Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Riasztó topik
- Házimozi belépő szinten
- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED monitor topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen videókártyát?
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Balinov #6292 üzenetére
Ja, a családi képek az nálam is más tészta (én is amatőr vagyok egyébként), azt JPG-ben lövöm eleve. Mostanában még úgy se, mert minek, amit telefonnal csinálnak, többe nézik, 'merolyanszípszínes. A "Mikor küldöd át?" kérdésekre meg az "Itt van a NAS-on" válasz megy tőlem...
-
válasz
Balinov #6290 üzenetére
Köszi, akkor egyelőre azt kihagyom. Egyébként is ez lesz az első WACOM nálam, nulla tapasztalatom van a táblákkal, de mivel brutális energiát tolok az utómunkába, aminek dacára sz@rok a képeim képminőségre, mindent megpróbálok, amivel gyorsabb lehetek, és hatékonyabb. Ha meg már új szoftverekhez nyúlok, emellett a teljes workflowt is újra tanulom, kiváló alkalom rá, hogy kipróbáljak egy célhardvert is.
"1 teljes evnyi lemaradasom van raw feldolgozasban"
Az komoly, nekem két hónapnyi hátrányom van, és ennek zöme workshopos kép, tehát nem kell adnom a modellnek semmit, mégis soknak érzem! :)
-
válasz
Balinov #6288 üzenetére
Köszönöm a választ, Oázistól is azt az infót kaptam, hogy nincs vele gond, csak furcsa volt, mert a net meg tele a szopós sztorikkal emiatt. Én is retushoz használnám, igaz, Luminar 4 alatt átmenetileg, de már tervben van a COne / PS-re váltás, ott biztosan szuperül fog működni. Póthegyet érdemes hozzá venni rögtön, vagy ésszel használva, hobbi szinten elég az alap 4 hegy egy darabig?
Köszi még egyszer!
-
Ronaldohun
tag
válasz
Balinov #5988 üzenetére