- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
-
Satan_Claus
senior tag
válasz thomeef #113144 üzenetére
Az elmúlt 2 hétben megnéztem pár Avensist és Mazda 6-ot. Az összes Mazda 6, amit megnéztem (kb. 7-8 db), rozsdásodott, vagy már javítva volt, persze nem igazán szakszervízben; a 2 Avensisből az egyiknek a motorja csattogott, a másik meg felváltva fehéren - feketén füstölt, valszeg megölték a motorját (1.8 VVTi mind2). Gondolom ezért estek ebbe az ársávba. De levágnám a f*szukat, hogy nem képesek beleírni a hirdetésbe, gondolják, hogy nem veszik észre? Németországról beszélünk amúgy, ez itt szerintem már simán büntetendő kéne legyen. Eddig kb egy tank benzint autóztam el hiába.
Kipróbáltam 2 Primerát is, de mind2-nek lötyögős volt a váltója, állítólag ez ilyen, nekem nem jött be, amúgy jó autónak tűnik.
Holnap megyek megnézni még egy Mazdát, meg egy Lancer kombit. Hátha...
Ha a Mazda mellett döntenél, mindenképp garázsosat vegyél, mert az egy dolog, hogy nem rohad, de csak idő kérdése. Skoda Octavia még jó lehet, de nekem nem tetszik.[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
runner 125
nagyúr
válasz Satan_Claus #113153 üzenetére
Már múltkor is írtam, h semmi köze ahhoz h garázsban áll vagy sem.
Egyszerűen szar az üreg (vagy nincs) és alvázvédelme ezen évjáratú 6-osoknak (és 3-asoknak is), tele veri az első kerék vízzel, így rohad át a küszöb."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integrale
veterán
válasz Bigemperor #113152 üzenetére
Azert a Fabia es az Octavia szerintem jol beloheto (kiveve az uj). Fabia =Polo= B szegmens. Octavia pedig C, a Superb es az Uj Octavia feszegeti a hatarokat.
"Bad reklám is reklám too"
-
Xmodule
őstag
Csak érdeklödés szinten kérdem. Létezik e ilyen kocsi:
-automata
-fogyasztás 4-6L között nagyon max a 7! (ha dizel az sem baj csak ne legyen tul sok a karosanyag mert akkor itt az eves adonal rengeteget kell fizetni)
-kombi, de minimum 5 ajtos
-valami megbizhato konstrukcio mert napi szinten 120km -ert ingazok
-elöl közepen könyöktamasz
összeg olyan 3M max.Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
thomeef
őstag
válasz Satan_Claus #113153 üzenetére
Ez nem hangzik túl jól, én is most kezdem majd a megtekintő túrát
(#113152) Bigemperor: Egyben közös mind, nagyobbak mint a mostani autóm
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
Hát ilyen távolságból a kérdező méreteit - tudom egy sz@r alak vagyok - nem tudom megállapítani. Lehet h kicsi neki, lehet h jó: neki kell kipróbálni És ez csak 1 javaslat volt, a remélhetőleg még csőstül érkező sok másik mellett
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #113162 üzenetére
Nem kötekedésből írtam. Annak tényleg szűk a beltere, azért írtam h nézze meg.
Vákuum cső elrepedhet könnyen az széria hiba. De amúgy jó. Mi Horvátországba mentünk 4 fő + csomagok, vittünk egy motorcsónakot is és úgy is elvolt 8.5-ből pályán ami kb parádé.
#nincsbennetarcsi
-
-
Xmodule
őstag
válasz runner 125 #113161 üzenetére
Kicsit elbizonytalanodtam igazabol. Marmint ez a dupla rugotöres ami volt (256ezer ugy hogy en csereltem ki), akkor fektarcsak, betetek, egy feknyerek csere az is volt majd 200ezer es akkor meg nem is eredeti volvo tarcsakat vettem, + svedek is egyre jobban emelik az adot a regi dizelekre most mar evi 160ezret fizetek na meg elöröl kezdek valami zakatolast hallani szerintem valami szilent faradhatott el mivel lengescsillapitok is ujak azok nem lehetnek. Szoval igy kezdem azt hinni nem eppen az en penztarcamnak valo. Motorikusan eddig semmi hiba kop kop kop, csak az a kis olaj szivargas bal oldalt (szemben allok a motorral) olajbeöntö alatt van egy kis kar es ott. De allitolag annak a tömitesnek a cserje sem olcso mulatsag. Szoval ezert gondolkodom valami masba, olcsobba (tudom automata tud draga is lenni) de ezert kerdeztem itt hogy hatha tudtok valami jol kiforrot rendszert. olcsobb alkatreszekkel, fentartasi összegekkel. persze tudom hogy lejebb kell adnom a kenyelemböl ez nem vitás. (mert abban a V70 nagyon ott van)
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
roberto211
őstag
-
válasz Xmodule #113156 üzenetére
Még egy opel ötlet.
Ugyanakkor csak ideális körülmények között hozza a jó fogyasztást.Viszont van olyan is amit Kalandor vett: Octávia
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
j.bravo
addikt
válasz runner 125 #113154 üzenetére
Ha talál az ember egy még most éppen nem rohadó darabot, akkor a későbbi probléma kivédhető valamilyen utólagos üregvédelemmel? (az nyilván nem játszik hogy sose autózzunk ha egy csepp csapadék leesik)
Más: a Fehér úti giga neppertelepek kerülendők-e bármilyen okból, vagy pont olyanok mint bármely másik?
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Satan_Claus #113153 üzenetére
"a 2 Avensisből az egyiknek a motorja csattogott, a másik meg felváltva fehéren - feketén füstölt, valszeg megölték a motorját (1.8 VVTi mind2)"
kb 2006 közepéig 1.8 VVTik ha nem kapták meg max 15kkmenként az olajcserét akár 100.000km után már eszik az olajat majd ha nem foglalkoznak vele(kb 200k a javítás) akkor újabb 100kkm után kukásak.
Toyota 8év/200.000kmig gariba cserélte őket.ha 1.8vvti akkor vagy olyat kell venni amin gariban megvolt a motorcsere, vagy 2006 utánit.
azért nem írják oda, mert simán eladják.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
gaborbol
őstag
válasz Xmodule #113165 üzenetére
Ezt szoktam mondani en is masoknak, hogy lehet belelapatolni a penzt rendesen komolyabb hibak nelkul is.
"Premium" auto kortol fuggetlenul premium alkatresz arakkal jar. Nem tudom, hogy ebbol a penzbol nalatok kapnal- e esetleg egy Prius harmast, arra az ado is biztos olcsobb, fogyasztasban is ott van, meretben nem hatalmas, de nem is kicsi.Nekem is hianyzik az s80, de ahogy mondod 2-3 ev alatt benyelt 300k-t csak az elso futomu alkatreszarban. A Prius ketto meg egy ev alatt egy db ketekcsapagyat meg egy utaster ventit valami vicc aron, es akar mikor tankolom rohogok a kutnal.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Xmodule #113156 üzenetére
Az automata es az alacsony fogyasztas ritkan jar egyutt. En ezt kiejtenem es vennek egy Kia Ceed 1.6 CRDI-t (2009-2012)
A Prius2 is jo auto, de engem irrital ahogy gyorsul azert nem ajanlom, mas reszrol ha napi 120km-t ingazol, akkor annak joresze gondolom autopalya, oda pedig diesel kell. -
8th
addikt
válasz hobizoli #113110 üzenetére
Qrvanagy +1
Két konkrét példát tudnék mondani egy iszonyat nagyképű lehúzós olasz autós "sztárszerelőre" aki az általa is forgalmazott bilincset is dupla áron számolja fel a haveroknak! (és akiről nemrég kiderült, hogy emberileg is egy nagy nulla) de szerintem név nélkül is tudod kire gondolok.
-
runner 125
nagyúr
válasz j.bravo #113168 üzenetére
Alapos tisztítás és minőségi üregvédelemmel talán fékezhető, de tizenévesen kicsi esélyt látok rá h találnál belőle olyat, amin még sehol nem ütött át.
Xmodule
Világos. Nem Swift alkatrész áron vannak az alkatrészei, kint meg pláne.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integrale
veterán
Amikor 95-ben vettük a Lancia Prismat, volt valami gond a benzin ellátással, fater kitakarította és beállította a karburátort, de magasabb fordulaton fuldoklott, elvitte Nagykátára szervizbe, (alapvetően Nissan szerviz és kereskedés volt még akkor, de javítottak mást is, ahogy kell).
A faszi csavargatta a gyújtáselosztót, és magyarázott, hogy az istennek sem tudja beállítani rendesen, apukám mondta neki, hogy azt hiába csavargatja, mert a digiplex vezérli a gyújtást, na jójó, de karburátoros autóra nem kell motorvezérlő.
"Bad reklám is reklám too"
-
j.bravo
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz footy #113178 üzenetére
A kuplunggal nincs gond ha betartod a 60k km-erenkénti olajcserét benne (már ha nem a 7 gangos száraz kuplungos változat) de a dsg szereti 1100-ig is vissza ejteni a fordulatot ami elég hamar ki tudja nyírni a kettős tömegűt. Nyilván ha pályázol vele akkor nem gond de városban meg országúton kapja szegény az ívet rendesen.
A mechatronika se örök élet +1 napos konstrukció...Igen, ahogy írod, dsg-t is csak újjonan vennék és olyan 180k km környékén eladnám mielőtt szopórollerré válna.
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
Ezt a dsg-kettöstömegü dolgot pont multkor beszeltük...nagyon klassz
Összefoglalot akartok irni a topichoz? Megirom:
-Ne vegyen az ember dizelt, se automatat, plane ne a kettö kombojat.
-Ne legyen sok km a kocsiban, de lehetöleg ne varosban nyuzott auto legyen, azaz lehetöleg olyan auto legyen, amivel autopalyan ingazott a tulaj napi max 20 km t
-Ne legyen keves km se a kocsiba, mert az vagy gyanus, vagy olyan gazdara vall, hogy keveset autozott=>keveset költött (sporolt a kocsin) vagy varosban amortizalt auto volt
-Ne legyen francia, mert az elektronika szoporoller, ne legyen VAG mert az összes tularazott es amugy is fos, bmw röl nem is beszelve, az opel meg eszi az olajat es amugy is gáz, de japan se jo, mert draga az alkatreszMielött egy tulvezerelt, humorhianyos forumozo nekem ugrana, probalja meg erezni az ironiat
Az nagy hülyeseg, ha azt mondom, hogy akarmilyen hasznaltautot vesz az ember, az a kora/tipusa/felszereltsege alapjan legyen lehetöleg a legdragabb tartomanyban, mert ott van jo esely arra, hogy gondos gazdaja volt, költött ra, karbantartotta es most ennek az arat meg is akarja kapni
-
Snoop-y
veterán
válasz Declare #113181 üzenetére
"Az nagy hülyeseg, ha azt mondom, hogy akarmilyen hasznaltautot vesz az ember, az a kora/tipusa/felszereltsege alapjan legyen lehetöleg a legdragabb tartomanyban, mert ott van jo esely arra, hogy gondos gazdaja volt, költött ra, karbantartotta es most ennek az arat meg is akarja kapni "
Ezzel csak annyi a baj hogy egy csomoan ugy arazzak a kocsit mintha gondos gazdai lettek volna...
Vegulis tankoltak bele meg mindig atment a muszakin tehat a kocsi jo[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
kpal
veterán
Sziasztok!
A következő [link] érdekel a véleményetek ,hogy megéri-e vagy bűzlik-e valami körülötte ... Nem nekem lesz ,hanem bátyám szeretne ilyet ,mivel külföldön melózik és 90% csak autópályán menne. Neki számít hogy nagy legyen biztonságos és ha többen is utaznak elférjenek + csomagok.
(Így valóban szép fotókon csak sokkalom az árát mert kicsivel fiatalabb és jobban felszeret van ezzel a motorral 500-600e Ft-al olcsóbban. Vagy egy árban akár.)
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #113183 üzenetére
Korábban talán pont Te írtad, és teljesen jogosan, hogy ha vesz egyet a kínálat tetejéről, akkor ugyan úgy előjöhet egy nagyobb költségű javítás, és akkor lehet locsolni a pénzt, míg a kínálat alján levőkre már úgy készül a vevő, hogy kell költeni rá, a különbözet pedig fedezi és rendben is lesz az autó.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #113183 üzenetére
akkor te vagy a szabályt erősítő kivétel nekem eddig 7 autóval a tapasztalataim a következők: 3 passatból kettővel én szívtam, eggyel a következő tulaj -nálam nem voltak előjelek se. Mindegyik passat "jó áron" volt. 2 golfból az egyiket hagyjuk, frédibéni edition volt, nem érte volna meg megcsinálni, ezért eladtam, más bajom nem volt vele. a GTI-vel nem volt semmi műszaki nyűg, csak sokat evett. Az egyest beszámoltam, a GTI közepes áron volt, indulásból kellett rá költeni ezt-azt, de azok is leginkább kopó-fogyó dolgok voltak, meg ugye a j.e ablakemelő fosta össze magát.
BMW-re nem kellett nagyon költeni, de ez inkább csak annak köszönhető, hogy rövid ideig volt meg. Itt a lego jelleg és a típus ritkasága miatt nehéz megmondani, hogy olcsó volt-e.
Toyota megvan 2,5 éve, eddig az olajcseréken és a vásárlás utáni vezérlés+fék kombón kívül a nagynyomású szivattyú és a szívócső volt pluszban, 90ezerért a kettő. Ezt olcsón vettem, de az esztétikai állapota miatt+ismerőstől volt. -
#16514048
törölt tag
Kiszivárgott fotók az Alfa Giuliáról. Ma lesz a hivatalos bemutató, így hamarosan jönnek jobb képek is. Szerintem jól néz kis, örülök, hogy itt nem erőltették a kör alakú lámpát. Néhol azért egy kicsit BMW-s lett.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz #16514048 #113187 üzenetére
Nem lepődtem meg h a korábban kiszivárgott látványtervekhez semmi köze sem lett végül..
Oldalról 3-as BMW, A4 Audi keverék. Nem rossz egyébként, de olyan mint a zsiráf, szép szép de otthonra nem kéne."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
sasa134
addikt
válasz runner 125 #113189 üzenetére
+1 detto
az előzetesekhez képest messze elmarad sajnos (ha valóban ez az egyáltalán). A segge egyáltalán nem tetszik pl. Az egész kocsi arányai olyan CLA-sok.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
Integrale
veterán
válasz sasa134 #113190 üzenetére
Az arányai inkább 3-as BMW, ami nem meglepő a hajtás helye miatt. CLA-t elég nehezen tudom beleképzelni.
A motorokért nagy plusz pont, feltéve, ha lefele is nyitnak, és nem az 1.8 egyturbós változata lesz a nyitó.
A 159 sokkal egyedibb. Nem rossz, de valami drasztikusabbat vártam volna.A belsejére viszont kíváncsi leszek, hogy mikorra áll össze, egy nagyon jó barátom a logisztikusa ennek és a Maserati Levante-nak. Mondta, hogy egyelőre csak az előszériás gépekkel tudják gyártani a kárpitokat, a végleges szerszám még Ausztriában dekkol.
A hátuljában van egy adag 156 is
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Szerintem a 4.2 ebben az igazi. Nem mondom h lomha vagy lassú de nincs számottevő fogyasztás különbség. És egy ilyen autónál az alkatrész árak magasak, nem ok nélkül olcsó. Mert valljuk be ez is olcsó a képviselt kategóriához.
A csomitartója megfelelő méretű de rosszul pakolható lévén nem 5. ajtó. A váltót meg kell nézetni mert sokat kibír a tiptronic de ha nem ccseréltek benne olajat az meglátszik és megérzik a pénztárcán később.
Mindkét oldalon a felső króm lécek nem állnak szintben - ez lehet natúr lógás is. A kesztyűtartó ajtaja mintha nem pontosan záródna
A bőr szép, viszont nemtom helyileg hol az autó mert az MMI 2g navinál nincs idehaza -tudtommal legalábbis- TMC szolgáltatás.Az én szememben ha az eladó úgy hirdet a szomszéd lehidal ha hazaviszed, azonnali kizáró tényező.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
kpal
veterán
válasz bitpork #113194 üzenetére
Igen tudom a fenntartása mindig sok hiába öregszik és olcsóbb lesz. Én is néztem a kesztyűtartót. Hirdető is valami suhanc figura lehet.
Ha tesóm vesz valami ilyesmit első ,hogy mindent ami folyékony azt cserélteti stb.
Így amiket te is írtál és én is gondolok ennek az autónak 2 milló alatt van reális ára. Azok a kerekek amik "megbolondítják". Kilométert keveslem ennyi idősen.
Fickó szerint SÁRBOGÁRDON van a kocsi.Akkor még tovább nézelődünk. Köszi bitpork
#113198) Typhoon47 : Túl lelkiismeretes
(#113195) TaaT W12 igen ,biztos max a külsejére értette.
#113196) Declare : Tesóm fél a dízeltől hogy bosszantó lehet ha valahol megáll alatta. Persze ő se akar elrugaszkodni ezért a kisebb benzinest keres.
#113199) TaaT: Vállaja csak nem havonta megkotlani .
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fujifilm X
- sziku69: Szólánc.
- Fallout 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Xbox Series X|S
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000