- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz ADAM1337 #119798 üzenetére
Focus: Ford motor kombinált láncos vezérlés = drága a csere, ha van kettős tömegű azt hamar nyírja.
Mondeo: Asszem ez a Mazda motor messziről kerülendő injektor hibák magasnyomásúval együtt.
Vectrat nem ismerem az nem cdti? Ha igen, akkor az meg fiat motor lesz, jobb mint a felső kettő.
[ Szerkesztve ]
-
Sutee89
aktív tag
Sziasztok!
Amíg nincs meg a szükséges pénzmag az autóvásárláshoz, addig próbálom szűkíteni a lehetőségeket:
Astra H 1,7 CDTI (101 LE), illetve a Focus MK2 1.6 TDCi (109 LE) motorok közül melyik megbízhatóbb? Van lényeges különbség menettulajdonságokban, fenntarthatóságban?Alapvetően benzineseket nézek, de napi 80 km ingázásra lenne használva az autó és ilyen futással talán indokolt lehet a dízel? Valamennyivel többet fogyasztanak a benzinesek, de ha kisebb a hibafaktor, akkor talán a benzinnel jobban járnék... Vélemény?
SzlobiG azt hiszem részben már válaszolt a kérdésre
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Sutee89 #119805 üzenetére
Annyit hozzátennék, hogy az 1,7 cdti nem fiat motor, hanem isuzu. Nekünk van egy kombi, nincs vele semmi gond, eddig csak olajat és kopóalkatrészt kellett cserélni, váratlan kiadás nem volt. Szokták ezt a motort szeretni. Bár a hangja elég traktoros, de cserébe nyomaték is akad, és a fogyasztásra sem lehet panasz. :-)
Én is ezeket kerestem a nyáron.
[ Szerkesztve ]
-
válasz stickermajom #119806 üzenetére
Az Isuzu-alapú motor tudtommal csak a sima szívódízel, a cdti-k már mind fiat-alapúak. Aztán majd hiobizoli megmondja.
Amúgy ma láttam egy új Guilietttát. Ha nincs ráírva a jellegzetes cirkalmas betűkkel a hátuljára, akkor simán elnézem Astrának (oldalról és hátulról láttam, a hűtőrácsazért elég jellegzetesen alfás). Mondtam én már a J Astránál, hogy erősen olaszosra lett véve a figura az Opelnél, már dizájnban is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
SzlobiG
félisten
válasz stickermajom #119806 üzenetére
Sajnos már nem isuzu a régebbi modellekben volt isuzu.
"A tesztautó 197 200 km-t futott 1.7-es 100 lóerős CDTI motorja japán gyártmány, de nem Isuzu, ahogy sokan tudni vélik. "
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #119807 üzenetére
Az 1.3, 1.9 és a 2.0 CDTI (1 és két turbós is) a Fiat, a többi Isuzi (3.0 V6, 1.7 és talán a 2.2 is az)
Illetve az új 1.6 alapja is Fiat, de Opel csiribúval.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
gbela
senior tag
Sziasztok,
tanácsot szeretnék kérni.Milyen autot vegyek?Igazából édsanyámék szeretnének.
Keret 1M-1.5M, szóval ebből már látszik, hogy 10 éves magasságban keresgélünk.
Dízel.
Valami kis SUV szerűség kellene két okból: Járnak néha nagyon rossz utakon, terepen nem, de kátyút kerülgetnek rengetegszer. Ezt jól kell bírja. Illetve szeretné, ha magasabb lenne kicsit, mint sima személyautok, biztonságosabbnak érzi, hogy jobban lát belőle.
Szóval nem feltétlen SUV kellene, de fentieket leginkább az elégíti ki szerintem. De ha valaki azt mondja, hogy egy multipla is megfelel akkor azt is szivesen fogadjuk, mert ebben elég vakon vagyunk.
Ilyen Suzuki vitara, meg Hyundai Santa fe, esetleg Toyota RAV4-et találtam hahun, bár utóbbi már drágább.
Köszi előre ha valaki tud hasznos tanácsot, vagy fenti autok ellen/mellett érvelni. -
-
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #119811 üzenetére
Jól tudtad. Isuzu fejlesztésű/eredetű motor, ami már GM tulajdonban van. 7 gen Honda Civicbe is ezt szerelték.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz SzlobiG #119815 üzenetére
Totalcar össze - vissza ír ilyen téren. Gondolom azért írták japánnak, mert a Honda is használja, és ha minden igaz, akkor az Isuzu a Hondával fejlesztette a CR rendszert a motorhoz.
Egyik Insignia tesztben úgy írták a 2.0 CDTI-t, hogy az már tisztán Opel, az azt követőkben pedig már leírták pontosan, hogy az bizony Fiat.
Egyedül annyi a turpisság, hogy a dupla turbós 2.0 csak Opelba került, Fiat származékokba pedig csak szimpla, Opelba viszont az 1.9 TwinT nem került."Bad reklám is reklám too"
-
válasz TheProb #119817 üzenetére
Bármennyire is fájó ilyet mondani, de a milliós határ idehaza nem csak a bmw-nél számít alacsonynak de úgy alles zusammen a német prémium gyártóknál. Amit ez alatt vesz az ember az igényli a törődést. Vagy mert talpon rohad, vagy mert előtte nem viselték gondját. Jellemző ezekre a modellekre, hogy nem nézegetni vették őket.
Vadászni kell, sokáig hogy ne nepper nyúljon bele a jóba, de nagyobb eséllyel találsz másból kevésbé kiélt autót.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TheProb
veterán
válasz bitpork #119818 üzenetére
És milyen autót ajánlotok ilyen feltételek mellett ami normálisan is néz ki (pl. multipla -> kappa) és azért lehet vele egy előzést is csinálni...? Muter mazda 121-ét vezettem eddig csak hosszú távon, de azzal még ilyen "akciókat" sem lehet kezdeményezni.
Amúgy ha pl kinéztem ezt és a meseszöveg ellenére egy állapotfelmérés után az jön ki, hogy azért többnyire korrekt a kocsi akkor el lehetne gondolkodni a megvételén? Igazából arra vagyok kíváncsi, hogy mennyire lehet adni egy ilyen állapotfelmérés eredményére, stb.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
válasz TheProb #119819 üzenetére
A képen látszik a törődés? Az elálló kesztyűtartó ajtó, a hiányzó hifi pl. Persze ha ezeket te meg akarod csinálni akkor meg lehet venni, és a végén lehet egy szép autód. Ha nem akarod szépíteni, akkor csak a műszaki tartalmat kell alaposan megvizsgálni. Ha azzal elégedett vagy, és leellenőrizve az alkatrész árakat fel tudod vállalni a biztonságos üzemeltetését az ótónak, vágj bele!
Nem értek annyira béemvéhez, de ez ugye nem az elhíresült 320SI motor?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TheProb
veterán
válasz fi:zi'k #119821 üzenetére
Azzal biztatnak, hogy bontott alkatrész rengeteg van hozzá, így annyira nem kell féljek az alkatrész hiánytól. Remélem ez a gyakorlatban is így van.
(#119823) bitpork: Őszintén, mindenre figyeltem csak a kesztyűtartó ajtóra nem. Annyira nem is tűnik vészesnek, valamint más többnyire korrektnek tűnik (képek alapján), fejegységet, meg nyilván sajátot teszek bele. Ami szemet szúrt az a lógó tetőkárpit, de az se gondolom, hogy nagy ktg lenne, mármint tényleg csak gondolom.
BMW topicban nem beszéltek SI-s motorról, feltételezem ez engem nem érint. Wikipedia se regél e36-nál ilyen motorról.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
roberto211
őstag
válasz fi:zi'k #119821 üzenetére
Egy 20éves e36nál milyen "szervizszámla" létezik amitől hátast dob a tulaj? Kb annyi alkatrész van hozzá majdnem ugyanolyan áron mint egy régi swifthez mivel annyit bontanak mint a szemét... Szerelhetősége se komplikáltabb egy átlag autónál sztem..
Akkor mi lehet benne a drága? e46tól már elhiszem szervizes történetet de egy e36......
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz roberto211 #119825 üzenetére
Akkor már értem, hogy miért van ennyi szépen karbantartott és rendbe hozott példány.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
HoaryFox
őstag
válasz roberto211 #119825 üzenetére
Ez engem is érdekelne, hogy most akkor tényleg olcsó fenntartani az E36-ost vagy azoknak van igaza, akik szerint drága?
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
roberto211
őstag
válasz fi:zi'k #119826 üzenetére
Nem azért mert olyan drága hozzá az alkatrész, vagy csak márkaszervizbe tudják szervizelni azért nem egy új 7esről beszélünk,hogy csak márkaszerviz tud hozzányúlni.. Hanem azért mert boyracerek veszik és lerúgják az összeset, költeni meg a diákmelóból nem tud rá vagy a mekipénzből így megy amíg megy de legalább "bmw van alattam" mondhatja ezt .
Német meg nem bírja ha strapálják,de ez már csak gonoszság
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
2thletme2day
őstag
Mi a véleményetek erről az autóról? Meg úgy általában erről a modellről? Képek alapján nagyon jól néz ki szerintem. Autót keresek 1 millióig munkába járáshoz. Eddig motoroztam, de beköszöntött az ősz, váltani kell. Nincsenek nagy igényeim igazából. Annyi a kikötés, hogy klíma legyen benne és mindenképpen benzines legyen. Ha épp nem használja senki, akkor a család 1,4-es F Astráját használom. Ennél gondolom nem nehéz előrelépést jelentő autót venni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #119830 üzenetére
Az az apró különbség hogy az 1000-es Stiftet elviszed egy évben 1x szervízbe az e36-ot meg hetente hordthatod kb. Egyszerre egyik kiadás sem fáj de ha összegezed...
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #119825 üzenetére
Ezt a van hozzá bontott alkatrész dolgot sose értettem ... és? Ha kopó alkatrész, abból nem raksz bele bontottat, ha típushiba akkor vagy nagyon nagy eséllyel a bontott is szar, vagy pont az hiánycikk az összes bontóban. Kurva ritkán van olyan, hogy valamit tényleg megéri bontottan ... ráadásul jó nagy öngól, ha beszopod a bontottal, kifizeted a munkadíjat beszarik és ugyanúgy szar az autód csak már elköltötted a bontott meg a munkadíj árát...
-
szőröscica
addikt
Egyetértek, bontott alkatrész maximum törésnél jöhet szóba (karosszériaelemek), máskülönben sok értelmét nem látom. Vagy még akkor lehet jó, ha valamilyen gyári extrát szeretnél utólag beépíteni.
Így vettem én pl. magamnak fullos gyári navi szettet a kocsiba, amiről kiderült, hogy nem vállalja senki a beépítését, ha valaki mégis megtenné, hozzá kellene kódolni a gyári védelmi rendszerhez, és ha még ez is sikerülne, akkor is csak a Lajtától nyugatra tudnám használni, mert a legújabb DVD sem tartalmaz Közép-Európa térképet. Így pihen a kamra mélyén. De legalább van tartalékban egy nagyobb kijelzőm és kezelőpanelem az autóhoz.
Ellenben egy radaros tempomatot bármikor beszereznék, de az a búvárruhás fehér hollónál is ritkább, sosem láttam még ebayen.
-
roberto211
őstag
Ez egy másik nézőpont igen.
rvilike: Nem tudom, jó ez nem bmw hanem stift de pld most h összetörtem kb minden bontott volt a hűtő is és semmi bajuk nincsen.. Most bmw nél h hány % sz@r a bontott alkatrészeknél azt nem tudom..
Azt tudom h muter renaultjánál 3 bontott hűtőt cseréltek mire egy jó volt.. Suzinál nem volt ilyen bajom... Bmw alkatrészeit meg nem ismerem csak azt tudom hogy sok alkatrész van régi e36hoz...Nyilván féket stb-t én se vennék bontottan azt zsír újonnan vettem meg az ilyen alapalkatrészeket... De sok másból jó a bontott.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #119836 üzenetére
Bontott cuccot, bmw-be...
Ez a tipik magyar felfogas.
Kell a bmw, mert kell a stilus, a megjelenes, a latszat, csak epp nem telik ra.
Sok ilyennek meg a bkv berlet is sok lenne. -
-
kenguru99
aktív tag
válasz roberto211 #119825 üzenetére
Na azért egy e36 nem swift. Hiába már 25 éves a legöregebb, van azért benne - típustól függően - 2 lambda szonda, vezérlésmódosító, kettős tömegű, a láncos vezérlést cserélni sem 2 fillér ha jó minőségű alkatrészeket használsz, a dízelekben a szokásos problémák pl. hengerfejrepedés. Meg hiába a sok bontott alkatrész mert pl. kipufogót nem sok értelme van bontottan venni. És ez az alkatrész egyáltalán nem olcsó még utángyártottban sem egy nagyobb motoros változathoz.
Novoth Tibi szépen összefoglalja itt saját e36-osa kapcsán 54:12-től. -
válasz Kornel #119840 üzenetére
Há nemtom, én vettem már tükröt, meg olajpumpa tartó konzolt, meg légrugó szelepblokkot(igaz ez nem kellett soha, így próba nélkül tovább is lett adva ). A kopót nem kockáztatom, de nehezen hiszem h vki pl használt féket venne Tényleg létezik ilyen?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Kornel #119844 üzenetére
Na de egy pár tárcsa és betét ( mondjuk előre ) minden kocsira 50+ nem? A Gazsira volt asszem 40/db csak a tárcsa Ferrodo , tehát nem is gyári, de nem is nóném.
Nem akarom elhinni h ilyen emberek vannak[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #119846 üzenetére
Egyebkent tobb,,mint amit irtam, mert nyerget is cserelni kell, de lenyeg, hogy egy 500k-s autora senki nem fog csak hatso fekre 200k-t kolteni.
Ezert megy a bontott cucc, ami uo.szar mint amit lecserel, max.a nyaka nem veres eppen.
Szal ezek mennek itt hungarisztanban. -
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest