Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • newmoonlight

    senior tag

    Na, még egyszer (és utoljára) kifejtem a meglátásomat a "kempelés/nem kempelés"-témakörrel kapcsolatban.

    Ahogy már lent írtam, esetemben a referencia a 10 éven át, több, mint 5.000 órás (nettó) játékidővel (PS3-on) játszott MW2. Ott mindvégig rush-oltam (UMP, ill. -közelharcra- kés) és úgy volt 1,52-es K/D ratio-m. (A matchmaking-től szerintem ez független, mert egyrészt az MW2-ben a 10 év alatt szerintem bőven kiegyenlítődtek a tudásbéli különbségek, másrészt az új MW-ben is bele lehet szaladni olyan meccsekbe, ahol toronymagas kvalitásbéli különbségek vannak a két csapat játékosai között.)

    Magáról a játékról annyit, hogy tetszik. Sőt, baromira tetszik! A grafika, a fegyverhangok, a torkolattűz, a füstölgő fegyvercső, a robbanások, az effektek, a látvány, a menü, a Gunsmith, az összkép zseniális. Profi munka. (A héten betettem a PS3-ba az MW2-t, de csak egy pár menetet bírtam vele játszani, annyira sivár, gyerekes, amatőr és "gagyi" volt az MW-hez képest. Ott egyébként a lag és a csalók készítettek ki.) Szóval minden szuper lenne, ha nem lenne egy picike darab szar a palacsintában, ez pedig az, hogy túl sokszor lőnek hátba.

    Egyébként a múltkori hozzászólásom óta javult a helyzet, mert amióta az AUG-ról, a Kilo-ról és az M4-ről áttértem a könnyebb fegyverekre (Mp5, PP19 Bizon, MP7), azóta folyamatosan megy felfelé a K/D-m (amit egyébként lexarok, mert nem erre gyúrok, hanem a játékélményre).

    Magamról annyit, hogy 54 éves vagyok, tehát mások a preferenciáim, mint a tőlem 30 évvel fiatalabbaknak. Tehát az, hogy milyen (ocsmány) színű a fegyvere, vagy milyen matrica van rajta, meg milyen aktuális nagyon fontos "cselendzset" teljesít (amit -rajta kívül- kb. senkit nem érdekel), az engem teljesen hidegen hagy. (Apropó, Ti -velem ellentétben- szoktátok nézni, hogy kinek mennyire "fullos" a fegyvere, vagy a statisztikája? Hogy kinek és miért fontos ez egyáltalán? Nagyon bízom abban, hogy pár hónap múlva, amikor már mindenki kimaxolta a kis motyócskáit és beleunt a zugokban kushadásra, kicsit felpörög majd a játék.)

    Egy érdekel, a JÁTÉKÉLMÉNY. Az, hogy fel tudjak oldódni a játékban. És ebbe az érzésbe sajnos túl gyakran rondít bele az éppen "tökömtudjamiket" gyűjtögető srácok, akik összegörnyedve (ezeket egyébként "gyomorbajosoknak" hívom) keringenek egy sötét sarokban és lesnek jobbra-balra, hogy mikor trappol arra egy szerencsétlen. Hát, ez szerintem nem a klasszikus COD-stílus. Az inkább a tempós, pörgős, reflexeken alapuló párharcok sorozata lenne, amit a CoD MW-ben és az MW2-ben megszoktam.

    Ja és légyszi hagyjuk már meg mindenkinek a jogát e magunkétól eltérő véleményhez, mert úgy színesebb a világ... :U

    De mondom, a játék (ezen "apróságtól" eltekintve) nagyon tetszik, úgyhogy peace! :R

    [ Szerkesztve ]

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

Új hozzászólás Aktív témák