- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Melyik tápegységet vegyem?
- Plazma TV topic
- E-book olvasók
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- SSD kibeszélő
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
PROHARDVER!
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
junior19
senior tag
válasz t-joco #100693 üzenetére
Igen, az ügyfélszolgálatnál kell jelenteni a hibát, vagy telefonon, vagy email-ben. Azután majd ők értesítik az érintett szervizt, s ők veszik fel a kapcsolatot veled.
Ha kérdezősködnek, a leírtak szerint járj el. Nem tudsz sem fényképet, sem videót készíteni, s egyébként is az a hiba újra, amivel már korábban javították. Ha szóba kerülne a korábbi "szakvélemény", jegyezd meg, hogy az nem a hibabejelentéseddel kapcsolatos, így azt nem tudod elfogadni.
Nem kell veszekedni velük, kiabálni, de határozottan, udvariasan próbáld elérni, hogy felvegyék a hibát.
Ez kötelességük, ha nem hajlandóak, akkor később a hangfelvételen lesz bizonyítékod a Békéltető Testület felé. Azzal nem tagadhatják meg a készülék hiba felvételét, hogy van egy "szakértői vélemény", ami teljesen más hibára lenne indoklás( kisebb felbontáson működik a tévé, kicsi a kontrasztarány, kevés a fényerő).S ha kimenne a szervizes, nagy eséllyel ő is látja újra a hibát, akkor ne hagyd magad, hogy ők már nem tudnak vele mit csinálni.
Vagy javítsák újra, vagy csere igazolást kérj, ha nem hajlandóak javítani.
Ha pedig javítják, a hiba bejelentést tüntesse fel, azonosan, ahogy az első javításkor meg kellet volna történnie, remélhetőleg meg is történt.
Ragaszkodj a dátumok kitöltésére is, mert amikor javítás alatt van a készülék, az nem számít bele a garanciális időbe, annyival hosszabb lesz végül. Ezt is szeretik a szervizek elbliccelni.
Így az esetleges 6. hiba esetén már kérheted a csereigazolást, nem vagy köteles újra a javítás elvégzésére várnod.codec project
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Crypto Trade
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Milyen okostelefont vegyek?
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- JBL Tour One M2 ! Olvass!
- Huawei Sound - Co-Engineered with Devialet - gyönyörű kis méregzsák
- Oehlbach új Bi-wire átkötő (hangfal áthidaló) "jumper" szettek audiofiltől közel High-End hangzásig!
- Cambridge Audio SR20 Topaz angol rádióerősítő eladó
- LG OLED 77 "C2 evo C2 4K SMART HDR 120HZ 1MS Gaming TV
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs