- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Házimozi belépő szinten
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
ph Leteszteltük az OLED evo paneles, 4K felbontású, mélynyomókkal is felszerelt, 65 hüvelykes televíziót.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Tsebacsi #120849 üzenetére
Az hogy megnyugvás másnak, megoldható 20k ból óraállítás, bemutatod, mindenki kusshad. Viszont ha most elkezdesz spórolni még 1.5 misit és kicsit is szerencsésebb vagy mondjuk 1 év alatt összegyön akkor a mostani 1,5 millával drágábbakban már nem lesz 40-60k km hanem 60-80 v több. Ez a 22-s csapdája, vagy az ördögi kör v mittoménmi, ami ilyen. Élni születtél, nem az életre készülődni. Keress egy alkuképes példányt amivel nincs ad-hoc baj, és lépésenként csináld meg hibátlanra. Meg lesz a hobbid is és a végén a saját munkádat fogod látni. Ami ráadásnak többet is fog érni pár éves távon, már ha nem szereted meg annyira h el se akard adni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz Kornel #120851 üzenetére
Köszönöm, ez jólesik! Nem a legyek hordták össze, és sok évre tervezem ezt az autót, nagyon nem szeretnék melléfogni vele. Lehet sokat akarok, de az ember már csak ilyen hülye álmodozó típus.
Kicsit meg kell erőszakolni magam, hogy türelem, egyszer csak hiphop meglesz a kis drága.SzlobiG: A kérdés jó, a válasz illetve a lehetőség kicsit képlékeny, azt a lehetőséget csak akkor játszanám be, ha valamiért nagyon kéne a kocsi. És nem 100%, bár mint írtam, a srác nem szokott a levegőbe beszélni. De egyelőre a kocsi el van vetve
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #120853 üzenetére
Ez esetben hoznék be németből egy kevesebb km-es példányt, és ott nem lesz mokolva a km pláne ha nemettol veszed és nem török kereskedőtol. Mobile.de-n nézegess rengeteg ilyen bmw van. Behozatallal meg sokan foglalkoznak.
Nesa: Lt is volt a cégnél a 35-ös verzió asszem, de soae gondoltam volna, hogy a sprinterhez van köze.
-
TaaT
veterán
Ilyen scudot vezettem a cégnél, 125e km-nél (újonnan lett véve, menetleves tehát nem tekergetett) már borzalmas volt a váltó, az IC könnyezte az olajat, a motor néha rángatott kigyorsításnál, az ablakemelő kapcsoló és burkolata beesett az ajtókárpit mögé. A tolóajtók szorultak, nehéz volt nyitni őket, a csomagtérajtó trükkösen nyílt és zörgött rossz úton, ahogy egyes hátsó ülések is ha nem ült benne senki.
Give them hell Ukraine!
-
nagyúr
válasz SzlobiG #120855 üzenetére
Ó már egy éve regelve vagyok oda is Sajnos a jó példányok ott is 20k eurótól indulnak, és még 2-300ezer forint a behozatal, egyebek. Németül nem tudok sajnos, és sokszor amint megtudják, hogy magyar vagy, leteszik a telefont. Talán lenne mód megoldani, de itthon szívesebben vennék kocsit, mégha több buktatója is van.
A fő gond, hogy fosok, hogy valami olyat veszek, aminek rejtett hibája van. Beleőrülnék az tuti Idén év elején lett volna egy gyönyörű 328 M-packettes estorilkék fényezéssel, de mikor alánéztünk, és más-más színe volt a jobb és bal hátuljának a kerékfelfüggesztéseknél, lemondtunk róla. Azóta is rosszul alszom.Bitpork: Ó bár ilyen egyszerű és határozott lennék. Nem, nem vagyok az
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
válasz Tsebacsi #120857 üzenetére
Neked marad ki az életedből, nem nekem Van egy nagyon jó barátom, aki tanult gürizett amíg én munkaügyben jártam a világot, hiába hívtam. Én hazajöttem élveztem az életem, amikor eljutott odáig hogy neki ez kell és most menne. Hát akkor meg én nem mentem. De segítettem rajta, mert a barátnőjének elárultam mit szeretne uh ő leszervezte neki 4 év angliát. Hazajött és kisimult. Nehogy lemaradj valamiről
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz SzlobiG #120855 üzenetére
Az megvan, hogy az A3 és az Octavia egy Golf?
A Saab 9000, Fiat Croma, Alfa 164 és a Lancia Thema is egykutya. És az i30 a Ceeddel rokon.TaaT: Ha az első szériás Scudo legelső szériája volt az alany, akkor annál később javították az ablakemelőt és a tolóajtót.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
-
válasz bitpork #120852 üzenetére
Már ne haragudj, de ez egy ordas nagy baromság. Persze értem én, ha te ennyi pénzért is szívesen szexualizálod szájba magad (*), de azért ez nem általános cél autóvásárlásnál.
(*) Vagy nálad ezt jelenti, hogy csak szeretni kell? Letérdelni, és szájjal szeretni? (**)
(**) Semmi személyes, tényleg, csak borzasztóüan magas labda volt...
yodamastah: Te sem láttál még BMW-szakszervízt közelről, meg gyári alkatrészkatalógust, ahogy látom.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #120870 üzenetére
Semmi személyes, de az emberek magukat szopatják többségben. Vagy azért mert rájönnek hogy átb@szták őket, vagy mert szembe kell nézni azzal, hogy elhalasztották életük lehetőségét. Te melyikkel tudnál együtt élni?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tsebacsi #120868 üzenetére
Még bőven van benne 70-80 000km mire jönnek a kopásból eredő gondok. Féket kell rajta csinálni és használni.
Futóműve nem fogja szretni a magyar utakat? Ebből nekem két dolog világos:most patent és még feszes, Te azt a szart útnak nevezed.
Na lásszk csak:turbónak ennyi pálya meg sem kottyan,ha nem huhog,akkor nem holnap fogja elkezdeni. Kuplung bőven többet bír,főleg ha pályáztak vele. Részecskeszűrő élettartama 250 000km,utána minden nap ajándék,kivéve ha pályáznak vele,akkor jóval többet is kibír. A fent említett alkatrészek nem egyszerre szoktak megkotlani,ha csak nem támasztid a falnak a vasat. Ha ezek a kiadások neked emészthetetlenek,ne vegyél dízelt,soha
[ Szerkesztve ]
-
válasz bitpork #120871 üzenetére
De pont ez az, hogy lehetőségből mindig lesz másik, annyi szép és jó autó van, mint égen a csillag, ráadásul azért időnként (max párévente) úgyis változik, hogy a delikvens mit szeretne. Ha másért nem, akkor azért, mert amit korábban akart, azt már kipróbálta, piipa, mehetünk tovább. Ezzel szemben, ha kiadsz egy rahedli pénzt és tényleg kiderül, hogy valakinek sikerült átbasznia a dologgal, az azért elég fájdalmas. Szóval az impulzív autóvásárlás, meg az érzelmek előtérbe helyezése annyira azért nem nagy ötlet, amikor ennyi pénzről van szó. Ezzel szerintem meg is válaszoltam a krédésedet. De ha jól rémlik, Tsebacsi is pontosan ugyanezt írta épp az imént, ha nem is ezekkel a szavakkal.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #120872 üzenetére
Ez most azert furcsa volt Töled olvasni
Amiket en eddig összeszedtem az autokrol, hobbi tudasommal, pont azt mondanam, hogy egy 170k km t hasznalt akarmilyen dizel autora az 1M siman ra lehet költeni, plane ha bmw, plane ha ceges ütöm vagom, mert nem szamit auto volt. A valto/kuplung/turbon at barmit nem? (persze lehet, hhogy csak egy fekcsere kell, de azert ez eröteljesen hasznalat függö nem?).
Autopalyas auto volt sem jelenti azt, hogy 168k üzemmeleg km van benne. Illetve garantalhato a 30k olajcsere periodus, aminek az esetleges hatranyai akar epp ilyen kor körül kezdhetnek elöjönni.
Raadasul akar meg uj gumik is kellhetnek ilyen korban+akku+....1M szerintem siman, mindenfele horror sztori nelkül ramehet egy 3 eves 168k km es dizelre.
[ Szerkesztve ]
-
válasz parandroid #120873 üzenetére
Hányszor írtam már le, hogy nem szabad magunkat túlvállalni? Meg hogy megvétel előtt meg kell alaposan vizsgálni az autót, megismerni a hibáit és ennek a tudatában dönteni? Az érzelmi döntés -bármennyire is így akarjátok beállítani sarkítással- nem azt jelenti, hogy megkeresed a legsz@rabbat és azt veszed.
Sajnálom azokat akik csak racionális alapon vesznek autót, mert akkor nem is kellene autó: ott a tömegközlekedés, és minden meg van oldva.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
SzlobiG
félisten
válasz yodamastah #120869 üzenetére
Mondjuk ez is igaz, ha egy ilyen autóra ennyit rá kell költeni közel 200e km esetén, akkor nem is vennék BMW-t és most nem a kopó alkatrészekre gondolok.
-
nagyúr
válasz Mágus2 #120872 üzenetére
Ezeket nem én találom ki, nekem ezt egy ismerősnek a szakija mondta, aki BMW szervízes. Ettől még persze el tudom vinni mondjuk H. Ezredeshez és megnézethetem vele, de akkor is ott a kisördög, hogy mivan, ha az illető nem mondott butaságokat. A lehetőség benne van, inkább 50-50%-ban, mint egy 40ezret futott kocsinál. Ráadásul én évi 15-17ezret megyek vele nagyjából. Még lehet a sarkamra állok, és elvitetem személyesen egy átnézésre, mert most eléggé elbizonytalanítottatok.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Mágus2
Közösségépítő
-
bmwsan
senior tag
válasz Tsebacsi #120877 üzenetére
Szia !
Mostanában én is sokat foglakoztam BMW-k nézegetésével. Attól, hogy céges autó és sok KM van benne egyáltalán nem hátrányként látom. (persze, ha tényleg nincs lehasználva, kikopva benne minden)
Tipikus sztereotípia, hogy a céges autók szét vannak hajtva, és ha a gazdája szerette, csak lehetosege volt új kocsiba ülni?
Inkább ülnék egy olyan autóban amiben 200e km autópálya, mint egy olyanban amiben van 60-80e km város, ahol csak gyorsításról, fékezgetésrol szól az egész, arról nem is beszélve, hogy a sok szar városi út
tönkre teszi a futómuvet is.
Ráadásul a céges autókat végig szervizelik, jó minöségu üzemanyagot kapnak, jó minosegu nem lefutott abroncsokkal használják.
A másik, hogy aki BMW-t vesz, annak nem árt ha mindig zsebben van egy plusz 500e Ft.
El kell vinni egy szakihoz, rá nézetni, úgysincs olyan használtautó amire ne lehetne költeni.
Illetve évi 15-17 Ezer km-re majnem jobb lenne egy benzines (6henger), szebben jár, kevesebb hibalehetöseg egy picivel.BMW-t úgy sem a fogyasztása miatt veszünk
-
nagyúr
válasz bmwsan #120882 üzenetére
Köszönöm a válaszodat!
Sajnos amit én szeretnék (328) az nagyon nincs, illetve van, abban az ársávban, amit már nem vagyok hajlnadó kiadni autóra. Nem azt mondom, hogy nincs tartalék zsé sem, csak nem akarok rögtön 1 éven belül ennyit rákölteni az autóra. De már annyira össze vagyok zavarodva, hogy tényleg az lesz, hogy szabit veszek ki, és elviszem személyesen valakihez. Plusz még 1-2 ismerőst megkérdezek hátha tudnak valami okosat mondani még. Ha körülnéztek a piacon, ilyen felszereltséggel ilyen autó nincs a hahun, a mobile-n se nagyon.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz Declare #120881 üzenetére
Tudjátok mit? Elegem van! Soha egyetlen szóval sem mondtam azt hogy nem kell megnézni egy autót, mi több folyamat azt hangoztatom hogy át kell nézni minden szempontból. Ennek ellenére mindenki azzal oszt, hogy felelőtlenül ugrálok bele mindenbe és másokat is erre biztatok. Hát nyugtassátok csak magatokat a sok sületlenséggel, éljétek le az életeteket úgy hogy a végén bánjátok meg a sok mindent amit kihagytatok, de ne tulajdonítsatok nekem olyat amit soha nem mondtam. Részemről ennyi volt az autós pályafutás a ph-n.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Declare #120881 üzenetére
A céges autót ne úgy képzeld el,hogy pizzafutár,vagy taxi. Az enyémet egy emberke vezette,félévente volt szervizben. 3 év alatt 128000-et futott,most van benne 140 000. A futóműhöz és a fékekhez nem volt nyúlva,csak két fékfolyadék csere volt,szűrők,olaj félévente. Megnézheted élőben is, nincs leharcolva.
-
nagyúr
válasz bitpork #120884 üzenetére
El ne tűntj! Üde színfolt vagy, és hidd el többen irigyelnek ezért a hozzáállásért. A mai világ sajnos kiöli az emberből azt, hogy a szíve szerint döntsön/válasszon. Szerintem nagy kitartás, akaraterő kell, hogy valaki így tudjon élni, és mégha van buktatója is, pozitívan néz a jövőbe. Nekem ezt még fejlesztenem kell magamban, ezért vagyok ilyen rohadt bizonytalan és megvezethető ebben a témában is. Legyints és írj továbbra is!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz bitpork #120884 üzenetére
Ezt nem tudom miert nekem cimezted? Egy szoval sem mondtam, hogy felelötlenül veszel autot Beszeltük ezt mar regebben is, hogy Te hajlando vagy az auto miatt nagyobb rizikot vallalni, talan fontosabb kerdes is mint nekem.
Mert abban azert szerintem egyetertünk, hogy egy 3000+köbcentis, 4 kerek hajtasu, legrugos, felsö-közep/felsö kategorias, magasan extrazott auto, több km el, több evesen azert több rizkot is jelent (több a hibalehetöseg es azok huzosabb tetelek is).En ugy allok egy ilyen autohoz, hogy ajjajj, ha ez vagy az tönkremegy, akkor... (hiaba jo az adott pillanatban). Te meg atnezeted, jo, akkor az miert romlana el varatlanul?
Lehet, hogy Neked van igazad, lehet nekem....ki tudja, en igy gondolom, Te ugy....de azt hittem ezt tisztaztuk multkor es irtam is, hogy pont az en pesszimitasomnak vagy jo ellenpeldaja, hogy picit en is oldjak a gatlasaimon es egyszer bele merjek ülni egy olyan autoba, amit szeretnek jobban
szoval remelem, csak a cimzese rossz az üzenetednek, mert akkor en is nekiallok csapkodni, hogy en ilyet nem mondtam
-
bmwsan
senior tag
válasz bitpork #120884 üzenetére
Am szerintem a Te nézeteid teljesen helytállóak. Nem azt mondtad, hogy romot kell venni, hanem egy normálisat, most ha ki van menve a kettostomegu, vagy turbo, le vannak kopva fékek, nem gond sztem sem.
Kicserélteted és tudod, hogy mikor lett cserélve és rendesen meg van csinálva. Persze nem kell elkapkodni, nézegetni kell, ahogy mondtad is. -
Declare
őstag
válasz Mágus2 #120885 üzenetére
Kepzelni nem kepzelem, csak tapasztalom kivetel nelkül, amiket ceges autokent hasznalnak/tak kollegaim/haverjaim/fönökeim, azok mind ugy futottak, hogy köszönöm szepen, nem kernem . Vagy a padlogaz/padlofek opcio, hidegen/melegen, turbo/nem turbo, tökmindegy....vagy "ez dizel nem kell pörgetni, 50 el 6-ik sebessegben a varosban 800as fordulaton, pont ezt szereti"
De mondom, nyilvan van tuti, csak ha ilyen rossz tapasztalataim vannak, az bennem egy eleg nagy gatlas a ceges autokkal szemben
(#120889) Mágus2 sarkitani nem kell, mert ezt sem mondtam az 1.2 szivo szarok es a 3000ccm allroad között azert van meg 1-2 auto talan
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz bitpork #120884 üzenetére
Ha mindenki ilyen óvatosan élne, szürke lenne a világ. Én pont hasonló vagyok, mint te, nem szeretek hezitálni, valamit a fejembe veszek és megcsinálom. És várni sem szeretek. (Most is pont szétb*sz az ideg, hogy nem lehet 6700K-t kapni és nem tudok gépet cserélni. )
Az azért sok mindent elmond, hogy hétfőn határoztam el, hogy kell valami a GTC helyett és azon a héten csütörtökön már a kereskedésben nyomkodtuk végig a rendelést, hogy mindent jól adtam-e meg a konfigurátorban.
Tényleg ne lépj le, beszürkülnének a hétköznapok és a hétvégék is.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Tsebacsi #120892 üzenetére
Neem, a GTC Astra volt az OPC elődje, az OPC eldöntése volt 3 nap. Egy darabig még marad a gép, mert nagyon megszerettük egymást.
Declare: Mondjuk ma volt NFS az M1-M7 bevezetőn a terelésnél, mert mindenki 60-al akart menni még a 80-as táblánál is, de szépen szlalomozva el lehetett karistolni 120-al is.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Declare
őstag
válasz deicide #120894 üzenetére
Cseheknel majdnem belefutottam egy ilyen epitkezeses 60 as tablas mobil trafiba a genyak este beallitottak egy normalis trafipax oszlopot a par km es epitkezeses reszre a palyan. Az volt a mak, hogy ment elöttem egy A7 audi es annak hatul olyan 6000 lux-nyi feklampa kezd vilagitani, ha fekez es ez meg faradtan is feltünt, hogy valami azzal nincs rendjen, ha egy ilyen auto egy üres egyenes szakaszon fekezIlyen mobil trafi oszlopokat is jelez/vedhet a trafi blokkolod vajon? A fix kapukkal mit kezd?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Declare #120890 üzenetére
Szóval nem kell sarkítani, kihozzátok belőlem az állatot. Sarkítás következik, összefoglalom, amit tőletek tanultam.
Német prémiumot nem szabad venni, mert elromlik és elviszi a vagyont, asszonyt és csak az anyóst hagyja. Használt cégest a fent említett okok miatt szintén nem szabad venni, meg amúgy is mindet szétrúgták, ami nem a miénk, arra nem
akarunktudunk vigyázni. Újat? Hülye vagy? Az annyit veszít az értékéből, hogy csak na. Felszereltség? Pfhh, ami nincs az el sem romolhat, csak kapargasd a szélvédőt, nyáron húzd le az ablakot, nagyfaternak sem volt klíma a wareszban, mégis megszülettünk.Újat ne,
Suzukit ne,
Fordot ne, nem autókról volt szó?
Német prémiumot ne, nem prémiumot se,
Japánt lehet, de az rohad és sokat fogyaszt,
Nagy köbcentis dízelt ne, kis köbcentis dízel meg minek?
Nagy köbcentis benzinest ne, kis köbcentist meg tolhatod emelkedőre, de legalább az is sokat fogyaszt.
Franciát, ááá, azok csigát esznek, abból jó nem származhat, aromán utánzata meg enyhén szólva ciki.
Olaszt? Elektronikáját láttad már?
Kóreai sokat fejlődött de megvételre még mindig nem ajánlott.
Maradtak az orosz vasak. Volgát Ladát a népnek, meg samarát, az való a gyepre a fejben.De... van de, mert ez nem teljesen helytálló. Ha rendes felszereltséget akarsz, ahhoz valami nagy és exotikus motor jár, ami el is romolhat. A felszereltséget sem kell megvetni, mert ugye a tallérokat nem viszed magaddal a sírba, már mindegy lesz 60 évesen, hogy nem bírsz ülni, mert egy deréktámaszt is sajnáltál magadtól, amikor 4-8 órákat vezettél. Minden éremnek két oldala van. Nem azt mondom, hogy mindenkinek kell a prémium, meg a full full full. De azért alap dolgokat ne nélkülözzünk már csak azért, mert riogatnak. Ha megkívánok valamit és megdolgozom érte, nem szégyenlek kockázatot vállalni, az miért számít ennyire kirívó viselkedésnek?
Nem a kínálat aljáról kell válogatni, akkor nincs akkora kockázat, ha leinformálható a verda, akkor nem kell tartani a mumustól, át kell nézni, ha jó, meg kell venni, nem akkor ha tetszik, akkor, ha jó. Kockázat mentesen soha nem lesz rendes autód.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz Declare #120896 üzenetére
Az mázli, különben drága lett volna.
A fixek radarosak, oda nem jó a jelenlegi cuccom, majd az ünnepekre meglepem magam egy radardetektorral is (nem vészes, 50-60k között van), ami ezeket a jövőre élesedő Magyar fix bitófákat fogja előjelezni úgy, hogy még legyen idő fékezni. De erre igazából a Waze alkalmazás is megfelel, ott is előbb-utóbb az összes fix trafi helye fent lesz és sípol majd.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
válasz Mágus2 #120897 üzenetére
Remek összefoglaló, valamikor korábban már én is akartam valami hasonlót írni, csak ingerszegény a környezet, vagy csak stressszmentesen élek, nem volt min felhúzzam magam. Mehet első hozzászólásba.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
deicide
veterán
válasz Mágus2 #120897 üzenetére
Az utolsó bekezdés az azért van, mert a Magyar piac minden téren árérzékeny, ráadásul, mint a párkapcsolatoknál a nők, szeretnek felfelé válogatni, azaz a számukra megengedhető szinten felüli modellt választani, abból meg persze csak a kínálat alja fog beleférni a büdzsébe. Aminek nagy része rollerezésbe fulladhat.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android másképp: Lineage OS és társai
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kutya topik
- Toyota topik
- iPhone topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen