Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mauzes

    addikt

    válasz kbalage2 #60547 üzenetére

    Annyiban elfogadom, hogy ezt megszüntetni sosem tudja majd se a Lego, se egyéb területen egyéb cég (bár általánosan kevésbé jellemző ez). De amire én arra gondolok, hogy üzletpolitikailag simán tudja zsugorítani a másodpiacot a Lego, ha akarja. Tehát nem részesülni akar belőle, ha helyébe lépni. Ennek hosszú távú célja, hogy a vásárlóerőnek minden időszakban nagyobb része menjen hozzájuk és ne másodeladókhoz (értsd: ha a vevőket egyre kevésbé érdeklik a kifutott és árnövelt készletek, a neppereknek egyre nehezebb és drágább ezt csinálni, akkor a teljes vásárlás nagyobb része csapódik le a Lego-nál).

    Némileg mintha érezni is lehetne ilyen szándékot, de lehet, csak belemagyarázom. Elsődleges eszközök egy ilyen startégiára (ötletek):
    - Nagyon megnövelni a készletszámokat, folyton újakkal kijönni, hogy mindig nagyon masszív új (és kifutotthoz képes olcsóbb) kínálattal szembesüljön a Lego-ra költeni vágyó. Mindig újat akar majd a vevő és az újra fog vágyni. Sokan inkább lemondanak majd a dulpa árú kifutottról.
    - Ennek egy másik oldala, ha tervezésben, megoldásokban folyamatosan újul és javul a Lego (azaz egy mai készlet jobb minőségűnek, fejlettebbnek, érdekesebbnek tűnjön, mint egy 6 évvel ezelőtti). Akkor megint csak folyton az aktuálist akarja majd a vevő.
    - Bricklink jutalék fokozatos növelése.
    - stb, biztos nagyon kreatívak tudnának lenni.

    De simán lehet, hogy benézek valamit és ez hosszú távon sem céljuk.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák