Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dj Sügi

    őstag

    válasz aginor #7295 üzenetére

    Hasonlóan gondolkodtunk akkor, nekem is városba meg rövidebb utakra lett véve. A dízeleket meg messziről kerülöm.
    Én az 1.4-el is megetettem már pár embert, akik erősködni akartak komolyabb verdákkal. Elég viccesen néztek ki utána. :DDD Persze ésszerű keretek között, nyilván az erősen 100+-os gépeknek nem érdemes nekimenni vele, de nem olyan gyenge ez sem.
    Mindenképp kiprószálnám az 1.6-ot és 2.0-t belőle. -Ha már Focus RS MK2 egyelőre álom kategória.-
    Mátrában szerpentinen felfelé sem, de főleg lefelé eddig még nagyon senki nem tudta/merte tartani a tempót. Van mikor direkt félreállok, kapnak "egérutat", de pár kanyaron belül simán vissza lehet őket hozni rohanás nélkül is.
    Igazából az egész autó jól össze van rakva, de a futómű nagyon el van találva benne és fejleszthető az ST alkatrészeiből tovább.

    Esetleg ha vannak képeid a kocsiról és megosztod engem mindenképpen érdekelne!

    Azért linkeltem, mert videókban látszik a leszedett kapcsolók belső mintázata, így már össze lehetne hasonlítani a Fiestáéval esetleg. Ilyen kapcsolókat szeretnél rátenni?

    #7292 zakoss: Nagy gondokat nem olvastam még róla csak a szokásosak. A legkiemeltebb dolog, amit többen cseréltek már azok az első rúgok mert szeretik megadni magukat.
    Ajtók alját érdemes esetleg tényleg megnézni.
    Vezérlés+vízpumpacsere volt-e már, ezek után érdemes utánakérdezni/utánajárni mert ez lehet húzósabb tétel.
    Szokták még javasolni a gyertyákat gyárira cserélését vétel után, erre érzékeny még.

                              🚗 FORD - First On Race Day 🚗

Új hozzászólás Aktív témák