- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- SSD kibeszélő
- OLED TV topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz Integrale #113100 üzenetére
Ezekért nyilván érthető. Itt mas a dolog.
De most őszintén. Egy Audi 80 ert te kiadnal 800 ezret kb?
Ha valaki épiteni akar vagy fanatikus akkor nyilván de alapesetben tőlem lehet szalonállapotú akkor se adnék ki erte 800+ ezret.A 80as azert nem egy kategória a deltaval.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
trassher
addikt
válasz Integrale #113096 üzenetére
Nem keverem. Megnéztem most a hahu-t, a felhozatal a 0-hoz konvergál. 1.9tdi, elektromos ablak, klíma. A legdrágább egy '94-es automata ami közel sem egy rendben lévő autó benyomását kelti. Egy valóban szép állapotú, '95-os dízel klímával, elektromos ablakkal simán 1 millióért megy.
Az előző hsz-emben pedig elírtam, a cabrio indul 1 milliótól de egy szép sedan sem lesz olcsóbb.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Bati0501
őstag
válasz roberto211 #113099 üzenetére
Ha látsz Italiat 2 misiért,akkor szólj.
Álomautók sosem lesznek olcsók,mert másoknak is azok,így az eladó megkérheti az árát.
Hétköznapi autónál ez nem igaz persze.Nekem az mk4 Supra.
-
rbalint88
addikt
nyilván olyan helyről vennék csak nagy puffos autót, ahol tudom, hogy rendesen javítják (mert magának csinálja és úgy átvenni) ÉS ez jelentkezik az árban is. a gányolt autó más kérdés, azt én sem venném meg. abban igazad van, hogy sokszor nem éri meg javítani, de mondjuk ha elviszi az elejét a kamaz, de az utascella nem sérül, akkor két új nyúlvány felhelyezésével (és természetesen padra rátéve, hogy jól áll-e a kasztni), megfelelően rögzítve nem hiszem, hogy csorbát szenvedne a biztonság.
-
Snoop-y
veterán
válasz Integrale #113100 üzenetére
Delta integrale-nal nagyobb penztemetot nem hordott meg hatan a fold.
Gyakorlatilag allo helyzetben kepes rajta elromlani minden.
Subaru forumon van/volt egy sarc akinek volt es penze is volt hogy megfeleloen legyen szervizelve.
O maga is bevallotta hogy csak mazochistaknak ajanlja."minden kanyarban tolja az orrát".
"nem könnyű vezetni"
"minden alkotóeleme potenciális típushiba"[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
roberto211
őstag
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #113101 üzenetére
Nalam a kor annyira nem tema. Amik szamomra fontos extrak, na meg potencialis markak es tipusok azok mind ott vannak 800 korul, 15 ev koruliek, es persze a jobbak.
"Bad reklám is reklám too"
-
Snoop-y
veterán
válasz Integrale #113108 üzenetére
En nem vartam tole semmit. De ahhoz kepest mit nyujt eleg borsos az ara.
En is akartam sokaig egy HF-et. Aztan letettem rola. Enyemre is locsolni kell a penzt de meg mindig nem olyan utemben mint egy Delta HF-reNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
hobizoli
nagyúr
válasz Snoop-y #113109 üzenetére
hat azert arra nem kell annyira, barmennyire is rossz a hire
egy hatso hid 1/4-d annyiba se kerul hozza, mint egy bubuhoz
a HF-kel az a baj, hogy ruppotlanokhoz kerul, akik a gyari 20 eves mara mar 5 csillard ciklust mukodott injektorral meg elkopott AC-vel akarjak felhuzni 1.5-2x annyi lora
aztan ez persze nem megycsak hat a legtobb szerelo meg egy ilyennel ott huz le, ahol nem szegyell
pedig olyan qrva nagy trukk nincs a motorjaban, csak eloadjak a nagy halalttöbb drón kell ;P
-
őstag
napokban beszélgettünk haverokkal - egyiknek 300k km-nél több volt a G Astrában, zavarta a sok km. Vett egy másik órát /bontottan/ pár ezer forintért, beszerelte. Így 230 körül van. Jobban érzi magát.
"... and I hope you have a great day!"
-
hobizoli
nagyúr
válasz Snoop-y #113105 üzenetére
azert vhogy megis 6x VB lett ennek ellenere, szoval lehet nem az autoban van/volt a hiba, hanem a szereloben
szoktam dumizni a landzsasokkal a Lurdy-nal, ha kijonnek, meselnek remtorteneteket, de a legtobb az szereloi balfaszsagbol jon
meg a jolesz az csak meggyuruzve a hordosra kopott blokkal, mert elotte jo volt bele a Tesco-s olaj is occsoe, o is azt hasznalja az ehhatdé szopodizel cuccolos Jetta-jaba, es nezd meg, semmi bajana igy kell egy 3.8M-s autonak lemattolni a motorjat
aztan jona ja 4000km alat szetment, hat ezek ilyenek
de ujrafuratjuk uj dugok csapagyak gyuruk es olyan munkadijjal 5-600k-bol majd zsir uj lesz minden
csak gyozd loveval az ilyet, kb egy kasszat lat bennedez melle olyan arakon dolgoznak, hogy besza-behu, markaszervizben lehet kevesebbol megallna, es azok gyari kenoanyagokkal rakjak ossze
több drón kell ;P
-
-
Vesztor87
senior tag
válasz trassher #113093 üzenetére
Egyértelműen jobb az Ignis mint a régi Swift, tudom
Az Audi pedig más tészta, nyilván más kategória. Meglepően egyben volt az a 25 éves Audi 80 1,6tdi is amivel jártam néha, bár a motornak igazából sok ereje nem volt, lehet elgondolkodnék egy nagyon jó állapotú 1,9 tdi-n ha klímás lenne, és mondjuk 500-nál nem lenne drágább, évjáratból meg az utolsók közt. Azért ezt a kocsit annyira nem sajnálja talán az ember úgy, mint ha egy 1M vagy drágább kocsiról van szó (pl parkolás), de ilyen ugye nincs, amik a hahun vannak kb. mind lefingott régi darabok:S -
Snoop-y
veterán
válasz hobizoli #113112 üzenetére
Sztem a vb-t meg a Mo-i autotartast ne emlegessuk egy hozzaszolasban
Igen gyari csapat tudja szerelni a sajat autojat ezt soha nem vontam ketsegbe de annak semmi koze az utcai autokhoz.
Citroen is nyert vb-t aztan megis egy kalap fos az utcai verzio.A lancia elott leborulok a mai napig a legszebb rallye autok egyiket sikerult megalkotniuk
Lehet Mo-i tapasztalatok miatt alakult ki itthon a rossz hire de amelyik peldanyokat en lattam az mind kotvany volt sajnos.
Ha meg nem akkor meg olyan ara van hogy abbol egy japan belpiacos sti-t vagy evo-t lehet venni ami keresztben ugorja at a Lanciat tudasban es megbizhatosagban is.
Tipikus allatkerti ritkazsiraf a lancia. Szep meg uberfasza de otthonra nem keneNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Integrale
veterán
válasz Snoop-y #113116 üzenetére
En szivesebben vennem meg igy is az Integrale-t, minta ket japant, reszben mert nem is tetszenek igazan, reszben mert sokat kernek a jokert, de egy legendat veszel, aminek az ara emelkedni fog.
A keresztben atugras meg kerdojeles, kortet a kortehez, kar egy 200x evjaratu Subarut, vagy Mitsubishit hasonlitani egy 30+ eves techinkahoz.
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
jajaja, meg a hatsohid elegge fogyoeszkoz
es azert 5-600k egy bontott hatsohidert elegge kabbef@szom kategoriaegy (R)S2-s Audi siman jobb vetel
400-450loig orokelet+1nap a hajtaslanc meg a motor
Schuszter Zoliek-nak is akkor kezdtek 2-3versenyenkent elfogyni a kottro valtok, amikor felmentek 600lo fole velecsak hat azert is mar ki kell kohogni 2.5-3millert mostanaban, mert ritkasag is, meg egy legenda amugy is az is
elmexem 3eve egy ismi 1.2M-ert arulta az ovet honapokig
pedig az mar meg volt okositva es nem is volt szetutve se, gumi kellett volna ra meg par futomu aprosagtöbb drón kell ;P
-
Snoop-y
veterán
válasz Integrale #113117 üzenetére
Ertsd jol
Egy Lanciat nem vinnel ki az utcara pont amiatt amit irtal. Ha meg megis akkor azt az elmenyt megkapod olcsobban es megbizhatobban. Nekem is 2003-as van es mar ezt is oreg autonak tartjak de ez is egy ikon ha meg veletlenul osszecsukom lehet venni masikat. Egy HF-t nem lenne szivem nyuzniNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
-
hobizoli
nagyúr
válasz Snoop-y #113123 üzenetére
baromsag, ezeket gyarilag ugy csinaltak meg, hogy mukodik, kulonben vki kapott volna a lófejet az ágyába igen hamar
uj korukban ezeknek se volt semmi bajuk
csak a kokanyolas meg a hozza nem ertesbol lettek lepusztitvaugyanezt latom a PuntoGT-knek csak kicsiben
ezekben is megy a takolas meg a jovanazugyvazzeg modszer szerint osszerakva, aztan neznek, hogy 2 hetente szetdol vmiert benne
aztan erre is megy a aaa ezek ilyenek mind
pedig nemtöbb drón kell ;P
-
őstag
ez egy jó video, nem árt ha sokan látják milyen kockázat egy korábban szerkezetileg sérült autóval furikázni
az ideális helyzet az lenne ha komolyabb sérülés után elbontásra kerülne minden autó
sajnos nem ez a realitás, de aki megteheti addig is vegyen sérülésmentes, vagy ellenőrzötten javított kocsitcryptot minden termékemért elfogadom
-
Satan_Claus
senior tag
Üdv, 1 kérdés: Rover 75-től mennyire kell félni? Rohadtul tetszik, ahogy olvasgatom a dízelekkel meg a V6-osokkal van sok baj, meg az automata váltóval. 1.8 benzin állítólag japán (talán Honda?)
Angliából tök olcsón van alkatrész hozzá (1.8 benzinhez kettőstömegű + kuplung együtt 400 font).
Ennek ellenére mennyire lehet szopóroller?Védd az állatokat! Egyél embert.
-
!Overdose!
őstag
válasz Satan_Claus #113129 üzenetére
Nem tudom, hogy honnan származik az 1.8-as, de, hogy nem Honda az 100%. Nagyon sok a tévhiz ezzel kapcsolatban. A 75 idejében ráadásul már a BMW tulajdonában volt a Rover.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Satan_Claus
senior tag
válasz !Overdose! #113130 üzenetére
Rover 25 volt anno talán aCivic, 45 meg az Accord megfelelője, ha jól emlékszem.
Vagy 45 / 65?[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Integrale
veterán
válasz Satan_Claus #113131 üzenetére
Nem, a 45 volt a Civic, a 600-as szeria az Accord, a 800-as pedig a Legend.
"Bad reklám is reklám too"
-
Snoop-y
veterán
válasz kalmanchris #113133 üzenetére
Mi a problema?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Sutee89
aktív tag
Sziasztok!
2003-2004 körüli Mazda 6-okkal szemezgetek, főleg a szedán változattal.Mi a különbség a CE és TE benzinmotorok között? Valakinek esetleg van tapasztalata a benzines 1.8-asok fogyasztásával kapcsolatban? Dízelből CD TE, CD CE, CDH mi a különbség? Szokásos dolgokon (füstmentes motor, kettőstömegű stb.) és rozsdán kívül mire kell figyelni ennél az autónál? Sajnos nem tudom majd garázsban tárolni.
Köszi előre is.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Sutee89 #113135 üzenetére
A mazda dieselek annyira nem ajanlottak, legjobb valasztas a 2.0 benzines motor. A rozsdan kivul nem nagyon van gyenge pontja az autonak. Fogasztasi adatokat a spritmonitoron erdemes nezni.
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz Sutee89 #113135 üzenetére
A CE és TE csak a felszereltséget jelöli. Benzines motorbó facelift előttiből három verzió van: 1.8, 2.0, 2.3, ahogy footy írta, a 2 litereset érdemes választani, 1.8 is jó, de ugyanannyit fogyaszt, mint a 2.0 és cserébe gyengébb, a 2.3-mal pedig komolyabb gondok lehetnek (túlzott olajfogyasztás, később motor felújítás/csere), ezért az nem ajánlott.
Nem tudom mennyit szánsz rá, de ha tudsz nézegess faceliftes 2 litereset 6 gangos váltóval, szerintem a legjobban sikerült első generációs 6-os mind közül.
Rozsda: alváz, kerékjárati ívek, küszöbök, hátsó csomagtérajtó, ezek a gyenge pontok tapasztalataim alapjánwww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Kickass
őstag
válasz Satan_Claus #113129 üzenetére
a 116 lovas dízeljük egy BMW motor, kicsit átdolgozva (nyilván mivel BMW-ben az M47 hosszában, itt meg keresztben van), nincs azzal baj komolyabb baj, max annyi hogy rohadt nehéz az autóval együtt, cserébe 6 liter körül eljárkál
automatával nincs tapasztalat, manuálisnál viszont a kuplungmunkahenger ritka fos megoldás, vagy taknyolni kell sokszor (BMW munkahenger kb 10ed annyi és kis faragással csereszabatos), vagy egyszer normálisan megcsinálni de az 100ezres tétel (gyári rover alkatrész, utángyártott nincs)Egyébként nagyobb problémák nincsenek, futómű kopóalkatrész, ha törve nem volt akkor nem rohad, kb. igaz rá mint az összes hasonló korú dízelre, ha karban volt tartva akkor rendbe lesz még egy darabig, ha nem akkor fos lesz de ez minden másra is igaz a közvetlen kategóriatársak közül.
-
Sutee89
aktív tag
válasz footy #113136 üzenetére
footy és raczger
Köszi a válaszokat. 1,0-1,2 millió között nézegetek, ennél többet nem engedhetek meg magamnak. Sajna a benzines példányok elég ritkák, a 6 fokozatú manuális váltó pedig ebben az árkategóriában fehér holló. Dízelesből viszont sok van (gondolom nem véletlen).Nézegetek még többek között 1 millió körüli Focus I-eket és Octaviákat is (ezekben 1.6 benzin főleg), viszont akárhányszor meglátok egy 6-os Mazdát az utakon, elfog a birtoklási vágy Érdekes módon a későbbi generációk már nem tetszenek annyira, de a faceliftes 1-es valami gyönyörű autó.
-
vzsryl
nagyúr
Ennek vajon mi lehet a hákli, hogy ennyibe kerül? Így ránézésre láttok valami defektet?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
thomeef
őstag
Sziasztok, egy kis tanácsért jöttem, lecserélem kis Clio II-őm valami nagyobbra, komolyabbra, benzinesre, 1-2 héten belül. Egész jól leszűkítettem a kört, és kinéztem pár modellt. Az ár 1 milla, nagyon max 1,1. Napi 70km menne bele még pár hónapig aztán csak 30-40, vagy kevesebb. A fogyasztást is figyelembe vettem azért
Az én sorrendem szimpátia, megbízhatóság, tesztek és fórumbeszámolók alapján:
1. Honda Civic 1.4 sedan
2. Toyota Avensis 1.6 sedan
3. Mazda 6 sport 1.8
4. Két féle Corolla: 1.4 Kombi 1.6 Sedan
5. Három féle skoda: Octavia 1.6 Octavia 1.6
Fabia 1.4Ki melyiket nézné/venné meg és melyiket nem? Mindegyik szervízkönyves viszonylag értelmes km állásokkal.
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
nagyúr
válasz thomeef #113144 üzenetére
A civichez tudok érdemben hozzászólni, nekem pont ilyen autóm van pont ilyen motorral. Az ára nagyjából reális, de azért alkudj belőle amit bírsz. Összehasonlításként és végig vezetett szervizkönyveset vettem, 2001-es, 142k km volt benne, gátló baja volt + egy meghúzás a hátulján, 760k-ért adták oda (nem nepper). Szép állapotúnak tűnik ez a darab, még a kormány is egészen egybe van, pedig nagyon ergya minőség, hamar málik Azon ne lepődj meg ha hátul a sárvédő és a lökhárító nem illeszkedik 100%-osan, típushiba 10/8 sedan ilyen. Nem tudom te mennyire akarod pályázásra használni, én az 1.4-et oda nem ajánlom. Városba, autóútra tökéletes, jól fogyaszt és kellően rugalmas, kevés váltással vezethető. Nálam BP-Dunaharaszti ingázással nyáron 6, télen 6.5-7 körül eszik úgy hogy nem igazán figyelek a fogyasztásra. Ha nagyon muszáj és megmakacsolod magad 5.3-at is ki lehet belőle hozni, bár ebben az esetben már forgalmi akadályt fogsz képezni. Autópályán nálam 140-150 között (km órán) 7.3-at evett 4 személlyel, 130-nál csak 6.2-t. Amire mindenképp figyelj az az első futómű, ezt mindig emlegetem, de tényleg figyelni kell rá, szinte mindig kopog valami. Én most estem át egy komplett futóműfelújításon, nem két fillér volt. Motorja nagyon jó, nem szokott vele probléma lenni, csak megfelelő olaj kell bele és 10k km-enként csere. Én eneos sustinát használok, de bármilyen jó minőségü 5w30-40 (0w20) jó bele. Váltónak is van típushibája, a nyelestengely csapágy. Javítása kb. 70k vagy több ha más is szar a váltóban. Ezt úgy tudod kiszűrni, hogy elindítod az autót és ha a váltó kerepel, majd kuplung benyomására megszűnik a hang, akkor tuti csapágyas a váltó. Ha benyomott kuplungra jön hang, akkor kinyomócsapágy. Kuplungból csakis exedy. Váltóolaj csak gyári honda mtf3 semmi más. További bosszantó apróságok: nyikorgó kuplung (meg kell zsírozni), lötyögő ülés (mechanika csere). Katalizátor legyen ép, mert horror drága az új. Bármi kérdésed van írj
-
lsc
nagyúr
válasz thomeef #113144 üzenetére
Ezek közül a mazda 6-ot nézném, avensis corollák, honda.
Nem igazán értem egyébként ahogy mit is akarsz, c és d szegmenses kocsik keverve, egyik klímás másik nem.(#113143) vzsryl: Öreg, 3 ajtós, fapados, gyenge. Mást így hirtelen nem látok.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
roberto211
őstag
válasz thomeef #113144 üzenetére
Én mindenképp a Mazda 6ra mennék rá csak nem 1,8 hanem 2 literes benzinnel. Ezek közül szerintem a Mazda a legjobb.
Menni megy ha kell, pályára városra egyaránt alkalmas szvsz,nagy is,tágas is , szep is szerintem.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
thomeef
őstag
válasz tboy93 #113145 üzenetére
Köszi, nem lesz pályázásra használva, futómű kopogást hogy tudom ellenőrizni? Jah és köszi a sok hasznos infót
(#113146) lsc: Elvileg mindegyik klímás, úgy lettek szűrve alapból, jah és pont ez a bajom hogy nem tudom mit akarok De szerintem negyjából egy kategória a felsoroltak.
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
nagyúr
válasz thomeef #113148 üzenetére
Próbakör Lehetőleg ne az utca végéig és ne csak tükörsima aszfalton. Jó lenne legalább egy 5-10 km-t menned vele, persze ezt nem mindig engedik. Kormányt is tekerd ki rendesen ropognak-e a féltengelyek. Illetve ha van idő/türelem akkor érdemes emelőt alá rakni és szemügyre venni a gátlókat, hogy folyik-e belőle az olaj (van-e rajta olajsár).
Amúgy meg, igaz amit a srácok írnak azért a civic és a mazda 6 nem egy kategória. Bár az is tuti, hogy 1.1M-ért én nem vennék mazda6-ot az hótziher
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Háztartási gépek
- Elden Ring
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Szólánc.
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- SSD kibeszélő
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...