- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bluetooth hangszórók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Fujifilm X
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rickazoid
addikt
válasz
Jester01 #2894 üzenetére
Ez fordítható és futtatható. Nálam is csak ennyi fut épp a programomban. Egyedül az I és a rows változók deklarációja maradt ki, azok globálisak (ügy könnyebb több ciklusban kezelni ezt a néhányat, mint folyamatos értékátadásokkal, amit fogalmam sincs hogy kéne például két dimenziós tömb esetén), de erre utalok is, illetve az első pár sorból kitalálható.
Nekem ennyi a hibaüzenet a Code::Blocks alatt:
Process terminated with status 0 (0 minutes, 0 seconds)
0 errors, 0 warnings
Mielőtt és miután javítottam a hibát a sorszámlálásnál, ahol a bezárt fájlra hivatkozott a megnyitott helyen. Persze nem ez a gond.Valgrindről nem is hallottam eddig, debug programok lesznek az utolsók, amiket tanulunk, ha egyáltalán sor kerül rá. Korábban sem tanultam hasonló programok használatát, pedig TurboPascalban sokkal messzebb mentünk anno.
"Ezen felül, a buffer2 és buffer3 tömbök induláskor nincsenek inicializálva"
Ez nem is tudom mit jelent. Illetve tudom, csak nem értem ez C-ben mit jelent. Nem használtunk semmi egyebet órákon eddig, igazából fájlkezelést se, de nem lehet megoldani az adatbázis eltárolását fájlkezelés nélkül. A buffer viszont miután fel van töltve, a buffer2-nek és a buffer3-nak pont úgy kéne működnie, mint az eddigi tömböknek, amikkel dolgom volt.
Egyébként az általad írt hibaüzenet mit jelent? Valahogy nem tűnik értelmes mondatnak számomra egyik sem. Az általam tanultak szerint a while(Name[I][l]=buffer3[l++]); kifejezés megfelelő. Amíg van elem a buffer3-ban (l 0-ról indul és növeli önmagát, amíg a kifejezés érvénytelenné válik, mert az aktuális buffer3 helyen nincs semmi), azt eltárolja a Name tömbbe.Az EOF csak egy találgatás volt, nem akartam felesleges ciklusokat írni, de kellett valami, ami kinullázza a tömb tartalmát, mielőtt új értékek mennének bele, mert ha a második rövidebb, felesleges karakterek maradnak bent. De azt át tudom írni, ha jól rémlik (így reggel már rémlik) ha kihagyom az összehasonlítást és csak annyit írok, hogy while(buffer2[l++])buffer2[l-1]=' \0'; ugyanazt az eredményt érem el.
Szerk.: Köszi, úgy tűnik az EOF elhagyása megoldotta a dolgot. Ezt megjegyzem, hogy ezt nem használjuk ilyenkor, csak ha ezzel zárjuk a streamet.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Tőzsde és gazdaság
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megújult a PROHARDVER!
- Subaru topik
- Bluetooth hangszórók
- További aktív témák...
- Sony FE 28-70 mm F3.5-5.6 OSS
- PS5 Slim Disc 1TB 2026.10.08 GARANCIA
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 64GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i7-2760QM I 8GB I 256SSD I Nvidia I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 4 PRO 1TB SSD fekete játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest