- Csendességre törekvő mechanikus klaviatúra jött MSI logóval
- Láncba köthető DeepCool ventilátor az ARGB fények kedvelőinek
- Hamarosan birtokba vehető az AYANEO legújabb handheld gépe
- Nyáron jön az Acer oktatási rendszerbe szánt, ChromeOS-t futtató tabletje
- Nagy képátlójú, 4K-s QD-OLED monitor jön az Acertől, ami Calman plecsnit kapott
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- E-book olvasók
- iPad topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
Sziasztok, a következőben szeretném kérni a segítségeteket.
Van 2 office365 előfizetésem, egyik le fog járni jövőre, a másik új. Mind a kettőnek az admin felületével rendelkezek, mind a kettő a sajátom.
Amikor az újat beállítottam, feladott tutorial videókat, azt gondoltam ezek aránylag könnyen meglesznek, de persze nem találom őket, pedig az egyik pont témába vágó lenne: korábbi office 365 levelezés költöztetése az új alá.
A régi előfizetés a godaddy-nél van vásárolva, az új hazai viszonteladónál. Kompletten szeretném a beérkező és az elküldött leveleket költöztetni, hogy a régi megszüntetése után is meglegyenek. Az e-mailek egyesével való kimentése nem működőképes, 12 év céges levelezéséről van szó, 15 giga levélmennyiség.
Láttam imap-es megoldást rá, de attól félek, hogy a régi levelezés megszűnésével és így az imap hozzáférés megszűnésével a régi levelek eltűnnek így az új helyről.
Létezik rá valamilyen megoldás? Egyik helpben találtam egy olyat, hogy keressek egy "Data Migration" menüpontot, és ott az alatt ezt meg ezt, nekem van egy "Migráció" menüpontom, de már más maga a menü és az alatta találhatók is (valószínű a help még korábbi verzió alapján készült).
A tutorial amit láttam, pont godaddy-ből való költöztetést mutatott, ezért is bosszantó, hogy utólag nem találom sehol. :/
-
MODERÁTOR
Sziasztok!
Jelenleg a Godaddy-nél van az Office 365 előfizetésem, de több problémám van velük, főként az hogy árban is nagyon elszálltak. Év végével, amikor lejár, át szeretném vinni az MS-hez. Láttam róla videót, hogy aránylag egyszerű, bár nem értek hozzá, de szerintem ezt meg tudom majd csinálni.
Ami kérdésem lenne: a már meglévő emailjeimnek az exchange szerveren lőttek, vagy azokat is átviszi majd a migrálás? A gépen megvannak az outlookban, de féle attól, hogy az üres exchange szervert leszinkronizálja a váltás után, és eltűnnek az emailjeim. Valaki esetleg tudna ebben segíteni, hogy jól látom-e a dolgot, vagy homály?
-
MODERÁTOR
Hogyan tudom beállítani a 2 lépcsős azonosítást?
Az MS oldalon leírtak szerint nem ment. Nem is úgy néz ki a beállítópanelem, mint ahogy ott van megjelenítve. Nem közvetlenül az MS-től vettem az office 365-öt, hanem a Godaddy-n keresztül.
Nem tudtok esetleg ebben segíteni, hogy hogy tudnám beállítani azt, hogy maguk az Office 365 szolgáltatások a 2 lépcsős azonosítással védettek legyenek? Tehát nem magát a godaddy accountomat akarom ezzel védeni, az be van állítva. Arra lenne szükségem, hogy ha egy gépen be akarnak lépni pl a levelezésembe, akkor csak a 2 lépcsős azonosítás birtokában lehessen megtenni. Nos ezt sajnos nem találom sehol sem, hogy hol lehetne beállítani. -
MODERÁTOR
válasz hoffman_ #1296 üzenetére
Érzésre azt mondanám, hogy az oldal mérete olyan, hogy koppra belefér a margóbeállításokkal az A/4-be. Ha ezt elforgatod 90 fokkal fekvő lapra A/5-re, akkor sokszor kisebb lesz a hely, és ha az A/4-re még éppen rá is fér, a fektetett oldalra már nem fog. Én azt mondanám, hogy a margókat kéne megnézni, vagy a tartalmat csökkenteni egy kicsit, hogy kiderüljön, hogy ez okozza-e.
-
MODERÁTOR
válasz spanyoll #1255 üzenetére
Tudom, tök másmilyen. Én használom a fizetős, vállalati onedrive változatot.
Sajnos én is végigfutottam ezen, nem annyira egy onedrive, inkább egy sharepoint szolgáltatás. A szinkronizálásba ne is kezdj bele alatta, inkább kíméld meg magad tőle. Az a tárhelye nem az a tárhely, amire te gondolsz. Sajnos én is végigmentem ezen. -
MODERÁTOR
A Lync nektek most megy? Nekem jelenleg semmilyen eszközön nem enged bejelentkezést.
-
MODERÁTOR
Nekem business van, és fizettem is érte. Windowson ment a szinkron, és olyan agyament korlátozások és nehezítések voltak benne, hogy el is ment tőle a kedvem. Totális vicc, de össze se lehet hasonlítani a "személyes" onedrive-val, ami a live-os email címhez jár.
Ahogy már más korábban is írta, nevében onedrive, de valójában egy sharepoint szolgáltatás. -
MODERÁTOR
De, simán. Azaz megvan a felh.neved/jelszavad, azzal belépsz, és máris business a o365-öd.
Más kérdés, hogy nem nagyon fogsz menni semmire az onedrive tárhellyel úgy, ahogy szerintem gondolod, hogy menni fogsz vele. Ugyanebben a cipőben járok.
Az az 1 tera nem 1 tera. Van még egy csomó korlátozás. Max 20.000 file, amibe beleszámítanak a könyvtárak is, korlátozva van az 1 könyvtárban lévő elemek száma stb stb stb. Szóval az egész egy nagy Móricka-szolgáltatás, nem "vállalati onedrive". Aki ezt vállalatinak hívja, az még nem látta egy cég doksimennyiségét. Szóval szerintem felejtsd el, és inkább dropbox. Még az ingyenes is jobb. -
MODERÁTOR
Outlook kontakt-importálásban kellene segítség.
Adott nagy mennyiségű gmail kontaktom. 3 lehetőségem van exportálni őket:
- sima csv
- outlook csv
- vcard fileAz első nem működik egyáltalán a gmail - outlook viszonylatban.
A második csv megy, de a kontaktok nagy részénél ha van "munkahelyi"-ként megjelölt szám, azt nem importálja az outlook, illetve ha valakinek két "mobilszám"-a van, akkor csak az egyiket. Ez elég nagy probléma.
A harmadik, a vcard csak az első kontaktot hajlandó importálni (647 kontaktból), így az, hogy egyesével copypaste, az annyira nem lenne megoldás. Ráadásul az ékezetes neveket elrontja, pl egy ilyen nehezet is, hogy "Balázs". :/
A második megoldást kellene valahogy finomhangolni, mert azzal jutok el a legtovább. Érdekes módon, ha valakinek több email címe van, azt viszi, csak a telefonszámot nem. Segítsetek légyszi.
-
MODERÁTOR
válasz Predator2 #1144 üzenetére
Akkor lehet, hogy félreértettem, hogy hogy érted, hogy "hivatalos" levél. Szerintem ilyen fogyasztóvédelmi panasz stb. nem vészes. Alapvetően csak annyi a gond az általad írt módszerrel, hogy utólag nem bizonyítható, hogy azt az aláírást te tetted rá. Én úgy fogalmaznék, hogy minden olyan helyen, ahova simán megfelel egy sima, hétköznapi (nem minősített aláírásos) email, oda ez is jó lesz.
-
MODERÁTOR
válasz sz.balazs.95 #1141 üzenetére
Nekem vállalati onedrive van, amit nem közvetlenül az ms-től vettem. Azzal se az ms oldalán tudok belépni, hanem a kereskedő oldalán. Nem lehet, hogy nálad is egyszerűen csak egy másik oldalon kell a belépést intézni?
-
MODERÁTOR
válasz Alcatraz13 #1118 üzenetére
Olvasd el a licenc file-t, hogy mit tehetsz meg vele és mit nem.
-
MODERÁTOR
Erről és az excelről mindig az jut eszembe, hogy amit konkrétan az excelről megtanultam (átlag irodai felhasználó vagyok, nem informatikus), azt az előző munkahelyemen attól az adminisztrátor hölgytől tanultam, aki az én ügyeimet (és még mellettem 2-3 kollégáét) intézte. Előtte ilyen függvények, ezt-azt kiszámolom dolgot előttem ismeretlenek voltak. Annyi volt az excel kb mint egy kockás füzet nagyjából
Persze mellesleg hozzáteszem, hogy azóta sem volt olyan kollégám, akire ennyire lehetett számítani, és aki ennyire kiegészítette az ember munkáját, mint ez a kolléganő. Elég csak annyit mondanom, hogy egyszer mondtam neki, hogy milyen jó, hogy az xy adatlap kitöltését megszüntették, mert azt utáltam. Erre közölte, hogy ugyanúgy kötelező mint régen, csak már fél éve ő csinálja helyettem, mert mindig látta, hogy nincs benne az anyagomban. Ez napi szinten 2-3 A/4-es kétoldalas űrlap papíron való kitöltését jelentette, és ezt anélkül csinálta meg, hogy egyáltalán szólt volna, hogy helyettem csinálja. Mondanom sem kell, eléggé elszégyelltem magam, mert nem azért kapta a fizetését, hogy az én mulasztásaimat pótolja, volt elég dolga így is. -
MODERÁTOR
válasz #54715584 #1104 üzenetére
Pusztán kíváncsiság, de végül van ember aki a több százezer soros excel táblák adatait átnézi, vagy egyáltalán felhasználja valamire? Vagy ez is csak egy "Naaaagy Adat Projekt" amit mindenki szeret és dédelget, és aminek meg kell lenni, de valójában semmi értelme nincs?
-
MODERÁTOR
Ha Lync-et állítok be a telefonomon, és 2 telefonom van, hogyan állítsam be a számot? Mondom mire gondolok. A wp-s telefonomban a magán számom van, de a Lync-et vállalati dolgokra használnám. Mire van a Lync beállításai között a telefonszám? Jól gondolom, hogy azonosító? Tehát beállíthatom annak a kártyának a számát, ami a céges számom (másik telefonban van) vagy ezzel baromságot csinálok?
-
MODERÁTOR
válasz King Unique #1086 üzenetére
Persze, ahogy írod, File, és ott a fiók adatait lehet megadni. Sőt, most nem akarok hülyeséget mondani, mert most az itthoni gép előtt vagyok és az irodain van fent a progi, de mintha még azt is lehetne, hogy két fiók van beállítva egyszerre, vagy több, mert mintha lett volna egy ilyen legördíthető ott a File menüben, hogy másik fiókok, ha érdekes ez a dolog akkor holnap megnézem neked.
-
MODERÁTOR
válasz King Unique #1084 üzenetére
Azt hiszem csak egyre tudok válaszolni, az előfizetés lejártával is maradhat a gépen, nem kell leszedni.
Sőt még működnek is a programok teljes funkcionalitással, csak kiírja indítás után a menüben egy piros sávban, hogy lejárt az előfizetésed.
Ebből kifolyólag gondolom, hogy lehet "szüneteltetni", mert nekem is úgy volt, hogy fent volt a gépen kb. 1 évet úgy, hogy nem volt előfizetésem (megvan mellette az office 2010 starter, ami a géppel járt, így nem volt rá nagy szükség), de később mikor előfizettem rá akkor csak rákattintottam hogy beírnám a fiókadatokat és működött újra. Előtte másik fiókkal használtam, de az megszűnt.
Nekem pl azért kezdett már el kelleni, mert egyre-másra kaptam olyan doksikat, amiket pl lábjegyzetekkel kellett ellátni, illetve azt a változáskövetést is használni kellett, és ezeket pl a starter nem tudta. Meg akkor már jól jött hozzá az outlook, illetve az exchange levelezés, és a vállalati tárhely. -
MODERÁTOR
válasz TazLeacher #1077 üzenetére
A kettő nem zárja ki egymást. Az asztali verzióval dolgozol a onedrive-ban lévő példányon. A vállalati verzióban pl ugyanazon a file-on többen is dolgozhatnak.
-
MODERÁTOR
válasz TazLeacher #1074 üzenetére
Szerintem nincs akadálya annak hogy egyszerre több gépen menjen.
-
MODERÁTOR
Nekem vállalati verzió van, pár dologban tényleg más, ahogy írod. Ott az az egy account (felh.név) alatt lehetsz bejelentkezve az 5 eszközön.
Amúgy tényleg jó a programcsomag, meg a mögötte álló szolgáltatások is, leszámítva pár baromságot meg diszfunkciót. Összességében viszont jó a csomag, és egy bizonyos fajta használat felett nem helyettesíthető ingyenes alternatívákkal.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Új probléma.
Hogyan tudnám a Google címjegyzékemet importálni Outlook-ba? A legfájdalommentesebben.
Az a módszer, hogy Gmail, exportálás Outlook csv formátumban, importálás az Outlookba, nagyon csúnya dolgot művelt, telef...ta a címjegyzékemet 849 névtelen, üres kontakttal. Most keresem hol lehet egyáltalán törölni őket. -
MODERÁTOR
A következőben segítségeteket szeretném kérni.
Van egy Office 365 előfizetésem. Ebben használom a Onedrive-ot a fileok biztonsági mentésére. Jelenleg csak az irodai gép van rákötve, máshova nem szinkronizálom ezt a mappát. (Onedrive vállalati verzió, ezt több helpben láttam, hogy van jelentősége, ez a kisvállalati prémium verzió.)A mappában mintegy 18000 file van rengeteg könyvtárban, ez 6.3 gigát jelent.
Már eleve problémás volt, míg felszinkronizálta ezeket a gép, feltöltés közben volt, hogy megfagyott a Onedrive kliens, akkor mindent, amit bemásoltam a gépen az Onedrive mappájába, azt áttette egy "Onedrive archivált fájljai" mappába, és azt mondta, hogy a szinkronizálás kész. Szépen elkezdtem újra, bemásoltam mindent, és kb 1-2 nap alatt fel is szinkronizálta.Működött mindez mai napig. Az, hogy működött, az is úgy értendő, hogy állati nyögvenyelős és lassú volt minden, egy file megnyitása, mentése volt, hogy fél percig eltartott (i5, 4 giga ram, nem a gép a hibás, 200 megabites internetcsatlakozással). Egyszer csak ma délelőtt közölte, hogy akkor itt most szinkronizálási hibák vannak, kattintsak arra, hogy javítás. Hát megjavította Fogta és a teljes 6.3 gigát áttette megint az archivált file-ok közé, és a gépen az Onedrive mappámban nincs semmi. Fent a felhőben megvan minden adatom, de most nem szinkronizál fel semmit, bénázok azzal, hogy böngészőn keresztül töltöm fel az ebbe az archivált fájlok mappába mentett doksijaimat.
Amikor rámegyek a onedrive ikonjára a tálcán, akkor azt írja ki, hogy nincs jelenleg csatlakoztatott tár. Egy olyan megoldást találtam (ami nem működik), hogy bemegyek a onedrive-omba a böngészőben, rákattintok arra, hogy szinkronizálás, ekkor elvileg beadja a onedrive klienst, hogy hova szinkronizálja a fileokat, erre úgy tesz, mintha minden rendben lenne, nézzem hogy hova menti őket, de nem csinál semmit. Ha rámegyek az ikonjára, továbbra is az a helyzet, hogy nincs csatlakoztatva tár, és a mappája a gépen tök üres.
Igazából valamennyire meg vagyok mentve, mert megy még a dropboxom is, állati nagy szerencse, hogy nem szüntettem meg, mert így legalább egy helyre menti a fileokat. Csak vicces, hogy kifizettem jópár tízezer forintot ezért a szolgáltatásért, és a megbízhatósága a nulla felé közelít. Hozzáteszem ugyanis, hogy a fileok feltöltése egy hete történt meg, egy hétig úgy-ahogy köhögve működött, és egy hét után úgy döntött, hogy mindent szépen töröl a gépemről, áthelyez másik mappába, és a szinkronizációnak lőttek.
Mi lehet a gond? Mi lehet a megoldás? Én már nem találok semmi újat.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz micafighter #765 üzenetére
De, megtörtént. Ott irányítottak volna az angol robothanghoz. Nem kell nekik a pénzem, értem én a célzást
Csak 1 megjegyzésem van. Mindig sírnak, hogy kevés a legális felhasználó. Javaslom az Ms-nek, hogy hasonlítsa össze hogy mekkora utánajárás egy mezei felhasználónak hogy kártya nélkül, számla alapján fizessen a termékükért, és mekkora erőfeszítés lewarezolni az egészet. Mindig a legális felhasználókat szivatják. Az a poén, hogy azok a barátaim, akik a download felhasználói körhöz tartoznak, már azon röhögnek, hogy fizetni akarok érte, és se merem nekik mondani hogy milyen tortúrán játszok végig, hogy nekik adhassam a pénzem
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Király cég a Microsoft magyar leányvállalata (?).
Meg AKARTAM venni az Office 365 Kisvállalati Prémiumot. Van 3 telefonszám, amit kis nyomozással ki lehet deríteni az oldalukon. Ebből 2, egy 06-80-as és egy másik, sima fővárosi szám ugyanarra irányít át, mikor ténylegesen intéznék valamit, akkor a menürendszer megfelelő helyén elmondja, hogy lehet hogy angol nyelvű ügyintézővel fogok beszélni. Ha munkaidőn kívül próbálom, akkor valami irtó halk, angol hang mond valamit, hogy ez a hívás most nem fog összejönni, és vége. Munkaidőben átvált egy angol automatára a dolog. Hát, köszike.
Van egy harmadik szám. Hívjátok fel. Komolyan. 06-1-267-46-36 Élmény, megéri.
Az automata hang szerint következetesen a Microsoft helyes magyar kiejtése "Mikroszoft". Bár nekem volt egy kollégám anno, aki (nem poénból, hanem komolyan) "Májkelszoft"-nak mondta. Az se rossz.Na ezen a számon javasolják, hogy hívjam a 06-80-as számot. Ami teljesen értelmetlen. Számlázással, fizetési móddal kapcsolatos kérdésem lett volna, magyar számlakiállítási és kiegyenlítési szabályokkal kapcsolatban, ezt egy angolul beszélő operátor majd valahol a világon, biztos tudni fogja.
Köszike MS, oda akarom adni nektek a pénzem, de ti ezt megakadályozzátok. Mert sehogy másképp nem tudom értelmezni azt, hogy lehetetlenné teszitek annak az infónak a megszerzését, hogy hogyan, milyen módon tudom a pénzemet a zsebetekbe tömni. Kiváló munka, csak így tovább!
-
MODERÁTOR
Tud valaki érdemi infót arról, hogy a Telekom hogy értékesíti az office 365-öt? Írtam nekik a webformon keresztül, de pár nap nem volt elég nekik hogy egy választ írjanak.
-
MODERÁTOR
válasz micafighter #660 üzenetére
Én is arra gondoltam, hogy az lehet az oka, hogy nálam nem csinálja ezt, hogy a starter az nem szokványos office (oldalt reklámok, korlátozott funkcionalitás, lehet hogy nem is ugyanolyan mappastruktúrában telepíti), illetve, hogy azt nem is én telepítettem hanem előtelepítve jött a gépre. Könnyen lehet, hogy egy teljes funkcionalitású 2010-zel összeveszne.
-
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #657 üzenetére
Lehet hogy nálam valami ilyesmi okozza az Outlook brutálisan lassú indulását? Pedig outlook nincs, és soha nem is volt előtte ezen a gépen semmilyen verzióban...
-
MODERÁTOR
válasz micafighter #651 üzenetére
Sorban:
- eszembe se jutott, hogy egyikből 32, másikból 64 bites legyen fent,
- erre nem tudok nyilatkozni, hogy a régebbit vagy az újabbat kell előbb feltelepíteni (de mivel nálam a 2010 starter a géppel jött, a 2013-at pedig egyértelmű okokból csak 2010 után tettem fel, nem is igazán értem)
- konfigurálás nincs.A legérdekesebb, hogy azt írod hogy nálad konfigurálgat, amikor egyiket a másik után elindítod. Nálam nem csinál semmi ilyesmit. Elindítom pl a 2013-as word-öt, megcsinálom amit akarok, aztán valamiért reflexből elindítom a 2010-es starter wordöt (annak az ikonja rögzítve van a tálcán) és a szokásos módon másodperceken belül elindul. (Nálam ami egyedül lassan indul, az az outlook, de abból meg pont nincs korábbi verzióm, lévén hogy a starterben az nincs benne.)
Szóval szerintem nálad valami más gond lehet, ami miatt konfigurálgatással indulnak a progik. Nálam legalábbis ez nem jelentkezik. -
MODERÁTOR
Köszi a tippet, sajnos nem jött be. Betettem a pipát a hardveres gyorsítás letiltásához, kiléptem a programból, újra elindítottam és így 2 perc 20 másodperc volt az indulási ideje.
Mindegy, még jó hogy van a trial időszak. Pedig maga a levelező szolgáltatásuk, és ahogy kezeli azt a telefonom is, az nagyon tetszett volna. -
MODERÁTOR
válasz Statikus #619 üzenetére
Mivan??? Ezt te se gondolod komolyan!
1. Az irodai gépemen akarom használni. Mit érek vele, ha valaki másnak a teljesen más gépén működik?
2. A progi elindítása, és a fent leírt progik futtatása közben 2.3 giga szabad ramom van. Gondolom a proci 4 magja közül 3-at nem ettek meg a verebek. Akkor miért próbáljam ki másik gépen?
3. Egy irodai gépen, amit napi 8-10 órában kell munkára használni, szerinted van idő ilyen népi játékokra, hogy formatcé, reinstall?Érdekes, semmilyen más program nem "kuszálódott össze", csak ez az egy?
Hihetetlen módon bírom az ilyen kegyetlen módon szakértő "segítségeket". És amiket írtál, még az se hihető, hogy te bizony segíteni akartál. Mekkora marhaság... -
MODERÁTOR
Ez az outlook egy katasztrófa. Mondja már meg valaki, hogy mi okozhatja a több mint 2 perces indulást ennél a programnál egy 4 magos gépen 4 giga rammal, úgy hogy azok a postafiókok amiket szinkronizál most a tesztidőszakban, azokban összességében van kb 20 email. Nem ennyit tölt le, ennyi van letöltve a postafiókokban.
Az indulási idő alatt a vinyó éppen-éppen felvillan egy pillanatra, nyugodtan lehet más is, valami háttérfolyamat.
Egy darab firefox és egy darab intéző fut közben. A firefoxban egy darab fülön egy flash mentes weboldal megnyitva. Víruskeresőnek az MSE fut.Nem túlzás, hogy gyorsabban meglennék böngészőből azokat a postafiókokat egyesével leellenőrizni, mint megvárni az outlookot. 2 db MS email cím (egy msn, egy office 365), egy tmobilos email cím, és egy icloud cím van benne beállítva. Elképzelhetetlen, hogy mi tart ezen cirka kettő percig, míg elindul a program.
-
MODERÁTOR
válasz Statikus #609 üzenetére
Letöltést követően, egy darab postafiók beállítása után (ami IMAP és kettő darab email van benne) mérem ezt az időt. Nem nagyon volt még mit beállítani, nem érzem, hogy milyen beállítási hiba lehet. Kivéve ha egy IMAP fiók beállítása hiba. Se névjegy, se naptár szinkron nincs beállítva.
-
MODERÁTOR
válasz Statikus #607 üzenetére
Értem, köszi.
Közben elkezdtem használni. A word, excel és publisher első nekifutásra tetszik, eddig wordöm és excelem (2010-es) volt, nem rossz az új.
Viszont az outlook. Na ezt nem használtam vagy 6-7 éve szerintem, de pár dolog igencsak meglepett. Negatív értelemben.
Iszonyat lassan indul a program. Stopperrel mértem, 95 másodperc volt. A következők szerint.
Futott az outlook. Kiléptem belőle, vártam 2-3 másodpercet, újra elindítottam. Közben a gép nem csinált semmi mást, más nem futott olyan a háttérben, ami befolyásolta volna (egy darab böngésző). Core i5, 4 giga ram, és gyorsítótárból indult az outlook, 95 másodperc alatt. Ez rém lassú. -
MODERÁTOR
válasz Statikus #605 üzenetére
Köszi, ha csak kártya és EU adószám, akkor ez a verzió biztos, hogy nem lesz előfizetve. Akkor legfeljebb megveszem boltban, ott is árulnak hozzáférési kódot, csak így gyorsabb lett volna.
Látom a Media Markt online is árulja az 1 éveset, csak ők 59-ért, és ha neten venném akkor 49 lenne áfával. De nekem a havi előfizetés lenne jó.
Persze még az is lehet, hogy előfizetek a magán hitelkártyámmal évi 29-ért és akkor még skypeolok is.Az összes többi kérdésre esetleg?
-
MODERÁTOR
válasz Statikus #601 üzenetére
Köszi a választ.
Közösségi adószámom jó ha van, vagy kötelező. Mert nincs, és nem is lesz.
A fizetés csak és kizárólag kártyával lehetséges? Mert a céges számlához tartozó kártya adatait meg nem adom sehol az interneten, ez egészen biztos. Korábban láttam még dobozos termékben az office 365-öt, amiben aktiváló kód volt, akkor csak ez marad?
A levelezős részt amit leírtál, nem igazán értettem, se a "megoldást", se azt hogy mit akartál azzal mondani.
A többi kérdésre valaki esetleg?
-
MODERÁTOR
Sziasztok, végigolvastam a topikot, szeretnék párat kérdezni office 365-tel kapcsolatban.
Ebből a kisvállalati prémium verziót nézném ki.
Az alapvetés az, hogy az irodában windows 7-et (professional 64 bites) használok, itthon mac-et OS X Mavericks-szel, mobileszközként egy androidos és egy BB 10-es telefont, illetve egy ipad-et. Gondolom nem lesz egyszerű.A kérdéseim lennének:
1. Ha az ingyenes próbahónapot elkezdem ennél a kiválasztott kisvállalati prémiumnál, és ez alatt az idő alatt nem jön be, akkor uninstallálom a programokat, és ami a laptophoz járt Office Starter 2010, az fog működni tovább?
2. Ha tetszik a csomag, akkor - ha havi fizetést választok - hogyan működik a számlázás és fizetés? Mik a fizetési módok? Csak kártya? Hogyan kapok számlát? Átutalás nincs?
3. Az outlook-nak van webes felülete? Látom az appoknak van.
4. Ha nagyon bejönne a levelezőszolgáltatás amit adnak hozzá, akkor a migrálás gmail alól hogyan megy? Címeket szeretnék vinni, illetve 8 évnyi naptárat, ezt felhőben tárolni és a fenti eszközökön szinkronizálni (a sima, nem fizetős msn-es címemmel ez megy minden eszközön, gondolom a fizetős verziónál se lehet gond). Az 50 giga tárhely a leveleknek nagyon csábító.
5. A levelek ugye hagyhatók a szerveren, mint a gmail-nél? IMAP elérés ugye van?
6. Olvastam a topikban, hogy DX10-es videokártya kell neki. Nekem integrált van (a gép Thinkpad T420). Ezzel menni fog, ugye?
7. Elsőre evidensnek tűnt, de azért megkérdezem, hogy ugyanazzal az azonosítóval használhatom 1 előfizetéssel (egy fiókkal) az irodában a programokat és a szolgáltatást a win7-es gépen, és itthon az osx-en.
8. Ha akarom, lehet olyat csinálni, hogy egyszerre megy ugyanannak a könyvtárstruktúrának csak a backupja skydrive-ba a windowsos gépről, de emellett szinkronizálás megy dropboxon keresztül két gép között? Tehát a skydrive csak mentene, a dropbox szinkronizálna?
9. Vajon meddig marad meg a win7 támogatás? Nem szeretném lecserélni a rendszert, jól működik, és a 8 nem is tetszik konkrétan.
10. Van egy saját domaines email címem, az később bevihető az office 365 alá? Értem ez alatt, hogy az MS hostolja az emailt? Ez benne van, ha van egyáltalán ilyen, a kisvállalati prémium csomagban?Bocs, hogy ilyen sok baromságom van, inkább összeszedtem egybe, mint hogy 32 külön hozzászólással kezdjek, aztán meg követhetetlen legyen hogy mi lett kiderítve, meg mi nem. Hátha másnak is fontosak lesznek ezek később. Előre is köszi a segítséget.
Új hozzászólás Aktív témák
Microsoft Office szaktopicok:
● Microsoft Word topic
● Microsoft Excel topic
● Microsoft Powerpoint topic
● Microsoft Access topic
● Microsoft Outlook topic
● Microsoft Outlook Express topic
Archívumok:
● Microsoft Office 2010
● Microsoft Office 2007
● Microsoft Office 2003
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sweet.tv - internetes TV
- Politikai mémek
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- Eladó Steam kulcsok kedvező áron!
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- Indiana Jones and the Great Circle kód - Digital Premium Edition - beváltás: 2025.1.30 - RTX 40XX
- Game Pass Ultimate előfizetések 1 - 19 hónapig azonnali kézbesítéssel a LEGOLCSÓBBAN! AKCIÓ!
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest