Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
-
PROHARDVER!
Kedves érdeklődők! Ez a topik a vezetékes fülhallgatókról szól. A vezeték nélküliek topikját itt találjátok: Vezeték nélküli fülhallgatók. Kérünk, hogy a kérdések előtt olvassátok át az alábbi összefoglalót, ahol támpontokat találtok a hatékony kérdezéshez. Ha egyéb finomságok is érdekelnek, itt a mélyvíz haladóknak, nézz be nyugodtan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
ezt nem feltétlenül értem, full laikus vagyok
arra értettem, hogy a linkelt in-ear tws-t próbálnám meg, mert a saját earbud (semmi extra, baseus w09) fülesem tömegközlekedésen közel használhatatlan.
lehet ha takarítgatnám, ragasztgatnám (ezért jöttem ide mert leesik a háló) akkor jobb lenne de őszintén szólva már unom... egy in-ear-t megpróbálnék, az legalább a környezeti zajokat kiszűri, ergo kisebb hangerő is elég.
nem szeretem, és nem biztos, hogy bírná a fülem, de ennyit még áldoznék a próbára.
-
DeFranco
nagyúr
válasz lapalapa #90837 üzenetére
"Én még nem próbáltam, de bármikor megmondom a tutit"
(amúgy Ti hogy takarítjátok a fülesek rácsait? A neten keresgélve ez egy megszokott gyakorlat, mert nyilván koszolódik, ami hangerő/minőség romlással jár, de nekem nem sikerült ezt úgy kivitelezni, hogy az alkohol ne oldja le a helyéről a rácsot, pedig nem sikáltam erősen, óvatos voltam...) -
DeFranco
nagyúr
válasz lapalapa #90831 üzenetére
azt nem ismerem, kérdés, hogy jobb-e (és főleg biztonságosabb-e hallójáratban) mint a (megkötötten stabil) pillanatragasztó
@-NoVa-: nincs ezen már alapragasztó, leoldotta az alkohol takarítás közben. tartottam tőle, hogy a vékony hálót szétmarja-megeszi a pillanatragasztó, ezért nem álltam neki magamtól.
-