Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Akciókamerák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- OLED TV topic
Aktív témák
-
válasz
Karima #40883 üzenetére
Nekem tetszik a szimmetrikussága, kicsit színtelen szagtalan lett, de szerintem nem a hdr csúszkával, hanem a színcsatornákkal való játékkal lehetne feldobni.
(#40889) Karima
Nekem meg ez nem tetszik, túl nagy a különbség az ég és a talaj között, az egyik nagyon sötét színeket tartalmaz, a másik pedig élénkeket, üti egymást a kettő.u.i.
3 képes expóeltolásos sorozat elég egy hdr-hez, nem kell túlzásba vinni, nem is érdemes.[ Szerkesztve ]
-
kiskornel
addikt
válasz
Karima #40883 üzenetére
Egy jótanács. Mielőtt HDR képet készítesz, nézd meg, hogy mekkora átfogás van abban a tájban, amit le akarsz fényképezni. Spot fénymérés a legvilágosabb pontra, majd a legsötétebbre. Kiszámolod, hogy hány FÉ van benne.
Szerintem is elég lett volna 3 kép. És gyorsan egymás után, hogy ne látszódjon a felhők aurája.Ezt még lehetett volna továbbhúzni. Sajnos magában a tájban nincs annyi, hogy olyan hüdejó kép legyen.
Dinamikakompressziót inkább PS-sel szoktam csinálni. Gondolom te most műanyag HDR-t szerettél volna készíteni. Eyecatching, ultracontrast, stb...