Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • junior19

    senior tag

    válasz t-joco #100693 üzenetére

    Igen, az ügyfélszolgálatnál kell jelenteni a hibát, vagy telefonon, vagy email-ben. Azután majd ők értesítik az érintett szervizt, s ők veszik fel a kapcsolatot veled.
    Ha kérdezősködnek, a leírtak szerint járj el. Nem tudsz sem fényképet, sem videót készíteni, s egyébként is az a hiba újra, amivel már korábban javították. Ha szóba kerülne a korábbi "szakvélemény", jegyezd meg, hogy az nem a hibabejelentéseddel kapcsolatos, így azt nem tudod elfogadni.
    Nem kell veszekedni velük, kiabálni, de határozottan, udvariasan próbáld elérni, hogy felvegyék a hibát.
    Ez kötelességük, ha nem hajlandóak, akkor később a hangfelvételen lesz bizonyítékod a Békéltető Testület felé. Azzal nem tagadhatják meg a készülék hiba felvételét, hogy van egy "szakértői vélemény", ami teljesen más hibára lenne indoklás( kisebb felbontáson működik a tévé, kicsi a kontrasztarány, kevés a fényerő).

    S ha kimenne a szervizes, nagy eséllyel ő is látja újra a hibát, akkor ne hagyd magad, hogy ők már nem tudnak vele mit csinálni.
    Vagy javítsák újra, vagy csere igazolást kérj, ha nem hajlandóak javítani.
    Ha pedig javítják, a hiba bejelentést tüntesse fel, azonosan, ahogy az első javításkor meg kellet volna történnie, remélhetőleg meg is történt.
    Ragaszkodj a dátumok kitöltésére is, mert amikor javítás alatt van a készülék, az nem számít bele a garanciális időbe, annyival hosszabb lesz végül. Ezt is szeretik a szervizek elbliccelni.
    Így az esetleges 6. hiba esetén már kérheted a csereigazolást, nem vagy köteles újra a javítás elvégzésére várnod.

    codec project

Új hozzászólás Aktív témák