Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pampika

    őstag

    Szeretném kérdezni a pesti kereskedőket és ilyen körben mozgó topic társakat:
    Az erbert kft tényleg ekkor sz@rban van?A telefont senki fel nem veszi és a mailre se válaszolnak már 2 hete.Sikerült beszélnem a (mostmár ex) értékesítési főhajjakend hölggyel a magántelefonján,és ő azt mondta,hogy ő már 3 hete eljött a cégtől,és nem igazán tudja,ki van még ott a boltban,ha egyáltalán van még ott vki...
    olvastam már több helyen is,hogy többek szerint csődközeli állapotban van a cég.Úgy látszik,igaznak tűnik a ''pletyka''...Aki tud konkrétumot,legyen szíves erősítsen meg/cáfoljon rá.
    köszi ;)

  • pampika

    őstag

    válasz _seth_ #55 üzenetére

    Nekem sajna az NFSU 1 is eléggé döcögött,de gondolom az integrált video miatt :(

    A kijelzője nagyon nem jó.Pedig maga a képe,a színek szépek,pixel hiba nincs rajta(kopp-kopp-kopp).Az elmosódottság a szokásos lcd-s mennyiségben jön elő csak rajta.Ami még nagyon furi,hogy 1024x768 a felbontása,de persze tud más felbontást is.De ami ennél kisebb,azt megjeleníti,de rak egy fekete keretet köré.Ami nagyobb,azt meg nagyítja,vagyis lehet scrollozni az asztalt.De nem úgy csinálja,mint az asztali,hogy nagyobb terület látható egyszerre :(((

  • pampika

    őstag

    Felhozom egy kicsit a topicot.
    Kaptam kb. egy hete egy mailt egy cégtől (nemtom,a nevüket leírhatom-é :F ),de a lényeg,hogy erre a fórumra és a levélíróra hivatkozva ha beviszem hozzájuk,ők ingyen megszereleik a gépemet,bármi legyen is a baja ! Írtam nekik,és tényleg komoly a dolog!Nagyon köszönöm előre is!

    Azonban mivel van még garim a gépre,ezért meg kéne várnom egy nyilatkozatot az eladó cégtől,mivel azt olvastam a fogy.védő törvényben,hogy ha az eladó nem tudja megszervizelni,akkor vihetem máshoz,az eladó költségére.Azonban mivel ez ingyen lenne,dnekem csak egy nyilatkozat kell az erberttől papíron,hogy a garim megmarad.Szóban hiába mondják,már nem hiszek nekik...

  • pampika

    őstag

    válasz BTM #52 üzenetére

    Az fvf-fel ugyanez a tapasztalatom.

    De akkor kérdezem én, minek vannak jogaink, és ezek kormányrendeletekben leírva, ha nem lehet őket sehogy sem érvényesíteni????

    Én is erre szeretnék választ kapni :O

  • pampika

    őstag

    Ma voltam a macropolis debreceni boltjában,hogy mondjanak már egy árat a fantasztikus gépemre,ha mondjuk el akarnám adni.Telefonon kérdezte a pesti kollégát.Még 1 év gari van rá,és így adnának érte 150.000 huf-ot :Y
    Tudtam,hogy nem lesz vmi magas majd az ár,de hogy ennyire...eléggé elkeserítő érzés volt :O

  • pampika

    őstag

    válasz kisst #47 üzenetére

    Na az nagggyon nem lenne vicces,ha fognák magukat és megszűnnek...Asszem akkor nagyon mérges lennék :(((

    Ez a ''nincs bemutató gép'' ez olyan dolog,hogy amióta én odajárok,több,mint egy éve szinte folyamatosan,és egyszer sem láttam ott kirakott gépet.Persze mindenféle ajánlások vannak dögivel (best preinstallátor,best config és hasonlók),de az még egy másik cégvezető nevére szólnak,aki láthatóan elég jól irányította a céget...
    Van pár kirakott alkatrészt,de azt is olyan bazi drágán,hogy értelmes ember ott nem veszi meg (pl. usb 1.1-es infra 15k-ért,amikor máshol már rég 6k-ért osztogatták).De multkor egy srác bejött és nem tudtak neki adni 3m lan kábelt se.

    A főnökkel hiába találkoznál,nem tudnál semmit se elérni nála...az persze más dolog,hogy szerintem komolytalan és hiteltelen egy olyan boltvezető,aki a saját irodájában mackóban jelenik meg :Y

  • pampika

    őstag

    válasz gforg #45 üzenetére

    Hello

    A gépet magyarok forgalmazzák és van is magyar gericom szervíz,csak ez a cég az osztrákokkal van szerződésben,ezért hordják oda :( Erre is 24 hó a garancia,de sajnos az elmúlt 1 évben aránytalanul sokat volt szervízben,szóval nem sok örömöm telt az egészben...

    Ez a hibás teljesítéses dolog jól hangzik.Csak amikor beírtunk a vásárlók könyvébe,akkor pontosan ez volt az indokunk és szerettünk voln elállni a vásárlói szerződéstől,azonban a cég közölte,hogy nem tartja jogosnak az igényem :(((

    Természetesen új gépet ezektől én nem akarok(ugyanilyet meg főleg nem),mivel nem akarom,hogy ezentúl bármi közöm is legyen hozzájuk(még egy egérpadot se vennék ott ezek után...).
    Szóval a helyzet továbbra is az,hogy nem tudom,mi lesz.De amint van valami fejlemény,leírom,az tuti.Hátha sikerülne vmit kieszközölni,ami aztán másnak is segíthet :))

  • pampika

    őstag

    Tegnap voltam a gépért.EGy kis kedves papír fogadott,hogy 11.02-től 11.18-ig leltár miatt zárva vagyunk,bocsika. (mellesleg másádikán írt a csaj a boltból,hogy kész a gép,de a bezárásról egy szót sem ejtett...)
    Mindegy,szerencsére ott voltak.
    A gépet most magyar szervízbe küldték el,akik közölték,hogy szerintük SEMMI baja sincs,így nem is nyúltak hozzá!
    !DE! az egyik okos szervizes lefényképezte a kijelzőt,ahol is látszik a hiba (meg is mutatták nagy dicsőséggel a képet).Mondtam,hogy ez dícséretes dolog,de kb. fél éve ott pihen az asztalon egy ugyanolyan témájú kép (by me),hogy mutatni is tudjam a bajomat és egy kis txt leírás is,hogy talán olvassa mán el a szervizes a gép pontos történetét! Hát erre csak hümmögött...
    De mondta,hogy most a képpel együtt majd elküldik osztrákokhoz újfent és akkor majd jó lesz!
    Hát a gép most itthon van,találtunk egy ismerőst,aki a szüvnél van és mondta,hogy majd rákukkant,ad hozzá egy szakvéleményt és azzal együtt majd leadjuk a KERMI-be,de addig utána nézünk,hogy van-e a kerminek joga arra,hogy gépet cseréltessen/pénzt visszaadasson a céggel.

  • pampika

    őstag

    Most válaszolt a drágalátos eladó csajszi,hogy a gép elvihető (5 nap alatt sikerült válaszolnia a 2. mailemre...).Valszeg pénteken ejtem meg a dolgot,majd írok,mi a helyzet.

  • pampika

    őstag

    Köszi a bíztatást :)
    Természetesen nem akarom annyiba hagyni.Mindenképp megpróbáljuk az asztalverős verziót is,ha más nem segít.Csak végre adják vissza a gépem,hogy egyáltalán legyen miért a szervízbe mennem :U

    A tv tényleg jó ötlet,egyik haverom a Juszt László-féle műsort is ajánlotta.Egy olyan adás után valszeg lenne visszhangja a témának és nem hiszem,hogy a bolt fellendülését hozná egy ilyen ügy.De ha nincs más eszköz,akkor az lesz.A többi már az ő bajuk. :)

  • pampika

    őstag

    válasz karib #33 üzenetére

    Az a baj,hogy nem igazán hatódtak meg a fogy.védelemtől Először paráztak,amikor szóba hoztam,de aztán már nem.A boltvezetővel már kétszer is beszéltem és másodjára közölte konkrétan,hogy ő pénzt vissza nem ad és új gépet sem ad.Először még azt mondta,így lesz,de aztán hirtelen ''meggondolta magát''.

    Próbálom kiszedni belőlük az osztrák gyár elérhetőségét,hátha náluk el lehetne érni valamit,de nem fűzök hozzá hiú reményeket :( Nagyon el vagyok keseredve,hogy egy zsák pénzért ezt kapom.

  • pampika

    őstag

    Hát,srácok,köszönöm a segítséget,de lehet,hogy vége a dalnak :Y
    Ma beszéltünk egy kamara tag ügyvéddel,aki a békéltető testületben is benne van (akkor lehet békéltető testülethez fordulni,ha a fogy.védős kérdésben nem tud megegyezni az eladó és a vevő).Szóval az ügyvéd azt mondta,hogy mivel céges néven van a gép,így a cég nem fordulhat a fogy.védelemhez.Viszont mehetünk a bíróságra pereskedni.És mivel a cég pesti,így nem túl valószínű,hogy túl gyorsan döntenének.Addigra meg ha visszakapom a pénzt már centrino 4 ghz-et vehetek a boltba... :(((

    De ha valakinek mégiscsak van ötlete,kérem,írja le!

    köszi

  • pampika

    őstag

    Köszi a szabályokat!Végig olvastam és elég sok a csúsztatás a cég részéről a szabályokhoz képest...:(((

    A gépet az Erbert plusz Kft-nél vettük (www.erbert.hu) 2003.okt.3-án,tehát egy éve.Lehet,hogy maga a gericom nem olyan rossz,de nekem már nincs bizalmam feléjük.A gép kétszer volt a gyári szervízbe és nem csinálták meg...

    Amikor a nyáron megkérdeztem a fogyasztóvédelmet,akkor azt hittem,hogy pályán vagyok.Azt gondoltam én is,hogy amikor vettem,az akkori szabályok érvényesek rá,vagyis,hogy a pénzem visszakaphatom minden további nélkül.Azonban a fogy.védő azt mondta,hogy május 1-óta vannak új szabályok,és azok visszamenőlegesen is érvényesek.
    Sajnos ezen már nem tudok elmenni,hogy akkor most az én gépemre mi is érvényes :F

  • pampika

    őstag

    válasz gyurc #16 üzenetére

    Igen,a gépem a szervízben csücsül sajnos.Most a magyar szervízbe küldték,de épp most válaszoltak a mailemre,hogy sajnos még nem kapták vissza onnan,úgyhogy a türelmemet kérik :( Ami már nagyon nagyon fogyóban van...:(((

    Az a baj,hogy maga a fogyvédő is azt mondta,hogy most már ő nem kötelezheti cserére az eladót,csak arra hogy szervizeljék meg újra :O Azt mondjuk nem tudom,hogy a kermi-nek milyen hatásköre van,ő kötelezheti-e vmire az eladót. (:F)
    Persze azt is mondták,hogy én nyugodtan elvihetem bevizsgáltatni (saját zsebre,cca.15 rugó),mert ők nem küldik el.Meg ha annak hatására se adják vissza a pénzt,akkor ugye fölöslegesen nem költök ilyenre.

    Mindenesetre azért lenne jobb vmi hivatalos úton intézni a dolgot,mivel a boltvezető fószer nem épp az a kedves és jómodorú ember,inkább a maffia kategória felé húz,olyanokkal meg ugye nem jó balhézni.
    Köszönöm ,ha tudsz vmi ötletet :))

  • pampika

    őstag

    válasz SeF #12 üzenetére

    Naná,hogy nem :DD
    Sőt!Az asztali géphez egy 17''-os Relisys moncsi van.Azt rányomva úgy játszottam az NFS U-val,mintha csak asztali gépről futna.1024x768-as felbontással,elég magas garfikai beállításokkal szépen tudtam játszani.
    A saját kijelzőjén a 600x800 és a 640x480-as,legkisebb graf. beállítások mellett is max. 1 perc után olyan szinten beszaggatott,mint vmi film kb 10 fps-sel :(

  • pampika

    őstag

    Igen,arra én is gondoltam,hogy ha most sem javul meg,akkor kiderítem valahogy az osztrákiai gericom gyár elérhetőségét és őket veszem célba egy mailel/levéllel,hogy ugyan csináljanak már valamit :DDD

  • pampika

    őstag

    Igen,nem kell lowend gépet venni.De egy évvel ezelőtt ez volt az a keret,amit rá tudtunk szánni,és ez volt az a cég,aki jó teljesítményű gépet tudott adni ennyiért és részletre(!).Mert sajnos nem volt egybe a lé.De akkor még nem volt annyira divat részletre venni gépet,vagy ha lett volna rá lehetőség,akkor olyan gyenge konfigokat adtak volna olyan pénzért,hogy sokszor majdnem leültem...

    Ma már persze tiszta,hogy ha látnám valahol a pénzem ebből az egészből egyszer,akkor csak is márkás gépet veszek (persze a garancia 1-2-3 évre alap,anélkül semmit,mivel mindennel szinte befürdök,így jó az a garancia(telefon,discman,walkman,etc..)

    Az meg a másik kérdés,hogy mennyiért lehetne ezt eladni?
    Gerciom hummer 14,1'', 2,4 PIV(512 L2cache),40 gb toshiba vinyó,512 ddr ram,64 mega osztott intel extrem graphics video,samsung cd-rw/dvd,5 usb 2.0,ps2,10/100 ethernet,56k modem,lpt és külső monitor csati,tv-out.Angol billentyűzet.
    Az egész 1 éves (asszem,október 3-ai),még 1 év gari van rá.A gari levélen semmilyen bejegyzés nincs,tehát csak nekem egy stóc papírom a munkalapokból.

  • pampika

    őstag

    Sziasztok!

    Sajnos nekem is aktuális ez a topic :O
    Vettem egy éve egy gericom hummer gépet(14,1'',2,4 P IV,512 ddr,64 intel extreme graphics shared video,samsung combo,40 GB).Azért abban az üzletben,mert akkor ők adtak elfogadható ár/értek arányú gépet részletre.És kálváriám azóta tart...
    Először februárban járt szervízben,mivel sokszor nem volt hajlandó akksiról elindulni (220-ról bebikázva már futott akksiról),valamint a amint bemelegszik a kijelző kb. 15-20 perc elteltével elkezd kialakulni egy keret a kijelzőn:fekete háttérnél,a 4 sarokból indulva szinte pixelenként egy sötétebb szürke,de feltűnő keret alakul ki körbe(lesarkított téglalap alakban) és egyre csak hízik,kb. 1-1,5 használat után már elérheti a 8-10 centi szélességet is.Leadtam,majd vissza is kaptam 1 hét után ''megszerelve''.Már másnap nem indult...de mivel a szervíz pesten van,én szolnoki vagyok,és debrecenben tanulok,így nem tudtam vele folyton visszarohangászni.
    Legközelebb májusban vittem,de akkor közölték,hogy nincs szervizes,így nem is veszik át a gépet,de majd szólnak...hát azóta is...1,5 hónap elteltével,július elején tudták csak bevenni a szervízbe :( A hibajelenségek ugyan azok voltak,de ekkorra már gyűlt mellé még egy pár (tapi pad használatával a kurzor összevissza ugrált,a scroll nem ment folyamatosan a sima nyíl billenytűvel,a filmnézés néha kivágta a a procit 100%-ra(2,4 Northwood,512 cache,512 ddr-rel :Y ).Több,mint egy hónap után kaptam vissza a gépem.Alaplap csere.(Ausztriába küldték ki)Így az akksis gond úgy tűnik,hogy megoldódott.Viszont a kijelző nem!A hibát ők is elismerték,de a szervízes közölte,hogy ez nem olya hiba,amit csavarhúzóval meg lehet oldani,ezt cserélni kell.
    Rájuk telefonáltam,hogy a kijelző továbbra se jó.Erre közölték,hogy vigyem be,az új szervizesük (5 hónap alatt az volt a 3. szervizes...) hátha tud vele vmit kezdeni.Mondom,köszi...
    Gondoltam,fel kéne keresni a fogyvédőket,hogy hátha lenne vmi megoldás a gondomra.Segítettek is,mondták,hogy kérni kell a cégtől,hogy küldje el a gépem fogyasztóvédelmi bevizsgálásra,aminek a vége ugye egy szakvélemény,és ha az megállapítja a gép hibáját,akkor lehet kérni a cserét,vagy a pénzt vissza ( :C ).Okés,el is mentem (jó kis nyári szórakozás volt pestre rohangálni) és elmondtam a gondolatomat a boltban.A szőke csajszi kihívta a szervizest,hogy az majd leszerel.Hát nem sikerült neki.Akkor nagy kínszenvedve előkereste a jegyzőkönyvet,amivel le lehet adni a fogy.védőkhöz,azt ki is töltöttük,de mindez 2 (!) órán keresztül tartott,a végén a csaj (eladó a pultban) üvöltözött velem,hogy mit gondolok én magamról,hogy majd a cég csak úgy visszaadja a sz@r gépem árát ?!?!?!
    Aztán 3 nap múlva felhívtam őket,hogy mi a nagy helyzet?Erre közölték,hogy kijött egy fogy.védelmi módosítás,miszerint nem ad ki ezentúl szakvéleményt a fogy.védelem számtech. cuccokra.Vagyis ez az út nem járható.Újabb telefon a fogy.védőkhöz,hogy akkor most mi van ? Áh,semmi gond,mivel ekkor azt kell csinálni,hogy be kell írni a vásárlók könyvébe az egész litániát és az legyen a vége,hogy a jól megindokolt problémám miatt szeretnék elállni a vásárlói szerződéstől,hogy én visszaadom a gépet,ők meg nekem a pénzt.Anyukám járt pesten,hát ő ment el a boltba beírni a panaszt (megjegyezném,ez volt az első bejegyzés,innen is látszik,milyen jól leszerelik a lamer,egyszeri j(l)úzert az arrogáns és dilettánd eladók :((( ).A 25 éves pultos szőke úgy nekiesett a 44 éves anyámnak,hogy csak lesett...vele is üvöltözött egy sort,hogy mit gondolunk itt magunkról...amikor mondta nekik,hogy akkor a gépet hazahozná,akkor kérdezték,hogy miért? ->hát talán azért,mert amíg kivizsgálják a bejegyzésemet és válaszolnak rá,addig úgy se foglalkoz(hat)nak a gépemmel,addig meg használom én.Erre nagy puffogva előhozta a szervizes a gépem és ráírta a munkalapra,hogy ''javítás előtt az ügyfél kivette a szervízből a gépet''.Én NEM adtam le javításra a gépem!Én azért hagytam ott,hogy elküldjék a fogy.védőkhöz,vagyis nekik semmi joguk nem volt arra,hogy hozzányúljanak!
    A választ megkaptuk a beírásra,természetesen várható volt: nem látja indokoltnak a gép cseréjét,sem pedig a pénz visszaadást.Vár a szervízben,ha gondolom...hogyne gondolnám...kértem egy találkát a cégvezetővel.Elmondtam neki a bajom.Kinézetre egy tipikus merdzsós roma ember,aki mentegetőzött összevissza és azt ígérte,hogy ha az újabb szervíz után se lesz jó,akkor megbeszéljük,hogy pénz vissza,vagy új gép.
    Leadtam megint.Megint ment ki Ausztriába.Ígértek rá 1,5 hetet,lett belőle 2,5.Hétfőn mentem érte.Direkt helyben bekapcsoltam,hogy lássuk,mi a pálya.És a pálya ismerős volt sajnos.Ott figyelt a keret a kijelzőn.No,kezdtem örülni,hogy lesz új gépem :))
    Mondtam is a pultos csajnak(aki azóta érdekes módon visszafogta magát),hogy akkor szeretnék beszélni a főnökkel.->Micsodíí :Y Hát,mondom,azt mondta a boltvezető,hogy ha megint nem jó,akkor beszéljünk.Ok.:F
    Bementem hozzá,elmondtam a bajom.(zárójelben csak annyit,hogy a főnök egy lengyelpiaci melegítőben feszített az irodájában..nesze neked igényesség egy olyan boltban,ahol azért nem 2 fillérért adják a dolgokat..mondjuk a pultos szőke meg a bejárattal szemben lévő gépnél ül, a klaviatúrán szokott levest enni,az asztala tiszta kenyérmorzsa...igényesség rulez ;] )
    Szóval vázoltam gondom,mire ő közölte,hogy ez tényleg sajnálatos dolog,dfe majd most!Most egy magyar gericom szervízbe fogják küldeni,ha már egyszer az osztrákok nem tudják orvosolni a bajom.
    -mondom:nem erről volt szó,hanem arról,hogy ha most sem lesz jó,akkor új gép/cash.
    -nézzes uram,én nem akarok felelőtlenül ígérgetni semmit,de azbiztos,hogy új gépet és pénzt adni nem fogok!
    -és akkor most mit csináljak???
    -hozza vissza szervízre és megpróbáljuk megcsináltatni!
    -de ez lesz a 4. szervize 1 év alatt és nem történt semmi a probléma megoldásának érdekében!
    -higgye el uram,ez a gép már nekünk is sok pénzben van,mert 10% a juatlékunk,ez már rég ráment,de mi szeretnénk,ha az ügyfél elégedett lenne,ezért vállaljuk a költséget,hogy a magyar szervízbe elküldjük.
    -és nem lehet ezt behajtani az osztrákokon?vagy mittomén,de nekem ez így nagyon nem felel meg!
    -én elkezdhetek pereskedni velük,de úgyse adnak igazat és a gatyám is rámegy!
    -mondom,nekem is,hogy folyton pestre járok,telefonálok (augusztusi számla 7 rugó,amúgy 4 szokott lenni :(( ),meg én sokszor Debrecenből utazok ide.
    -Debrecen?vannak ott ismerőseim!! (most ezzel fenyeget??) Nézze,ez olyan,hogy ha vesz egy trabantot,akkor tudja,hogy az 40k,és azt folyton tákolni kell.
    -Igen,de én nem trabantot vettem használtan,20 évesen,hanem egy zsírúj gépet 322e ft-ért!!
    -Nézze,én vettem egy 12 milliós autót,ami eddig 2szer hagyott ott az autópályán és 3szor kellett benne légszűrőt cserélni 240k-ért/alkalom,szóval ez a laptop ár ez piti ahhoz képest!
    -Mondom az lehet,de ha egyszer én kifizettem a gépet,akkor az működjön is rendesen!
    -Hát igen,ezt várná el az ember,..de amikor a céghez jöttem,láttam,hogy ez a hummer egy konstrukciós hibás széria,így le is állítottam a forgalmazását.
    -De én megvettem ,én szívok vele.Az egy éva alatt 2,5-3 hónapot volt szervízben,csere gépem sose volt,mivel a kérdés hallatán már elhajtottak,hogy hova gondolok???Hát,mondom teelfonban rögtön jár a csere,ami mondjuk egy noti árának 6-oda...
    -Jó,azt tudom ajánlani,hogy elküldjük magyar szervízbe,aztán meglátjuk mi lesz!
    -És ha akkor sem lesz jó?????
    -Akkor elküldkük mégegyszer!

    No,ezen a ponton állt fel faterom,hogy akkor kész,hagyjuk ott a gépet,aztán majd meglátjuk,mi lesz vele.


    Tehát most jön a bónusz kérdés: Mi a csudát tudok most csinálni ?
    Mint látom,a fogyasztó védelem mindent csinál,csak engem,mint fogyasztót nem véd!Már nincs olyan törvény,hogy a 30 napon túli szervíz esetén új gépet KELL adni.Az sincs,hogy 15 nap után köteles csere gépet adni,csak annyi van,hogy ''Ajánlott 15 napon belül megjavítani a készüléket''.Az ajánlást meg ugye kitehetem az ablakba,mert a bolt is tesz rá nagyívből :(((
    Ez a fószer megmondta kerek-perec,hogy pénzt nem ad.Akkor most én szívjak vele,azért,mert ő adott el s*** gépet???Egyfolytában rohangáljak vele pestre az ország másik végéből?És akkor még ő tesz nekem kedvességet,hogy hajlandó szervízbe vinni a gépem!2 év rá a gari,szal szó nélkül kéne neki vinnie,nem?Itt látszik,hogy nagyon messze van még az EU az emberek fejében!Ha mindez kint történik,már 5ször kinyalták volna a s****-em,és sűrű bocsánat kérések között kaptam volna egy másik gépet max. a 2. szervíz után.És nem az,hogy leáll velem üvöltözni az eladó!Amikor én hagyom ott azt a pénzt,amiből ő a (gondolom,nem kicsi) fizetését kapja.Pedig azok az eladók is olyanok,hogy sztem a power gombot nem találja meg magától! :F

    Szóval szeretném,ha valakinek van vmi konsturktív ötlete,akkor szólna.Bármilyen értelmes lépés érdekel,mert ebből a gépből és a cégből is nagyon elegem van.Azonban nem tudom,hogy van-e olyan szervezet,aki köteletzheti őket a gépcserére,vagy pénz visszaadásra (inkább ez lenne jó,hogy többé semmi közöm se legyen ehhez a ''céghez'')?Mivel a fogy.védőknek már nicsn olyan jogköre,mert ha nekem is van igazam,csak szervízre küldik vissza! :O

    köszi a segítséget :DD

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés