Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz PuMbA #18 üzenetére

    Sosem lett kész. A SER-t építették be. Az a gond, hogy az OMM egy nehezen implementálható technika, és nagyon-nagyon pici a sebességelőny, ami jön belőle. Miközben évekig a nyakadba veszel egy jelentős többletköltséget a karbantartással. Egyszerűen átlag 1-2% plusz teljesítményért nem éri meg, és a Cyberpunk tipikusan nem olyan játék, ahol ennek haszna van.

    Az 1.65 és a 2.0 ugyanazokat a technikákat alkalmazza, csak a 2.0 optimalizált.

    A SER-t támogatja ez az egy játék, de se az OMM-et, se a DMM-et nem implementálta senki. Ezeket irtó nehéz a jelenlegi RT pipeline-okba beilleszteni, mert nem csak programkódról van szó.

    Azt számold bele, hogy az OMM az jelenleg nem szabvány. Gyakorlatilag bármikor jön egy új meghajtó, akkor a szabványosítás hiány miatt kénytelen lennél újratesztelni a játékot rá. Ez borzasztóan magas többletköltség egy játéknál, havi két-három meghajtóval. Mert ugye az NV bármikor változtathat az NVAPI-n, és általában meg is teszik, mert nem szabványos. És ez oké lenne mondjuk ha nyernél vele sebességet, de 1-2%-ért? Oké elkészíted, és akkor mi van? Megéri havi kétszer újratesztelni a játékot ezért? Nem, nem fogja. Ezért ezt elvetették. Csak azt a jelentős kockázatot elemezd, hogy ha a DMM-et beépítették volna, akkor most a játék el sem indulna, mert az NV már kivette az NVAPI-ból. És mivel nem szabvány az OMM, ugyanígy bármikor kikerülhet, vagy megváltozhat. Aztán a program oldalán igazodni kellene hozzá. Nagyon magad ellenségének kell lenni ahhoz, hogy ezt +1-2%-ért vállald. Mondjuk a Shadow of the Tomb Raiderben, ott használna, mert ott hozna +10%-ot is, de ők sem vállalták.

    Nyilván ezen a gondon a szabványosítás pont segít. :)

Új hozzászólás Aktív témák