- Házimozi belépő szinten
- Melyik tápegységet vegyem?
- Androidos tablet topic
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Xiaomi Pad 7 Pro - fél kiló, maradhat!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen videókártyát?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Igen, köszi hogy kijavítottad, gyújtótávolságra gondoltam.
Nagyon köszönöm a többi hasznos infót amit írtál, nagyon jól jött. Előtte a 20mm felé billentem volna jobban, de ez amiket leírtál a 15mm javára szól jelentősen.
Köszi a többi ajánlást is, nem akarok beleesni abba a hibába mint régen a dslr időszakban, hogy televásárlom magam obikkal, 1-2-t akarok megvenni maximum, de azok jók legyenek.
Nagyon amatőr újrakezdő vagyok egyébként, nem hiszem hogy a kitobjektív ne fedné le az igényeim 99%-át, csak annak idején a filmes időszakban is a 35mm körüli objektívet szerettem a legjobban, és ekörül keresgélek most is, hogy legyen egy ami jó és amit valószínűleg sose kell lecserélni. (Amikor én portréról beszélek feltehetően nem arra gondolok amire ti, én a családot, ismerősöket fényképezgetem szinte kizárólag, családi képek, kirándulások, érdekes helyek megörökítése, de nem amolyan "komolyabb" fotózás a cél.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Kedvenc zene a mai napra
- EAFC 25
- Windows 11
- További aktív témák...
- GOPRO Hero 11 BLACK Accessories Bundle - 5.3k akciókamera - eredeti Gopro-s számlával
- Sony Alpha 7 (2300 expo) + 28-70mm f/3.5-5.6 + Takumar 55mm f1.8 M42 + M42-NEX adapter
- Nikon Nikkor Z 24-70mm f/4 S új állapotban
- Canon EOS 200D gépek, objektívekkel, kiegészítőkkel. (3870 vagy 42200 expoval)