- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- VR topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- OLED monitor topik
- Ismét a Gigabyte alaplapjaival van az Erő
-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
LordRajZoL
aktív tag
Ma nem tudtam fizetni se google*payel se Curve kártyával . Elutasitva
Appba megnézve újra be kelett jelentkeznem. Ok volt már ilyen. De
Áttalitotta az alapértelmezett kártyát Curve Cashre. Ejnye
Utánna visszaállitva persze már ok -
LordRajZoL
aktív tag
Nekem se ment.
Elsőre kuldtek egy linket hogy toltsem fel a papirjaim. Nem működött. Rá egy hétre irtam nekik hogy még egy próba azt vágom szét a kártyát. Kb 5 perc válasz. Működő link. Kártya oké -
LordRajZoL
aktív tag
Gondolom azért nem egyszerre küldik a kéréseket. Nem szerencsés lefektetni a rendszert.
Majd holnap tesztelem botba -
LordRajZoL
aktív tag
hurrá ezért nem használtam KH mobiltárcat. Most lehet számolgatni hogy mikor mennyit fizettem. S tök jó hogy jött erről bármi is. így kb szart se ér.
-
LordRajZoL
aktív tag
Úgy nézz k i random hibák vannak. Lehet kicsit pihentettni kellene a kártyát
-
LordRajZoL
aktív tag
Kis plussz a reggelihez. Popupolni probáltam a revolut kártyámat Curven keresztül s jelezte hogy Angol fontos a kártya. Lehet ezért volt reggel a gond?
-
LordRajZoL
aktív tag
Üdvözlet
Ma elöször jártam úgy hogy nem tudtam fizetni a kártyával
A kisboltba ahol vásárolni szoktam érintés után kérte hogy Chipes tranzakció legyen
Bedugás után rögtön elutasitott.
Közbe több kommunikációs hiba elég lassu terminál
Itthon telorol megnéztem 3 kisérletet látott minden iinfó ott volt.
Azt irta hogy használjak másik kártyát. A háttér kártya nem változott
Lehet inditanni kell egy teljesen chipes fizetést valami védelem miatt?
Járt már igy valaki? -
LordRajZoL
aktív tag
Bocsi nem idr
-
LordRajZoL
aktív tag
Aktiválási gondom volt
Irtam supportnak
Feltöltöttem a kért doksikat kb 4-5 napja
Mennyi idö mig reagálnak vajh?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Generációs lemaradásban a Huawei chipek, de a cég kitalált valamit
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Formula-1
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
- Lenovo 14,1"Áthajtható Érintős FullHd,Ryzen 3,VEGA VGA,,8-16GB RAM,256-512SSD,Szép állapot
- Fujitsu Celsius H770 Workstation laptop (15,6FHD/Xeon/32GB/512SSD/Nvidia4GB)
- QNAP QSW-1105-5T 5 portos 2.5GbE switch - 1 év garancia
- tp-link BE3600 / Archer BE230 / Dual-Band Wifi 7 Router - 2 èv garancia
- MacBook Air M1 13" 2020 8/256gb Silver
- Felújított számítógépek/merevlemezek Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- KIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest