Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mind_against

    tag

    válasz szTotyy #1015 üzenetére

    Előzetes javítási jegyzék a 0.12-es javításhoz.
    Teljes wipe lesz.
    A projekt átkerült a Unity motor 2018.4-es verziójába
    Újra alkották, optimalizálták a külső nézetű animációkat, ezek mellett újakat is hozzáadtak
    Új játék funkció – Rejtekhely-
    Új nagy terjedelmű funkció ami magában foglalja a különböző területek építését és fejlesztését a rejtekhelyen belül, amik egyedi bónuszokat adnak
    -Tárgykészítés
    -A karakter alap képesség értékeinek a javítása (raiden kívüli gyógyulási sebesség, készség szinteződés gyorsítása, stb.)
    -A karakter tárhelyének bővítése (hacsak nem a EoD játékverzióval rendelkezel, akkor a maximális tárhelyed van)
    Új mechanika – Raid-en kívüli gyógyulás
    -Ezentúl a karakter életerőt nyer vissza raid után
    -Életerő, energia és a hidratáció mostantól regenerálódik amikor raid-en kívül vagy
    -Használhatsz ételt, italt és elsősegély csomagokat hogy azonnal visszaállítsd a karaktert-Halál után a karakter életereje 30%-ra áll vissza és elkezdődik a regeneráció, aminek a sebességét a rejtekhely különböző fejlesztésével lehet növelni
    Új mechanika – Fegyver összeállítások
    -Fegyver összeállításokat készíthetsz a karakter által ismert bármely fegyveralkatrészből vagy kiegészítőből
    -Gyors keresés a hiányzó részekre az egyedi összeállításokban, amiket aztán megvásárolhatsz
    Új terület – RosReserve katonai bázis (Rezerv avagy Military Base)
    -Eddigi legnagyobb térkép a belső területek és a felfedés szempontjából
    -Új kivonási mechanikák
    -Telepített 12,7 mm-es nehéz gépfegyver NVS „Utes”
    -Telepített 30 mm-es automata gránátvető AGS-30 PAG-17 irányzékkal-Új korlátozó mechanikák a területeken: mesterlövészek és aknamezők
    -Egyedi loot-Glukhar Scav boss a különleges taktikáivalKereskedő szolgáltatás „Taktikai ruházat”
    -Ragmantől megvásárolható
    -5 egyedi szett alsó és felső ruházat USEC és BEAR karaktereknek
    -Különböző feltételek mögé lesznek zárva (karakter szint, lojalitás szint Ragman felé, pénz)
    Új kereskedő Jaeger
    -A játék kezdetekor zárolva lesz, és küldetéseket kell végrehajtani hozzá hogy feloldódjon, saját küldetéssora is lesz a feloldáson túl.
    -A nála vehető tárgyak egy része egyedi tárgy lesz
    -Lesz egy minimális különbözet a nála kapható tárgyakon
    Új Boss Glukhar
    -A katonai bázison lesz jelen
    -Úgy gondolja hogy az a terület az ő tulajdona és meg is védi azt azzal hogy befészkeli magát valamelyik megerősített pozícióba a területen.
    -6 emberes csapata van, minden tagnak egyedi szerepe van a csapatban. Az őrei mindig közel vannak hozzá, a rohamosztagosai előre törnek hogy letámadják az ellenséget, a fő megfigyelő az első aki észleli az ellenséget vagy ellenségeket és elindítja a támadást felé vagy feléjük.
    -A boss és a csapata arra törekszik hogy ne hagyják el a védett pozíciójukat így ablakokból és egyéb megerősített helyekről fognak támadni, fejlett taktikákat használnak épületen belüli harckor és speciális viselkedés modelljük van a kültéri harcoknál-Használják a telepített fegyvereket, támadnak vagy visszavonulnak hogy védjék a boss-t és hogy tartsák a területüket. Ahogy a vonat közeledik (Vonat kimentési pont amit meg kell várni), a boss és az emberi megszállják a peront-Minden elérhető fegyvert használhatnak, gyakran viselnek nehéz páncélt és sisakokat
    Új boss Shturman
    -Woods-on a fűrészüzem körül tevékenykedik
    -Van egy „közösen gyűjtött rejtekhelyük” különböző értékekkel. Általában magánál tartja a kulcsot
    -A rejtőzködést részesíti előnyben, távolról próbál támadni, fedezékből, kijátssza az ellenfeleit azzal hogy jobb pozíciókba mozog, hagyja hogy az játékosok közelebb kerüljenek ezzel bekerülve az effektív tűztávolságba
    -Kettő emberből álló csapata van
    -A boss és az őrei is távolsági fegyvereket használnak
    Több mint 160 új fegyver alkatrész és modul
    -Új 12 és 20-as kaliberű sörétes lőszer
    -Új 4,6x30 és 5,7x28-as kaliberű lőszer
    -Új felszerelések
    -Új mechanika a feketére lőtt testrészek kezelésére, műtő készletekkel
    -T-7 hőképalkotó eszköz
    -Új cserekereskedelmi tárgyak
    -Új fogyasztható tárgy típus – Alkohol
    -Új törés hang effektek
    -Új fegyverek: AsH-12, FN P90, M9A3, FN Five-Seven, TX-15, MP5 Kurz
    Új küldetések a régi kereskedőknek (+pár régi át lett dolgozva)
    Új grafikai kiegészítések/javtások és animációk
    -TAA élsimítás (temporal anti-aliasing)
    -HBAO árnyékolás
    -A talaj már árnyékot vet és van önárnyékolása is
    -Textúra streaming a RAM használat csökkentésére
    -Új fű, nagy távolságú renderelési és fű árnyék opciókkal
    -Új robbanási effektek-Változó animációk az elsősegély csomagok használatához
    -Áruk automata csoportba rendezése a kereskedők menübe
    -„Mindent átvesz” gomb a tárgy átvétel képernyőn
    -Az elsősegély csomagok legördülő menüjébe bekerült a „mindet meggyógyít” opció raid-en kívüli ellátáshoz
    -Új pont a fegyverek legördülő menüjében „szétszed”
    -„ÖSSZEÁLLÍTÁSOK” gomb az alsó panelen az összeállítások módba való könnyebb navigáláshoz
    -Automata kitöltés kijelölő négyzet a kereskedők ajánlatainál
    -Egyidejű stimuláns értékek értékek lettek hozzáadva pár ételhez és italhoz
    -Életerő státusz kijelzés a raidbe indulás előtt a karakter választó képernyőn
    -Új hangok a különböző felületen való kúszáskor
    Optimálizációk:
    -fű render és megjelenítési optimalizációk
    -animációs rendszer optimalizációja
    -a kifosztható tárgyak területre spawnolásának optimalizációja
    -az ikon generálás optimalizációja
    -a környezeti kitakarás effekt optimalizációja
    -a volumetrikus fények optimalizációja
    -Új „csak fizikai CPU magok használata” opció (mindenki számára ajánlott ezt alkalmazni)
    -CPU terhelés optimalizálás
    -optimalizált contact SSAO effekt algoritmus
    -az optikai irányzékokon néhány optimalizáció
    -területek optimalizálása
    -offline mód fizikája optimalizálva-ragdoll (tehetetlen test fizikája) optimalizálva
    -optimalizált eldobott loot és a gránát fizika-rengeteg fagyást és szaggatást kiváltó ok javítva (renderelés, fizika, animációk,felszerelés ablak, harci logikák, stb)
    Bot javítás és fejlesztés:
    -AI harcon kívüli viselkedés fejlesztve
    -A botok most már forgatják a fejüket a látószög növeléséhez
    -a botok mostantól üdvözlik egymást, mutogatnak egymásnak, és információt adnak át-a játékos scav negatív reakciójára a scav is negatív reakcióval válaszol, vagy mutogat
    -a botok közel mennek a kifosztható tárolókhoz
    -a tétlen botok körülnéznek, leguggolnak
    Javított AI harc közbeni viselkedés:
    -fejlesztett gránát dobási algoritmus-fejlesztett algoritmus a célpontra forgásra különböző távolságokban
    -AI javítások-javítva lettek azok a bugok amikor a botok nem reagáltak a távolról vagy hangtompítóval leadott lövések találatára-javítva lettek azok a bugok amikor nem sikerült átlőni bizonyos bokrokon, kerítéseken, fákon
    -javítva lett az a bug amikor a bot rossz célpontot vett célba és nem vette figyelembe a közelebbi veszélyt
    -javítva azok a bugok amikor a botok beszorultak valahova
    -javítva az a bug amikor a bot nem tudott rád célozni ha közel guggoltál hozzá
    -javítva lett az a bug amikor a botok fenyegető szövegeket mondtak a játékos scaveknek-javítva lettek az ajtókkal való interakciós bugok
    Javítva:
    -a bug amikor lehetséges volt PSO és hőképes irányzékot egyszerre felszerelni és a PSO hőképes távcsőként viselkedett
    -a bug amikor a fegyver eltűnt hogyha a tárolódba mozgattad miután összecsuktad a válltámaszt (bugos cellák a tárolóban)
    -a tárgyak nem tűnnek el a tárolódból miután a tedd a bolhapiacra gombra kattintottál
    -Error 228 miután átvetted a küldetésért járó jutalmat
    -Error 228 miután a flea marketre helyett fegyveren a lámpa más helyre lett felszerelve-egy tárgy többszöri bolhapiacra helyezése miatti Error 228
    - Error 228 miután egy cellában 2x akarsz szétosztani valamit
    - Error 228 hogyha 2 féle fegyvert bolhapiacra raksz- Error 228 hogyha mozgatod a pénz aztán fegyvert javítasz ezzel a pénzzel
    - Error 228 amikor törlöd a tárgyat a küldőtől a bejövő üzenetekben
    -az eltűnő üzenetek újra bejelentkezéskor
    -a bug amikor a tartósság szűrő nincs figyelembe véve a tárgy teljes elhasználódásánál
    -a bug amkor a csapattárs „bad backed matching” hibát lát raidbe betöltéskor
    -a bug amikor az új lojalitás szint nem nyílik meg hiába van teljesítve minden követelmény
    -a bug amikor a mindet felvesz gomb megjelenik úgy hogy nem minden tárgy lett biztosításban visszatérítve
    -a bug amikor a bot-ok nem tudnak spawonlni a területre
    -a bug amikor szögesdrót vagy tűz miatti halálkor kiír egy nevet gyilkosnak a raid utáni összesítőn-a ui „reszketés” nem szabvány felbontásokon
    -a bug amikor egymásra halmozódik a fájdalomcsillapító hatása
    -a bug amikor a fájdalomcsillapító hatóideje nő a felszerelés ablak megnyitására
    -a bug amikor a nehéz légzés hangja harmadik személy nézőpontjából nem szűnik meg
    -a bug amikor az öngyilkosságod PMC killként van jelen a meccs összegzőben
    -a bug amikor a karakter bal keze meg van csavarodva a menüben
    -a bugok a tárgyfelvétel rossz feldolgozása miatt
    -a bug amikor a törött lámpák újra világítanak hogyha ellépsz majd újra odalépsz hozzájuk
    -a bug amikor a tárgy használat megszakítás animáció nélkül zajlik le
    -a bug amikor az interakció nem működik miután a használt közelharci fegyver ki lett dobva-a bug amikor a fájdalom és a remegés hatás nem múlik el a törés kezelése után-a késés a negatív hatás megjelenésében
    -a bug ami akkor történik ha fejforgatás közben fejbe csapnak és ezt nem számolja rendesen a rendszer-a lövés hangjának megszakadása fegyverváltás közben
    -a bug amikor nem jelenik meg a töltény a fegyverben a raid kezdetekor
    -a vizuális bug amikor a szemüveg látszik a füstben és a ködben stb.
    -javítva a túl fényes tükröződések a távcsöveken és az irányzékokon vagy a tükröződések hiánya-a kereskedők kihagyása a listából ha túl sok az ajánlat-a füstgránát bug spamelése
    -a matchmaking különböző hibái
    -a régi küldetésekhez kötődő hibák
    -különböző bugok és glitchek amik a játék összeomlásához vezetnek-a területeken lévő bugok és a nem látható tárgyak renderelésének hibái (300 különböző javítás)
    -a háttér hangok a területeken játékba betöltés közben
    -különböző kezelőfelület problémák és a hibák
    -a hibák amik hibás raid után statisztikákat eredményezhetnek
    -különböző hálózati javítások és fejlesztések a Unity 2018.4-es verziójára való átállás miatt
    -különböző fordítás szövegi hibák
    -különböző problémák az egymásba lógó felszerelésekből
    -egyéb kis hibajavítások
    Változott:
    A testpáncélokat már nem lehet a golyóálló taktikai mellényekkel együtt hordani
    Már nem lehet bizonyons tárolókat, fegyvereket, mellényeket és hátizsákokat rakni a konténeredbe (alfa, béta, epszilon, gamma, kappa)
    Mostantól pár kulcs csak néhányszor lesz felhasználható. Ha kifogyott akkor eltűnik a tárolóbólA kereskedők menüben ha beváltunk tárgyakat, "kifogyott" jelöléssel lesznek ellátvaCustoms és Shoreline-on megváltoztott a nap pályájaA chat-ben már teljesen ki lehet törölni a beszélgetéseketA válltámasz már behajtható a menüben mikor átpakolunk a Scav kör után.Újra egyensúlyoztuk a 9x18 lőszereket
    Megváltoztattuk pár válltámasz, tára, és más fegyver alkatrész tulajdonságait
    Botok és Scav játékosok új felszerelésekkel kerülhetnek játékba
    Megváltozott a Blackrock és AVS mellények kiosztása, most már az AVS páncélozott lett
    Hozzáadtuk az "all offers" (összes ajánlat), "only from traders" (csak kereskedőktől), "only from players" (csak játékosoktól) legördülő menüt a bolhapiac szűrőihez
    Ha ugyanolyan tárgyakat kapunk levélben, akkor a tárgyak összeadódnak (amennyiben lehetséges)A fegyvereket már nem üresen fogjuk megtalálni.
    Fejlesztett fegyver visszarúgási rendszer és a fegyver visszarúgási képesség már működik
    Az erő képesség már kevesebbet ad hozzá a futási sebességünkhöz
    Hasaláskor már sokkal halkabbak leszünk
    Kontéreket átdolgoztunk, megváltozott, hogy mit miben találhatunk
    Átdolgozott és kibővített zsákmány helyek a térképeken
    A kereskedők kínálatát megváltoztattuk
    Tárgyak megvilágítása megváltozott mikor megvizsgáljuk őket a menüben
    Még olvashatóbb betűtípusok a menükben
    Fejlesztett spawn rendszer a pályákon
    Kivettük az elsőbbségi opciót a bolhapiacról
    Magasból való leeséskor még nagyobb az esélye a törésnek, és sebesülésnek
    Egyéb kisebb változtatások
    Mi mindannyian és személy szerint én is (Nikita) elnézést kérünk a késésért. A változások mértéke óriási és most már a hibák kijavítására koncentrálunk. Minden egyes alkalommal mikor megkíséreltünk felállítani egy javítási kiadási dátumot, néhány új kritikus hibát fedeztünk fel és ilyenkor el kellett tolnunk a dátumot amíg kijavítottuk a hibát, mert nem szerettük volna úgy kiadni. Ahhoz, hogy hibamentes legyen, kérjük adjatok még egy kis időt--- nem mondom mennyit mert akarom elkiabálni, hogy super soon soonish soon! Köszönjük a türelmeteket!!!
    A BSG csapat

    (A fordítás nem jöhetett volna létre ilyen gyorsan ha nincs Hebők "Fr0zen0ne" András, köszi a segítséget! Settenke)
    Forrás: Escape from Tarkov Hungary facebook oldala

    [ Szerkesztve ]

  • vaakuum

    addikt

    válasz szTotyy #1015 üzenetére

    Szerintem a színeken egy kicsit csavarhatnának, sokkal élethűbb lehetne!

    "Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}

Új hozzászólás Aktív témák