Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VikMorroHun

    őstag

    válasz Vesa #33927 üzenetére

    Itt szépen összeszedték, miért bukott meg a Cyberpunk 2077.
    A lényeg röviden:
    - borzalmas teljesítmény a korábbi konzolgeneráción
    - rengeteg hiba a játékban (én anno 10-esével jelentettem a GOG supportnak, de elintézték annyival, hogy nem a GOG hibája (amivel technikailag nem tévedtek))
    - AI és NPC kidolgozottság nem felelt meg az ígéreteknek
    - túlzott elvárások, amikhez nem tudtak felérni
    - túl korai kiadás (minimum egy évet még kellett volna fejleszteni rajta, illetve hiba volt egyszerre 6-8 platformot célba venni)

    Mellesleg 29%-ot esett a részvényeik árfolyama a kiadás után.

  • looser

    addikt

    válasz Vesa #33927 üzenetére

    Én mondjuk nem írnám le Stökit, pl. mert érthetetlen módon a cikk tartalmában is keveredik a...nevezzük kritikának... és a lelkesedés. Szóval olyan felemás, de a bukta lövésem sincs, hogy jött ki mindezekből.

    "Na de ha ennyi a baj vele, miért érdemes mégis játszani (majd, valamikor 2021-ben) a Cyberpunk 2077-tel? A világ és a történet miatt; V, az egyszerű zsoldos Night City-beli kálváriája miatt. Bár a fősztorit 20 óra alatt ki lehet végezni, nem érdemes, mert előtte a mellékküldetésekkel a sokszorosára lehet nyújtani a szórakozást. Amikor nem hisszük el, hogy Night City nyílt, szabadon feldúlható világ, hanem úgy játszunk, ahogy a fejlesztők elképzelték, küldetésről, küldetésre haladva, akkor nagyon be tud szippantani az egész, egyik-másik mellékvágány itt is szuper és fordulatos, a központi cselekményszál – amiben egy Keanu Reeves által játszott rocker-terrorista is szerepet kap, de még milyen szerepet! – erős és bemászik a bőr alá, mint egy kiberver csatlakozója."

Új hozzászólás Aktív témák