- Vaku topic
- Hisense LCD és LED TV-k
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen széket vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Aktív témák
-
válasz BigBear #4463 üzenetére
Én a vásárlás előtt körbeérdeklődtem gyorsan, két dolgot tudtam meg: az Electro-Store (ahol vettem a TV-t) eddig egy olyannal találkozott, hogy a náluk vásárolt TV gariját nem fogadta el a Sony szervíz, több ilyen esetük nem volt, a garijukat (osztrák eredetű) eddig mindig elfogadták máshol. A másik az, hogy az én garijegyemen (osztrák, mint említettem) rajta van a Sony Hungária ügyfélszolgálatának a száma is, ha a TV-vel bármi gondom lenne. A 2.1 pedig az, hogy Sony oldalán ez olvasható:
"Nem tartjuk valószínűnek, hogy e termék használata során garanciális szervizre fog szorulni. Ha netalán mégis, abban az esetben az eladóhoz, vagy az Európai Gazdasági Térségben ("EGT"), vagy más, ezen Garancialevelen vagy azt kísérő iraton feltüntetett országokban ("Garanciaterület") meghatalmazott szervizhálózat valamelyik tagjához legyen szíves fordulni."
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.