Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cs1csó

    titán

    válasz Fitzgerald #2 üzenetére

    Ez a lényege a márka "értéknek" hogy kb. ugyanazt 2-3x annyiért is el tudod adni. A MARZS amiben nagyon jó az Apple.

    Volt valami táblázat régebben, hogy az Apple drágán adja a telefonjait és (nem emlékszem csak az arány a lényeg) de 60%-os haszon nála csapódik le eközben a Xiaomi viszonylag olcsón adja a telefonjait és csak 20% haszon csapódik le nála telefononként.
    Annyi volt talán az előny a táblázatban a Xiaomi javára, hogy DARABSZÁMBAN többet adott el.

    Más példa: vegyünk egy minőségi pamut pólót "noname" de minőségi) kb. 1500Ft.
    HA rá van írva, hogy Adidas vagy Nike akkor már 8000Ft
    Ha pedig erre a Nike vagy Adidas pólóra még az is rá van írva, hogy "STAR WARS" akkor már 12000Ft.
    És ugyanarról a pólóról van szó.
    Ez az amiben az Apple lefőzhetetlen, számomra kicsi furcsa, mert a 90-es évek végéig alig hallottam az Apple-ről sőt még a 2000-es évek elején az mp3 lejátszójuk sem mozgatott meg de aztán az okostelójukkal 2007-ben gyakorlatilag bankot robbantottak.
    Nemrég megnéztem azt a "híres" prezentációt ahol Steve Jobs bemutatta az első iPhone-t gyakorlatilag nem szégyellte (amúgy miért is kellene) hogy igazán "ÚJ" dolgot nem alkottak csak az érintőképernyős telefont nagyobbra szabták úgy, hogy a sok esetben fölösleges fizikai billentyűzetet száműzték. (a bemutatón egy BlackBerry is feltűnik mint a fölösleges fizikai gombok "fétis" terméke.)

    A cikk végén lévő számok irdatlan nagyok akár a növekedés akár a cégérték. Vicces lenne ha ez az MI őrület is kifulladna.

Új hozzászólás Aktív témák