Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

• mcll

senior tag

válasz mcll #22718 üzenetére

Sajnos nem akar összejönni sehogy. :(
    Régi hEX routert upgradeltem ROS7-re, sikeres volt, nem halt le, működik minden. Cofigot lementettem. AX3-at felupgradeltem utolsó ROS7-re, így mindkét router ugyanazon a verzión fut (7.15.3.). AX3 configját is leszedtem, hogy onnan az első pár sort átrakjam a hEX lementett configjának elejére (software ID, mode, serial, meg a MAC címet is átírtam. De hiába akarom betolni AX3-ba, csak hibát dob, rögtön az elején:
    [admin@MikroTik] > import myconfig_hEX_ROS7_oldconfig.rsc
    failure: already have interface list with such name

Aztán elkezdtem soronként átvinni, de jöttek a hibák szépen sorban:
    [admin@MikroTik] > /interface bridge
    [admin@MikroTik] /interface/bridge> 
    [admin@MikroTik] /interface/bridge> add admin-mac=D4:01:C3:72:xx:xx arp=reply-only auto-mac=no comment=\
    \...     "created from master port" name=bridge1 port-cost-mode=short \
    \...     protocol-mode=none
    failure: already have interface with such name
    [admin@MikroTik] /interface/bridge> /interface ethernet
    [admin@MikroTik] /interface/ethernet> set [ find default-name=ether2 ] arp=reply-only name=LAN
    [admin@MikroTik] /interface/ethernet> set [ find default-name=ether1 ] name=WAN
    [admin@MikroTik] /interface/ethernet> /interface pppoe-client
    [admin@MikroTik] /interface/pppoe-client> add add-default-route=yes disabled=no interface=WAN keepalive-timeout=\
    \...     disabled name=pppoe-out-DIGI use-peer-dns=yes user=baloghlaszlo-nbj
    input does not match any value of interface
    [admin@MikroTik] /interface/pppoe-client> /interface lte apn
    [admin@MikroTik] /interface/lte/apn> set [ find default=yes ] ip-type=ipv4 use-network-apn=no
    [admin@MikroTik] /interface/lte/apn> /ip dhcp-server
    [admin@MikroTik] /ip/dhcp-server> add add-arp=yes always-broadcast=yes authoritative=after-2sec-delay \
    \...     interface=bridge1 lease-time=3d name=DHCP-SERVER
    [admin@MikroTik] /ip/dhcp-server> /ip pool

Értem, vannak ilyen IF-ek, próbáltam kézzel átnevezni, de csak arra panaszkodik hogy azn a néven már létezik. Ha meg törlöm az Inetrface/Interface List/Ethernet táblákból akkor meg ledob a router és onnantól el sem érem már, mehet a full reset...

Apropó reset. Ez után az első belépéskor feldob a Winbox egy ablakot amiben felajánlja hogy kitörli a default confot (Remove Configuration gomb). Ha erre bökök onnantól meg nem érem már el a routert. Akkor ez minek van? Kábelen csatlakozok közvetlenül a laptopról a routerre. A Wifijét nem is látom, de a Wifi LED nem is világít a router elején.

Hogyan tudnám egy az egybe áttenni a hEX interface konfigjait az AX3-ba? Mert emiatt hasal egy csomó minden sajnos.

Új hozzászólás Aktív témák