Új hozzászólás Aktív témák
-
dbius
veterán
Abból amit írtál, továbbra sem derül ki, hogy amikor átálltál ÜK+-ra, akkor milyen eszközön mentetted le a tokent és generáltattad le a hitelesítő alkalmazással a kódot, valamint milyen eszközön adtad meg bejelentkezésnél is a kódot (fizikailag ugyanazon eszközön, vagy több eszközön)
A mostani képernyőképek alapján is csak az derül ki, hogy valahol beírod ezeket a kódokat, de az nem, hogy a belépési kísérlet hány eszköz használatával történt.
Azzal a kombinációval kell megpróbálnod bejelentkezni, mint amikor beállítottad az ÜK+-t (vagyis ugyanazon eszközöket használva)
Ha ez a helyzet állt fent a fenti hibaüzenetkor, akkor nem történhetett olyan eset, hogy több alkalommal próbáltad beállítani az ÜK+-t, ezért többször is generált neked QR kódot, és azt többször is elmentetted a hitelesítő alkalmazásban (aztán véletlenül pont rosszat töröltél ki?)
A hibaüzenet alapján a generált kód nem jó, ezért csak ismételni tudom, hogy ellenőrizd azt is, hogy az eszközökön a rendszeridő szinkronizálva legyen.
Mást nem tudok javasolni, de épp azért próbáltam felhívni ennek fontosságára a figyelmet, mert elég gyakran ez állt hasonló bejelentkezési problémák hátterében a környezetemben.
-
dbius
veterán
Nagyon fontos, hogy az ilyen időalapú másodlagos azonosítók használata esetén MINDKÉT eszközön:
- amin generálja a hitelesítő alkalmazás a kódot, valamint
- amelyik gépen beírod a generált kódota rendszeridő szinkronizálva legyen. Ugyanis a generált kódok 30 másodpercig érvényesek és ha csúszás van a rendszeridőben egyik vagy másik gépen (vagy mindkettőn) érvénytelen lesz.
Nagyon jó példa erre: a tegnapi napon munkahelyemen egyik kollégám próbálta beállítani az ügyfélkapu+ hozzáférést, azonban sokadszorra sem fogadta el a google hitelesítő által a mobiltelefonon generált kódot, amit a munkahelyi számítógépen írt be.
A számítógép rendszerideje nem volt szinkronizálva és emiatt nem fogadta el a mobiltelefonon generált kódot.
Javasoltam, hogy a mobiltelefonon végezze el az egész átállási folyamatot. Elsőre sikeresen megtörtént.
-
blueye
veterán
Sajnállak, azt gondolom magamról hogy ITben otthon vagyok, mégis megszenvedtem az ÜK+ nem QR kódos megoldásával és nekem is akkor sikerült mikor a másik topicban annak aki ugyanezzel szenvedett (mistvan68), úgyhogy a hiba akkor is a másik oldalon volt.
De valóban ezt ki oldja meg más mint az ügyintéző a KAban? -
Gabonetta
aktív tag
Az Ügyfélkapu+-t törlöd, ahogy blueye írna. Mégis mi veszne el? Ha nincs meg a törlőkód, a kormányablakban oda tudják adni.
#418Per Me: Mint látod, ebben az esetben az ügyfél is keveri a szezont a fazonnal, így sokszor a "hölgyikének" is nehéz segítenie.
#420blueye: az ügyintéző a KAB-ban sem tudja a technikai hibát megoldani, ha az központi. Természetesen jelezni tudja, de megoldani nem.
Én egyáltalán nem vagyok fekete öves IT-s, semmi gondom nem volt beállítással.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen egeret válasszak?
- Háztartási gépek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 256SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- Xiaomi Redmi 12C 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gneráció
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3050, 96% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest