltem meg pl. 6-10 év körüli Octáviáknál, Golfoknál, Astráknál is. Gondolom, ha belement már 150e km (ami akár nagyrészt városi forgalomban is belemehetett), akkor már sokan elkezdenek félni a kettőstömegű/DPF/turbó nyűgöktől.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Ignis projekt törölve barátomnál. Opel Zafira A 1.8 benzint nézünk, ez a végleges döntés.
-
8th
addikt
válasz Acheron #146068 üzenetére
2.0T 122nyiha?
1100-től 220 Nm nyomaték. A sok egyszeri user alapjáraton fogja terhelni a motort hiszen ezt már nem kell pörgetni meg úgy amúgy is kevesebbet fogyaszt. Aztán hogy haladjon is szépen nyomkodják majd neki ezres fordulattól a padlógázokat amit hosszútávon nyilván meg fog köszönni a motor.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #146087 üzenetére
Árban 1M-ig elmehetünk maximum. Évjárat 2000-től jöhet szóba, van is néhány jónak tűnő ajánlat. Jövő hét végén körülnézünk.
-
hacki87
senior tag
Azért a BMW se gyenge ilyenbe :
"A 14-es motorkód egy turbós benzinest jelöl, ami ugyanaz, amit a BMW a PSA-van közösen fejlesztett, és annyira imádjuk, mióta kipróbáltuk az első Citroen DS3-ban, 156 lóval. És az még nem is a bestiális DS3 Racing volt 207 lóerővel. Gyilkosan jól sikerült motor, amit a BMW nagy sikerrel butított le 102 LE-re,"
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #146090 üzenetére
Majd opel topikban megbeszéljük.
-
Acheron
őstag
Turbo light
(#146085) 8th: Ami azt illeti valóban meglepően alulról elkezd húzni. Viszont érzésre nagyon hamar el is fogy. Elég "dízeles" karakterisztikája lett. Ami nagyon furcsa volt nekem, hogy gyorsítás közben szinte "kopog", szintén mint egy dízel, benzines autótól még nem tapasztaltam ilyet. A hangszigetelés nem sikerült különösebben erősre. Amikor felveszi a tempót, onnantól nagyon csendes, csak a kerekeket hallani (normál országúti tempónál persze, pályán még nem voltam vele).
Hétköznapi használatra szerintem tökéletes, főleg, ha a valóban tartós konstrukció lesz. Ezt biztos nem érheti a "kisturbósokra" aggatott vád, hogy csúcsra van járatva az élettartam rovására.[ Szerkesztve ]
-
herrkoser
tag
Sziasztok!
A tanácsotokat szeretném kérni autóvásárlás kapcsán. Jelenleg egy 2007 végi 1.8 Sport Honda Civicet hajtok, azonban augusztusban érkezik az első csemeténk és szeretnék valami nagyobbat, masszívabbat, aminek a csomagtere is nagyobb valamennyivel. Az autóm alig futott 80 ezer km-t, mind a mai napig márkaszervizbe hordom, átlag 12 ezrente megkapja a maga olaját és az épp szükséges kopó dolgokat, szóval maximálisan rendben lévő kocsi. Ennek a kocsinak az árát egészíteném ki 3.5-4 millió HUF-ig, így szervizre is maradna keret.
Évente kb 15-20ezer km-t megyek, 80%-ban pályán, többi vegyes felhasználás, ezért csak benzines/hibrid jöhet számításba. Nem vagyok híve az agyonextrázott kocsiknak, tempomat, ülésfűtés, tolatóradar/kamera, 2 zónás digit klíma és elektromos ablak mellett nekem semmi másra nincs szükségem. Amik szimpatikusak:
- Audi A4 Avant 1.8/2.0T 2008 utánról
- BMW 320i/325i Touring 2008 utánról
- Lexus RX400H
- Honda Accord 2.4
- Subaru Outback 2.5 2009 utánrólAccordból és Outbackből szinte zéró kínálat van, így megnéztem a maradék 3 autó kopó alkatrészeit, azok nem vágnának földhöz anyagilag (sok alkatrész a Honda Civicre is drágább), a gumi garnitúra finanszírozása sem okoz gondot. A Lexus esetén viszont nem tudom még becsülni se, hogy mibe kerülhet a fenntartása, ill. 200.000km fölött milyen állapotban vannak a hibrid elemek, hogy szabad-e foglalkozni egy ennyit futott japán prémiummal. A TFSI-k kapcsán is olvasni mindenfélét. Én a külleme miatt mégis talán az Audi felé hajlanék, 3.5 millió körül már lehet kapni tényleg jó állapotú, viszonylag keveset futott 7-8 éves példányt, ami nincs tele az aranyárban mért sok felesleg extrával.
Pro és kontra érvek mentén Ti melyiket választanátok?
Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Luck Dragon #146096 üzenetére
Nagyobbat szeretne, nem szűkebbet.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BigBlackDog
veterán
válasz herrkoser #146094 üzenetére
Accord utastere szerintem nem nagyobb, mint az UFOé. Kombinál a csomagtérben azért van különbség értelemszerűen.
4M Huf körül már szép MK4 Mondik is vannak 2.0 TDCi-vel, alacsony futással. Csendesek és helyből is elég sok van bennük. Esetleg egy ilyen nem játszik?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz herrkoser #146094 üzenetére
Én egyiket se. Most nincs időm leírni, majd késő délután. Előre annyit: A BMW felesleges prémium, drága és nem praktikus. Az Rx400h ismerősnek van, többször volt vele szervizben mint én az 1.8 civiccel...
Audi esetleg, de Accord inkább.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #146098 üzenetére
Illetve a 3-as BMW és az A4-es audi utastere szerintem még szűkebb is, csak a csomagtér lesz valamivel nagyobb a kombi verzióban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingatlanos topic!
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Sorozatok
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest