Aktív témák
-
BossBoss
őstag
válasz
Something_ #44766 üzenetére
Pár hónapja én is pixelhibával vittem be, elhajtottak. Majd átmentem máshová és ott azonnal cserélték, bár a szervizes azt állította, hogy az egy porszem és nem pixel hiba. Amíg végezte az adminisztrációs feladatokat hosszan beszélgettünk. Elmondta, hogy sok pixel hibás iphone-t cseréltek már és nem értette, hogy másik helyről miért is zavartak el. Amúgy nagyon érdekes, hogy kb 2 éve találgatjuk, hogy akkor most garis hiba a pixel hiba vagy sem.
-
DanielK
addikt
válasz
Something_ #44763 üzenetére
Lapoztál is benne?
-
válasz
Something_ #44763 üzenetére
az a sok oldal sok nyelvet rejt, abból a magyar csak néhány oldal; 138 - 146
nem arra gondoltam, hogy ebben azonnal olvashatod a pixel hibákra vonatkozó állásfoglalást, de ez az alap iránymutatás, ebből kell kiindulni! ez azért (is) fontos, mert adott esetben te a szolgáltatódon keresztül intézed a dolgot, nem pedig direktben a gyártóval! -
válasz
Something_ #44759 üzenetére
kezdésnek olvasd el ezt; link (magyarul is megtalálod az infókat benne!)
-
kisbandima
tag
válasz
Something_ #44759 üzenetére
Vagy most komolyan addig járjam a T-s szervizpontokat, ameddig valamelyik be nem veszi? Gyáá, szánalmas.
Pedig sajnos ez lesz a megoldás.
-
válasz
Something_ #44757 üzenetére
Nem számít hol van a hiba, az Apple sztem cseréli. A monitor és a TV -nek rohadtul semmi köze a témához
Azokra más garancia vonatkozik...
Samsungnál pl 3 nap subpixelgari van. Azaz a legkisebb hiba miatt is újat kapsz.
-
kisbandima
tag
válasz
Something_ #44754 üzenetére
Vidd be egy másik T-Mobile szervizbe. Sajnos nagyon nem mindegy, hogy milyen embert fogsz ki. A legtöbbjük örül hogy van állásuk és a többire tesznek, nehogy már dolgozni is kelljen. Egyszerűbb lehülyézni és/vagy elküldeni a fenébe ügyfelet és annyival is kevesebb a papírmunka. Nekem anno a Nokiás csaj azt akarta bemesélni miután 5. alkalommal vittem szervizbe az 5310 XM-om, hogy hiába adna helyette újat a Nokia, a garancia nem kezdődne elölről. Sajnos ilyen országban élünk. Ha nem csérlik menni kell egy másik szervizbe, amíg ki nem cserélik. Én is azt olvastam, hogy már 1 pixelhiba miatt is cserélik az iPhone-t.
A fogyasztóvédelemhez hiába mész. Én is voltam a 5310 XM miatt, de elküldtek a békéltető testülethez. Ráadásul ott sem csak úgy volt, hogy jó akkor kivizsgáljuk, hanem egy kérvényt kellett volna kitöltenem és befizetni 1000 vagy 2000 Ft-ot és ők bírálták volna el, hogy érdemes-e az üggyel foglalkozni vagy sem.
-
válasz
Something_ #44750 üzenetére
Erre nem tudok mást mondani, mint hogy LOL!
Engem meg kioktattak T-nél pár hónapja, hogy iPhone-nál nincs ilyen hogy vásárlás utána 3 nap. Ugyanazok a feltételek vonatkoznak az iPhone-ra a vásárlást követő két órában, mint a gari lejárta előtt egy nappal
Vidd csak vissza, és lehet asztalt csapkodni. Az Apple már egy pixelhiba után is cserél, ha jól tudom, és így a T-nek is kötelező!
Amúgy jól tudod: ott helyben, vagy pár hét bevizsgálás után egy új telefont kapsz
Aktív témák
Hirdetés
- Építő/felújító topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- OLED TV topic
- Könyvajánló
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- A minap végleg leálltak az xDefiant szerverei
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Reklámblokkolók topikja
- iPhone topik
- WWDC 2025: Nagy változásokat hoz az iOS és iPadOS 26
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Használt és ÚJ Gamer Monitor Felvásárlás Gyors és Korrekt Ügyintézés!
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest