- Az előírások megszegése miatt éghet le egyes alaplapokon a Socket AM5 foglalat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Bluetooth hangszórók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen egeret válasszak?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
pityaa23
senior tag
válasz
mgoogyi #1910 üzenetére
Köszi!
Holnap tudok nekiállni. Eléggé amatőr vagyok. Későn kezdtem el foglalkozni vele. Programozás 1 tantárgyon túl vagyok, ami a struktúrákig tartott. Komolyabb dolgokat nem csináltunk. Most a programozás 2 eléggé nehezen megy, jó nagy különbség van nehézség terén a 2 tárgy között. Levelezőn tanulok, 3 hete volt az első óra, szóval nagyon idő se volt gyakorolgatni. Most yútúb videókat nézve kell tanulnom, mert az oktatás az kb annyi, hogy órán legépelünk egy programot, gondolkozni vagy önerő az nulla. Ezen a hétvégén vettük az osztályokat, de a fele anyagot le sem adták. Szuper. 15.-én Zh, addig szerintem minden időmet bele kell ölnöm, hogy összehozzak egy kettest. Házi egyébként a 2006 májusi emelt szintű programozás érettségi egyik feladata, csak ott ugye más nyelven írták.
Esetleg ha van ötletetek, hogyan tudnék gyorsan megtanulni programozni ne tartsátok magatokban!
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Facebook és Messenger
- Az előírások megszegése miatt éghet le egyes alaplapokon a Socket AM5 foglalat
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Nők, nőügyek (18+)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Bluetooth hangszórók
- Futás, futópályák
- A lemondást javasolja az Intel vezetőjének Donald Trump
- További aktív témák...
- Gigabyte GA-P35-DS4 LGA 775 alaplap, + Quad Core Xeon E5420 proci
- HP VICTUS 15-FA0054NS i5-12450H / 16GB ram / 512GB / RTX 3050