-
PROHARDVER!
Kérdés előtt olvasd el az alábbi téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fudi2002
veterán
válasz jokeph #17847 üzenetére
Ha azt csinálnátok amit leírtam akkor esetleg még működne is a dolog. (ez nem feltétlen csak Neked szól)
Meglestem 1 perce, tessék:Ez itt az alsó űrlap amivel le tudod csekkolni, hogy téged érint vagy sem a probléma. Itt meg tudod adni a számot miután kitöltötted a dátumot, meg a típust és kiírja hogy köll vagy nem.
A felső űrlap pedig a rendeléses rész, oda nem kell semmi gyakorlatilag. (igen, minden bizonygatás nélkül is elküldik, de ezt is leírtam már)
Nem a felső űrlapról megy a diszkurzus továbbra sem, hanem az alsóról, mivel az volt a kérdés, hogy lehet megállapítani hogy érintett-e a terméked vagy sem.
Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.