Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Socket AM5-ös ASRock alaplapok az AMD X870E/X870 platformon
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Amazon Kindle
-
PROHARDVER!
Figyelem! Ez az összefoglaló már elavult! Ha valami nem világos, kérdezz a topikban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bozso073
tag
Üdv!
Kezdő vagyok e-bookban; nagyjából átolvastam ezt a topicot, de van még pár kérdésem.
Válaszút előtt állok: az biztos, hogy Kindle, az is, hogy a 4-es (ára miatt), de: rendeljem direktbe az Amazontól 109$+vám+száll. (össz 164$) áron, vagy vegyem meg itthon 32.500 HUF-ért egy olyan cégtől, aki nagyobb tételt "hoz be" az országba a 79$-os verzióból (kint megveszik, aztán valahogy "bekerül"), és intézi az 1 év garanciát. A kettő között a mai dollár árfolyam mellett kb. 5000 HUF a különbség a hazai "importőr" javára.
Van valakinek tapasztalata, hogy a Kindle4 reklámos verziójában (USA 79$) mennyire zavaró a reklám? Egyáltalán hogyan, mikor, hol, mennyi időre jelenik meg a reklám? Feltehetően olvasás közben nem fut alul; az nagyon idegesítő lenne. Ha csak a menüben történő lépegetéskor, az nem zavar. Esetleg létezik hozzá olyan, nem fizetős(!) fw, amivel a reklám funkció kiszedhető? Ugye jelenleg 30$-ért kiszedik kint; ez pont annyival kerül többe így, mint a reklámmentes verzió.(később persze biztos megjelenik majd a nemfizetős fw is a hazai "piacon").
(Dec. 20-ra ígérték, hogy behozzák az országba - a fa alá lesz ajándékba). -
bozso073
tag
Gondolod, hogy az importőr és egyben eladó cégnél nem lesz érvényesíthető a garancia? Két-három üzletük is van Bp-en, ahol minden, ami PC és hasonló árulnak (egyébként az ötletet valamelyik korábbi hozzászóló írta úgy szőrmentén; ezt olvasva vettem fel velük a kapcsolatot (hardverker); kb. 120 db-ot hoznak be dec 20-ra.
-
bozso073
tag