Hirdetés
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Most Kína tiltotta ki a nemrég exportengedélyt kapott AI gyorsítókat?
- Kompakt vízhűtés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Nem okoz az adattárolón hibát a Windows 11 augusztusi frissítése
- Apple MacBook
- Milyen processzort vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mégis mi értelme az Xbox PC-nek, ha limitálja a hardverválasztékot?
Új hozzászólás Aktív témák
-
koxaman
tag
Sziasztok !
Én kezdő vagyok azért a Arch linux területen,eddig ubuntut használtam huzamosabb ideig. De kerestem a kihívást
plusz egyre jobban bejon a XFCE felület. Na de olvasgattam a probléma után gondolom mi lehet a megoldás csak tanácsot akarok kérni hogy induljak neki - egyálltalan jo e az út. Illetve PulseAudiot , vagy OOS hasznaljak ?
A lényeg hogy van egy Manjaro XFCE Edition (16.10.3) a gépen , mellette egy Sound Blaster X-Fi Surround 5.1 Pro USB külső hangkártyam. Az hogy a bootolos során ki be kapcsolgatja a kártyát és pattog emiatt a hangfal még nem lenne akkora gond, de hogy ha a rendszer használat során nem használom a kártyát akkor kikapcsolja és csak akkor kapcsolja vissza ha pl elindítom a vlc -t vagy egyéb zene lejátszó programot ami meghivja a kártyát. Ilyenkor szintén pattan egyet ha hangkártya.
Megoldásom addig az volt hogy megnyitottam a pulse keverőt de van hogy véletlen bezárom
, de szerintem valami servies eszközt daemon kellene futtatnom a háttérbe.
Valami ötlet ?
Konkrét hibára keresve nem taléltam megoldást googleval
Új hozzászólás Aktív témák
- Jogtiszta Windows - Office & Vírusirtó licencek- Azonnal - Számlával - Garanciával - Nint.hu
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- Eladó Steam kulcsok kedvező áron!