- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Legyártotta az első wafert a TSMC arizonai gyára az NVIDIA számára
- Mini-ITX
- Bemutatkoztak az Arctic P Pro Reverse sorozatú, "tükrözött" légkavarói
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Sajátos kábelmenedzsmenttel jöttek a belépőszintre a Lian Li tápjai
Új hozzászólás Aktív témák
-
#39560925
törölt tag
Köszönöm a terjedelmes válaszokat! Sorban reagálok mindre.
4440:
első: különösebb oka nincs, ha hazajöttem átírom foreachremásodik: értem, MVC minta alapján szeretném természetesen megcsinálni a játékot, de ez az első ilyen dolog amit csinálok, és a hajnalig tartó gányolásnak lett ez az eredménye. Szóval a destroyEmeny()-t majd animator.animationCycle()-ben kell majd gondolom meghívni, de még nincsenek se lövedékek, se ütközésdetektálás, úgyhogy az arrébb lesz.
harmadik: erre neten találtam egy példát, ezt is beleírom majd ha hazaértem
public void run() {
long beforeTime, timeDiff, sleep;
beforeTime = System.currentTimeMillis();
while (ingame) {
repaint();
animationCycle();
timeDiff = System.currentTimeMillis() - beforeTime;
sleep = DELAY - timeDiff;
if (sleep < 0)
sleep = 2;
try {
Thread.sleep(sleep);
} catch (InterruptedException e) {
System.out.println("interrupted");
}
beforeTime = System.currentTimeMillis();
}
gameOver();
}Így gondoltad, ugye?
4441:
"Folyt.: A kódban ki az a GA? A Move most viewport (ablak) vagy világ (0-100) koordinátákban számol? Mert egyértelműen az utóbbiban kéne, és csak rajzolásnál konvertálni pixelpozíciókra."Itt is valóban nagy gányolást műveltem éjjel, megkavarodtam, hogy most az ellenséges objektumoknak ismerniük kell-e GameArea (GA) méretét. A GameArea a fekete hátterű négyzet. Mikor olvastam fent idézett mondatodat, akkor jöttem rá, hogy hülyeséget csináltam, mert csak a rajzolásnál kell konvertálni pixelpozícióra. Most reggel gyorsan átírtam ilyenre, ez az Enemy0:
// this method has to be called in every 20 milliseconds
public void Move () {
// in even seconds this enemy will go right
long time = System.currentTimeMillis();
if ((((time % 10000) - (time % 1000)) / 1000) % 2 == 0) {
x = (int) (x + 0.3);
y = (int) (y + 0.1);
}
// else it will go left
else {
x = (int) (x - 0.3);
y = (int) (y + 0.1);
}
}Érdekes, mert most csak balra hajlandó mozogni, aztán egyszer csak megáll, és egy helyben marad. Míg ezt a hszt írtam jöttem rá, hogy az (int)-é konvertálás miatt van a gond. Át fogom írni a koordinátákat double-re, és az int-é konvertálást csak a kirajzolásnál fogom megcsinálni, szerintem ez segíthet.
Az Enemy2 nagyon szépen cikázik jobbra-balra, pont amiatt, mert egész számot adok neki:
public void Move () {
// in even seconds this enemy will go right
long time = System.currentTimeMillis();
if ((((time % 10000) - (time % 1000)) / 1000) % 2 == 0) {
x = (int) (x + 1);
y = (int) (y + 0.15);
}
// else it will go left
else {
x = (int) (x - 1);
y = (int) (y + 0.15);
}
}A hozzászólásban lévő többi tanácsot köszönöm és megfogadom őket.
4442:
Erről egyelőre sejtésem sincs, hogy kéne az általad vázolt duplapufferelést megcsinálni, viszont a GameArea konstruktorában meghívok egy ilyet: setDoubleBuffered(true);Mint már említettem az egész GameArea egy gányolás, sok mindent beleírtam este, hogy kipróbálhassam jól mozognak-e az űrhajók. Elküldtem neked privátban az egész osztály forráskódját. A Timeren majd még agyalok.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Béta iOS-t használók topikja
- Háztartási gépek
- Villanyszerelés
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mindenkire rálicitál az új Oppo kameratelefonja
- Revolut
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- ! Akció ! - Klipsch R-120SW Mélynyomó / Subwoofer - 1.5 év garanciával
- Lenovo X13 Thinkpad Gen2 WUXGA IPS i5-1145G7 16GB RAM 256GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Bomba ár! HP Probook 440 G10 - i3-1315U I 16GB I 256SSD I 14" FHD I W11 I Cam I Garancia!
- Bomba ár! HP Probook 450 G10 - i3-1315U I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I W11 I Cam I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G8 - i5-1135G7 I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Új és újszerű 15-16 Gamer, irodai, üzleti, készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3398, 94% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bontatlan Lenovo T14S WUXGA Touch Ryzen5 Pro 7540U 16GB 256GB Radeon 740M Win11 Pro 3év Garancia
- Hp, Dell gyári 65W USB-C Type-C töltők, tápegységek
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest