Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • semmiho

    tag

    válasz Birdie- #2545 üzenetére

    Jól írod. A leginkább ez zavar... Akármit vesz az ember, millió és egy fórumot végig kell nyálazzon, nincs az, hogy egy helyen ott van minden, megbízható az információ és helyes a fogyasztói döntés. Ahogy ma a marketingesek hülyének néznek, kihasználják az emberek tudatlanságát, és - bocs a kifejezés miatt, de jobbat nem tudok; szóval - esetleges döntéseik végkimetelét a sokaságra szignifikáltan a döntés utáni kognitív disszonancia tűréshatárán belülre pozicinálják. (Sőt ezen felül mint tudjuk, a negatív kritika 5-6x erősebb, mint a pozitív, nekik ezzel is számolniuk kell.)
    Durva. Ha ember egy "vacak" monitort akar venni, akkor már eleve úgy kell, hogy a dolgokhoz álljon: át akarnak verni. Egy közönséges hajszárítónál, egy villanyos borotvánál vagy ütvefúrós barkácsfúrógépnél egyaránt (nézzen meg az ember egy 20e Ft-os "Blekkendekkert", aztán a 400e Ft-os Hilti gépet, belülről, és hallgasson meg egy szakembert. Döbbenet). Ennél már csak az bosszant jobban, amikor egy adott piacon tekintve a marketinges "kollégák" Veblen-hatással számolnak, és magasabb árra pozicionálnak olyan terméket, amely tartalmilag egy alacsonyabb rendű (minőségű) termékkel említhető egy lapon. Vagy ott sem...
    Na mindegy, nem morgolódom annyit. Előbb-utóbb beletörődik az ember, hogy ez van. A lényeg: a marketinges hablatyolásnak be ne dőljetek!

Aktív témák