Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • erdey_a

    őstag

    válasz darvinya #28560 üzenetére

    Tartályból motorba megy a víz először, nem a hűtőbe.

    ez valami csubakka védelem? hogy jön ez ide? ki állította az ellenkezőjét?

    na reszeljük még kicsit a fingot. pont azért kell meleg motornál légteleníteni, mert addig nincs a hűtőben keringés. ha a hűtőben levegő van, akkor annak a helyére idővel a lötty megy, remélem ebben egyetértünk. a lötty pedig a tágulásiból fog a levegő helyére menni, a levegő meg megy a tágulásiba. fagyálló cseréjekor a hűtőt légteleníteni kell. ha ezt nem teszik meg, vagy nem rendesen teszik meg, akkor levegős marad a hűtő. idővel kimozogja magát jó esetben, de a lé a tágulásiból így "elfogy".
    a lakás fűtése éppen így működik. ha kizárom a radiátort a rendszerből, akkor légteleníteni sem tudom. ha légtelenítem, az egész rendszerben csökken a nyomás, "elfogy" a víz, a kazán feltöltést kér.

    Random gugli találat:
    Az utolsó fázisban indítsd be a motort, és néhány percig hagyd, hadd járjon üresben. Várd meg, míg a motor felső, nyitott hűtőzáró sapkával felmelegszik. Ezután tekerd/nyomd fel az utastéri fűtést a max. legmelegebb fokozatra. Ekkor ellenőrizd le, hogy a hűtőfolyadék kering a hűtőben, azaz, hogy nyitva van-e a termosztát. Ha úgy látod, rendben áramlik, rakd vissza a hűtő zárósapkát, és töltsd fel a kellő szintig a fagyállókeveréket a kiegyenlítő tartályban.

    Vérboci

Új hozzászólás Aktív témák