Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • donki

    senior tag

    1. A világ közepes méretű, de a méreténél sokkal nagyobb távolságokat kell megtenni, mert (áthatolhatatlan) patakokkal, kerítésekkel labirintussá van alakítva. Ha a térképen kinézem, hogy hova akarok eljutni, nem tudhatom, hogy milyen irányba kell elindulni, melyik ösvény vezet végül oda. Mindehhez lassú sebesség is társul, hogy teljes legyen az "élmény".
    2. A normál nehézségen felül van egy explorer mód, ahol a sebzést és sebződést lehet állítani. A sebzésemet hamar a kétszeresére állítottam, így már csak 20-30-at kellett belecsapnom egyes kutyaközönséges ellenfelekbe, hogy elpusztuljanak. Hozzáteszem, hogy az ellenfelek kite-olnak minket. Menekülnek, majd villámgyors roham nagy sebzéssel, menekülés sebzés stb. Tehát a 20-30 csapás, ami alapjáraton is unalmas, csapások közti üldözéssel van tovább fűszerezve. Azt ne felejtsük el, hogy a szörnynek viszont nincs szüksége 20 csapásra, ő kettővel is elpusztít minket.
    Huszadik szinten, jó páncéllal és fegyverrel kb. olyan érzés a harc, mint más játékokban, teljesen normális. De amíg oda eljutunk, az kínszenvedés.
    Összegezve gondolataimat, el nem tudom képzelni honnan rántották elő a sok pozitív értékelést.

Új hozzászólás Aktív témák